AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia i NBA liga produžili partnerstvo

Kia i NBA liga produžili partnerstvo

Kia i vodstvo sevoernoameričke košarkaške lige NBA potpisali su višegodišnji ugovor o marketinškom partnerstvu, što je nastavak uspešne saradnje započete 2008. godine. Osim toga Kia će svoje partnerstvo raširiti i na žensku WNBA ligu i razvojnu ligu NBA D-League...

Pored dosadašnje uloge „zvaničnog automobilskog partnera“ Kia je nakon nedavnog predstavljanja luksuzne limuzine K900 s pogonom na zadnje točkove ujedno postala i „zvanično luksuzno vozilo NBA lige“. Kia i daje ostaje partner brojnih NBA događaja i priznanja - NBA All-Star utakmica, Kia NBA Tip-Off, Kia NBA Performance Awards, Kia NBA All-Star MVP award.

Nedavno je Kia objavila da je ponajbolji košarkaš na svetu LeBron James postao luksuzni ambasador modela Kia K900. U svojoj 11-godišnjoj NBA karijeri je po podacima Forbesa zaradio više od 450 miliona dolara. LeBron je poznat kao veliki kolekcionar luksuznih automobila među kojima je ovog leta svoje mesto našla i Kia K900.

No to nije sve od Kije u NBA, jer ima partnersku saradnju sa čak 14 NBA klubova, a klubovima Atlanta Hawks, Charlotte Hornets, Chicago Bulls, Golden State Warriors, Los Angeles Clippers, Miami Heat, New York Knicks, Oklahoma City Thunder, Orlando Magic, Philadelphia 76ers, Phoenix Suns, Portland Trail Blazers i aktuelnim šampionima San Antonio Spursima nedavno su se pridružili Cleveland Cavaliersi, koji ulaze u novu sezonu sa šampionskim ambicijama i LeBronom Jamesom koji se ponovo vratio u svoj grad i klub.

Kia Motors PR

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

I u ovim ekonomski teškim vremenima, kompanija Renault Nissan Srbija nastavlja svoje društveno odgovorne aktivnosti. U Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun održana je konferencija za medije, gde je predstavljena nova podrška ovoj obrazovnoj ustanovi u novim projektima profesora i učenika - donacija Renault Laguna III i dodatna oprema iz Renault školskog centra...

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute je slogan za štampu, TV i online reklamnu kampanju za novi Opel ADAM ROCKS. On opisuje atribute novog člana ADAM porodice – muževan i avanturistički. Opel intenzivira upotrebu kanala na socijalnim medijima u svojoj komunikaciji i angažovao je kreatora klipova i ‘Vine zvezdu’ iz Los Anđelesa, Zach King-a...

Akcija kojom Citroën obara s nogu

Akcija kojom Citroën obara s nogu

U pravo vreme, tokom jesenje nabavke novih automobila, kompanija Avtonova KAB, ekskluzivni uvoznik Citroën vozila za Srbiju i Crnu Goru, počinje atraktivnu prodajnu akciju za sve modele sa lagera. Vozila koja su na akciji mogu odmah da se dobiju, a vodeći akcijski modeli su Citroën-i C3 i C4, uz već traženi C-Elysée i avangardni C4 Picasso.

FAS-dostignut bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (WCM)

FAS-dostignut bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (WCM)

Kompanija FIAT Automobili Srbija je dostigla bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (World Class Manufacturing – WCM), vodećem međunarodnom standardu za organizaciju proizvodnje.  WCM sistem sertifikacije za kvalitet proizvodnje nastao je u Japanu, a postao je svetski standard ne samo u automobilskoj industriji.

AMG Experience 2025
Slika nedelje