AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute je slogan za štampu, TV i online reklamnu kampanju za novi Opel ADAM ROCKS. On opisuje atribute novog člana ADAM porodice – muževan i avanturistički. Opel intenzivira upotrebu kanala na socijalnim medijima u svojoj komunikaciji i angažovao je kreatora klipova i ‘Vine zvezdu’ iz Los Anđelesa, Zach King-a...

On interpretira karakteristike novog divljeg Opel-a u šest kratkih kreativnih klipova (Bubblegum, Cardboard, Drift, Remote Control, Snatch i Cannonball). Rezultati njegovog rada se mogu videti na Opel-Vine Portalu kao i na Zach King-ovom Vine kanalu. Takođe i spotovi, uključujući pravljenje videa, biće linkovani na Opel stranicama na YouTube-u, Facebook-u, Twitter-u i blogu sa vestima Buzzfeed.

“Mi moramo da sakupimo naše klijente sa mesta koje najviše posećuju. Ciljna publika Opel ADAM-a dolazi do najviše informacija preko socijalnih medija. Stoga, mi pojačavamo naše aktivnosti u ovoj oblasti i rad sa zvezdom iz ovog sektora je predstavljao očigledan izbor. Mi smo oduševljeni da imamo Zach King-a u ovom projektu,” objašnjava direktorka Opel Marketinga, Tina Müller.

Dvadesetčetvorogodišnji Zach King je već primio brojne nagrade za svoj rad, i jedan je od vodećih režisera na Vine-u, popularnoj video mreži u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi. On se smatra iluzionistom ovog video žanra i ima preko 1.9 miliona pratilaca na Vine-u. Vine je besplatna aplikacija za pametne telefone, i ona omogućava korisnicima da dele kratke video klipove.

Opel

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

I u ovim ekonomski teškim vremenima, kompanija Renault Nissan Srbija nastavlja svoje društveno odgovorne aktivnosti. U Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun održana je konferencija za medije, gde je predstavljena nova podrška ovoj obrazovnoj ustanovi u novim projektima profesora i učenika - donacija Renault Laguna III i dodatna oprema iz Renault školskog centra...

Kia i NBA liga produžili partnerstvo

Kia i NBA liga produžili partnerstvo

Kia i vodstvo sevoernoameričke košarkaške lige NBA potpisali su višegodišnji ugovor o marketinškom partnerstvu, što je nastavak uspešne saradnje započete 2008. godine. Osim toga Kia će svoje partnerstvo raširiti i na žensku WNBA ligu i razvojnu ligu NBA D-League...

Akcija kojom Citroën obara s nogu

Akcija kojom Citroën obara s nogu

U pravo vreme, tokom jesenje nabavke novih automobila, kompanija Avtonova KAB, ekskluzivni uvoznik Citroën vozila za Srbiju i Crnu Goru, počinje atraktivnu prodajnu akciju za sve modele sa lagera. Vozila koja su na akciji mogu odmah da se dobiju, a vodeći akcijski modeli su Citroën-i C3 i C4, uz već traženi C-Elysée i avangardni C4 Picasso.

FAS-dostignut bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (WCM)

FAS-dostignut bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (WCM)

Kompanija FIAT Automobili Srbija je dostigla bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (World Class Manufacturing – WCM), vodećem međunarodnom standardu za organizaciju proizvodnje.  WCM sistem sertifikacije za kvalitet proizvodnje nastao je u Japanu, a postao je svetski standard ne samo u automobilskoj industriji.

AMG Experience 2025
Slika nedelje