AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

FAS-dostignut bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (WCM)

FAS-dostignut bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (WCM)

Kompanija FIAT Automobili Srbija je dostigla bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (World Class Manufacturing – WCM), vodećem međunarodnom standardu za organizaciju proizvodnje.  WCM sistem sertifikacije za kvalitet proizvodnje nastao je u Japanu, a postao je svetski standard ne samo u automobilskoj industriji.

Najznačajnija poboljšanja postignuta su u pogledu bezbednosti, troškova razvoja, samostalnih aktivnosti i razvoja zaposlenih. FAS fabrika u Kragujevcu pokazala je da ima jasan cilj i dobar metodološki pristup u pogledu sticanja WCM standarda.

Na putu proizvodnje svetske klase, prvi nivo koji može biti dostignut je bronzani i FAS fabrika je to uradila, dok je sledeći nivo srebrni.  Rezultat je posebno impresivan imajući u vidu činjenicu da je FAS veoma mlada fabrika koja je počela proizvodnju modela 500L u julu 2012. godine i da ima vrlo mlade radnike bez prethodnog iskustva u automobilskoj industriji.
„Ovaj sertifikat predstavlja podsticaj za nas da budemo još bolji“, rekao je g. Frančesko Čanča (Francesco Ciancia), direktor fabrike FIAT Automobili Srbija.  On je dodao: „Ovo je veliko priznanje za nas i polazna tačka za dalji rad kako bi smo dostigli sledeće nivoe i ponosni smo što se naša fabrika u Srbiji može meriti sa evropskim i svetskim standardima“.

Fiat Automobili Srbija

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

I u ovim ekonomski teškim vremenima, kompanija Renault Nissan Srbija nastavlja svoje društveno odgovorne aktivnosti. U Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun održana je konferencija za medije, gde je predstavljena nova podrška ovoj obrazovnoj ustanovi u novim projektima profesora i učenika - donacija Renault Laguna III i dodatna oprema iz Renault školskog centra...

Kia i NBA liga produžili partnerstvo

Kia i NBA liga produžili partnerstvo

Kia i vodstvo sevoernoameričke košarkaške lige NBA potpisali su višegodišnji ugovor o marketinškom partnerstvu, što je nastavak uspešne saradnje započete 2008. godine. Osim toga Kia će svoje partnerstvo raširiti i na žensku WNBA ligu i razvojnu ligu NBA D-League...

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute je slogan za štampu, TV i online reklamnu kampanju za novi Opel ADAM ROCKS. On opisuje atribute novog člana ADAM porodice – muževan i avanturistički. Opel intenzivira upotrebu kanala na socijalnim medijima u svojoj komunikaciji i angažovao je kreatora klipova i ‘Vine zvezdu’ iz Los Anđelesa, Zach King-a...

Akcija kojom Citroën obara s nogu

Akcija kojom Citroën obara s nogu

U pravo vreme, tokom jesenje nabavke novih automobila, kompanija Avtonova KAB, ekskluzivni uvoznik Citroën vozila za Srbiju i Crnu Goru, počinje atraktivnu prodajnu akciju za sve modele sa lagera. Vozila koja su na akciji mogu odmah da se dobiju, a vodeći akcijski modeli su Citroën-i C3 i C4, uz već traženi C-Elysée i avangardni C4 Picasso.

AMG Experience 2025
Slika nedelje