Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D - više snage, manja potrošnja

Tri godine posle uvođenja na tržište, aktuelna (četvrta) generacija modela Mitsubishi Pajero, dobija modernizovan turbodizel četvorocilindrični motor 3.2 DI-D i unapređen automatski menjač. Snaga motora povećana je sa dosadašnjih 190 konjskih snaga, na 200 KS, dok je emisija CO2 smanjena sa 280 grama po pređeniom kilometru, na 224 g/km...
Aktuelna generacija modela Mitsubishi Pajero premijerno je predstavljena na sajmu automobila u Parizu, 2006. godine. Nedavno nas je Mitsubishi iznenadio predstavljanjem niza unapređenja na motoru 3.2 DI-D. Unapređenja se odnose na novu glavu motora, nove klipove, turbopunjač, pumpu zavodu, brizgaljke i novoprogramiranu centralnu elektrosnku jedinicu motora. Sve promene rezultirale su većom snagom, a manjom potrošnjom. Pre modernizacije, motor je razvijao 191 konjsku snagu pri 3.800 o/min i obrtni moment od 450 Nm pri 2.200 o/min. Sada, pri istom broju obrtaja, agregat razvija 200 KS i obrtni moment od 441 Nm, dostupan već pri 2.000 o/min. Izduvni sistem unapređenog motora opremljen je novim filterom štetnih čestica.

Mitsubishi Pajero u trovratnoj verziji, opremljen petostepenim manuelnim menjačem, u kombinovanom ciklusu vožnje postiže potrošnju od 8,5 L/100m km, dok je emisija CO2 smanjena sa 244 na 224 g/km. Pored unapređenog motora, izmene je pretrpeo i petostepeni automatski menjač. Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D, sa novim menjačem, u verziji sa petora vrata, zabeležio je prosečnu potrošnju od 9,3 litra na 100 pređenih kilometara. Sa starim menjačem i motorom, isti model trošio je 10,7 L/100 km.

Pored tehničkih inovacija, Mitsubishi Pajero uz opremu Invite dobio je i novodizajnirane 17-inčne felne, a uz opremu Instyle dobio je 18-inčne felne. Automagazin.rs