Kia objavila podatke o prodaji u 2022. i plan za 2023.
Kia objavila podatke o prodaji u 2022. i plan za 2023. |
Kia korporacija je u 2022. prodala 2.903.619 vozila, što je povećanje od 4,6 % u odnosu na 2021. godinu...
Kia objavila podatke o prodaji u 2022. i plan za 2023. |
Kia korporacija je u 2022. prodala 2.903.619 vozila, što je povećanje od 4,6 % u odnosu na 2021. godinu...
U nemirnom ekonomskom okruženju i u vreme pada prodaje novih automobila u Evropi Kia je 2022. godine postavila nove rekorde kako kod prvi put registrovanih vozila, tako i kod tržišnog udela...
Različite transportne potrebe, briga o troškovima poslovanja, kao i efikasnost u radu, mnoge firme i preduzetnike usmerili su na nabavku vozila sa N1 homologacijom. Među brojnim prednostima te vrste vozila, posebno se izdvajaju mogućnost povrata PDV-a i niži troškovi godišnje registracije...
Preko 80 procenata novih automobila, koji su tokom 2022. godine prodati u Norveškoj, bili su elektromobili. Ubedljivo vodeću poziciju na tabeli najprodavanijih drži Tesla...
Drage čitateljke i čitatelji, želimo vam srećnu Novu godinu. Kako bismo se srećni družili i u 2023. godini, preporučujemo Vam da se iz provoda vratite taksijem, sredstvima javnog prevoza ili sa prijateljem koji nije konzumirao alkohol...
Zvuči neverovatno, ali američka automobilska kompanija, koja je prvi serijski automobil prodala tek 2012. godine, predstavlja najvećeg giganta u automobilskoj industriji po tržišnoj vrednosti...
Javno preduzeće „Putevi Srbije“, obaveštava javnost da počev od petka 30.12.2022. godine, pušta u rad web servis za elektronsku naplatu putarine...
Kia Sportage pete generacije je prošle sedmice proglašen autom godine u dve evropske zemlje. Kijin kompaktni SUV završio je vrlo uspešnu godinu pobedom u Španiji gde je postao 'ABC auto godine u 2023. godini', a takođe je pobedio i u Grčkoj...
Nemačka tjunerska kompanija AC Schnitzer angažovala je svoje kapacitete da pripremi seriju modifikovanih detalja za modernizovani BMW serije 3...
U svetu krajnje različitih zahteva kupaca i situacije na automobilskom tržištu, Toyotin pristup neutralnosti ugljenika jeste da razvije i ponudi više različitih tehnologija za podršku kupcima i njihovoj potrebi za dostizanjem nulte emisije...