AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Srećan rođendan, Alfa Romeo: proslava 111-godišnje istorije

Srećan rođendan, Alfa Romeo: proslava 111-godišnje istorije

Kada je A.L.F.A. osnovana 24. juna 1910. godine, njeni automobili bili su crveni. Nekoliko godina ranije, Italija je odabrala tu boju za svoje trkačke automobile...

Od tada, crvena je postala sastavni deo genetskog koda brenda Alfa Romeo. A danas, na 111. godišnjicu brenda, Muzej će prikladno biti obojen u crveno, kako bi poželeo dobrodošlicu mnogim ljubiteljima koji dolaze u Areze da proslave, kao i svake godine. Crvena, parada Alfa Romeo automobila privatnih vlasnika, koja je otvorila 4-dnevni događaj u 10 časova danas, nastaviće se do 27. juna. Crvena boja, dres-kod za posetioce, i boja maski koje se besplatno dele na ulazu, da nas sve čuvaju tokom ovih dana. Crvena, specijalna privremena izložba u muzeju. Do subote, tu će biti prikazane bezbrojne nijanse i interpretacije ove boje, sa prikazima modela iz različitih era i sa različitim elementima u inspirativnom sastavu: od ručno farbanih automobila na stazi do tehnologija za bojenje iz skorijih godina, od narandžastih nijansi italijanske crvene do tamne Proteo crvene, a tu je naravno i Alfa Red crvena, poznata po svom kodu AR 501.


Na godišnjicu brenda Alfa Romeo, isporuke prvih modela Giulia GTA i GTAm


Ovaj dan proslave, kojem će prisustvovati predstavnici Alfa Romeo klubova, kao dokaz njihove istinske strasti prema Biscione brendu, biće poprište događaja koji savršeno povezuje slavnu prošlost brenda sa budućnošću. Danas, prvi kupci modela Giulia GTA i GTAm će moći da preuzmu prve modele ovih izvanrednih automobila, sa samo 500 numerisanih primeraka. Za te malobrojne srećnike, ekskluzivno korisničko iskustvo je pripremljeno, kao deo posebnog putovanja koje spaja tradiciju i inovacije: imaće priliku da pričaju sa direktorima brenda i dizajna i inženjeringa, koji će ih sprovesti kroz ovo ekskluzivno iskustvo, pričajući im o detaljima i pozadini jedinstvenog projekta. Klijenti će otkriti DNK ovih automobila na putovanju kroz Muzej, sa fokusom na potragu za lakoćom, razvijenom tokom decenija, kako bi se unapredile performanse na stazi i zadovoljstvo vožnje na putu. Što je još važnije, mogu da sednu za vozačevo sedište u svom novom Giulia modelu i budu deo ekskluzivne parade na zatvorenoj stazi Muzeja. Biće to važna prilika da se i ovde provozaju ovim super-automobilom. Opremljen je super varijantom 2.9 V6 Bi-Turbo od 540 KS, sa najboljim odnosom snage i težine u klasi od 187 KS po litru, on otelotvoruje jedinstvenu sposobnost brenda da kombinuje stil i sportski duh.


Međutim, upečatljive performanse modela Giulia nisu zasnovane samo na ovom motoru visokih performansi, već i na opsežnoj upotrebi ultra-lakih materijala. Giulia GTA je zato uspela da postigne težinu do 100kg nižu od verzije Quadrifoglio, na kojoj je zasnovana.


Specijalni događaj za klubove i parade za sve ljubitelje


Nešto što se ne sme propustiti ovog dana proslave je specijalni događaj za sve one koji žive svoju strast prema brendu Biscione na poseban način: Alfa Romeo klubovi. Parada je zakazana za 15h posebno za njih, nakon čega sledi okupljanje u 15.30h u Giulia hali, sa prenosom uživo za one koji ne mogu da dođu u Italiju ili Areze zbog teških okolnosti prouzrokovanih pandemijom. Na okupljanju, otkriće se planovi za muzej i istražiće se nove ideje i predlozi.


Takođe, razne parade koje će biti otvorene za sve Alfa Romeo automobile svih godišta, modela i boja, će se dešavati svakog dana do nedelje, 27. juna. Učestvovanje je besplatno i uključeno u muzejsku kartu – kao i sve druge aktivnosti – ali je potrebno registrovati se, slanjem mejla na info@museoalfaromeo.com.


Uživo sa Velike nagrade Austrije: Alfa Romeo je takođe i Formula 1


Muzej će takođe organizovati prenos uživo prethodnice Velikoj nagradi Austrije, i treninzi, kvalifikacije i sama trka će se prenositi uživo na velikom ekranu u Giulia hali. U petak, 25. juna, biće ekskluzivan događaj gde će gosti moći da četuju uživo sa vozačima tima Kimi Rajkonenom i Antonijom Đovanacijem na stazi Spielberg, koji će otkriti tajne iz boksa i garaže tokom virtuelnog obilaska. Tokom 4 dana, Alfa Romeo Racing Orlen izložbeni bolid će takođe biti prikazan, ponosno prikazujući logo kreiran radi proslave 111. godišnjice brenda tokom događaja.


Još jednom ove godine, Alfa Romeo želi da oda počast svojoj istoriji, nezaustavljivom putovanju koje se sastoji od prestižnih automobila, sa nepogrešivim stilom, poznatim širom sveta. Istoriji koja se sastoji od sportskih pobeda, izvrsnosti u automobilizmu i tehnologiji, ali pre svega onoj koja se sastoji od muškaraca i žena koji su stvorili i napravili mesto za brend u srcima fanova u svim krajevima sveta.


Uz podršku Stilskog centra, kreiran je logo koji odaje počast 111-godišnjoj istoriji brenda.


Logo je inspirisan kultnim elementima svog dizajna: „Biscione“ (zmija) sa grba plemićke porodice Viskonti iz Milana, i krst, simbol Milana. U ovom slučaju, krst je transformisan i ima izgled niza broja 1, koja je razvučena duž linije pogleda, odajući utisak prolaska vremena od prošlosti do sadašnjosti, dajući dinamiku broju 111.


Ovaj logo će se koristiti na Velikoj nagradi Austrije Formule 1, zamenjujući svoj klasični dizajn: sa svojim specifičnim oblikom i geometrijom, grafika logoa i oblik automobila će se dopunjavati kako bi se istakao dinamični aspekt trkačkog automobila.

 

Putovanja kroz istoriju i aktivnosti za grupe i porodice


Tokom vikenda, održaće se dva detaljna predavanja o istoriji brenda: ono u subotu, 26. juna, će se baviti prvom pobedom kompanije A.L.F.A. (Modena, 1911. godina, trka Regularity). U nedelju, 27. juna, pričaće se o 4C prototipu, koji je dizajnirao Stilski centar Alfa Romeo tokom 2011. godine. Na kraju predavanja, vlasnici modela 4C će biti pozvani da paradiraju sa svojim automobila na unutrašnjoj stazi.


Držeći se istorije, izložba „Morski konjici“ je i dalje otvorena, sa svojom ilustracijom korišćenja Alfa Romeo motora u plovidbi, od trkačkih do teretnih i od morskih do ribarskih plovila. Vođeni obilasci „iza scene“ Muzeja mogu biti zakazani svakog dana. Obilasci prolaze kroz dva sprata skladišta automobila, motora, trofeja, šasija i drugih artefakata koji obično nisu javno izloženi.


Tokom vikenda, takođe su planirane aktivnosti za grupe i porodice: od kreativnih radionica za decu zakazanih za subotu, 26. juna u 15h, do lova na blago u nedelju 27. juna u 16.30h. Potrebne su rezervacije, slanjem mejla na info@museoalfaromeo.com.


PR

Toyota ulaže milijarde u razvoj vodonika

Toyota ulaže milijarde u razvoj vodonika

Kompanija Toyota zajedno sa Sumitomo Mitsui Banking i firmom Sparx, uložiće 15 milijardi jena za finansiranje novog fonda za podršku novim tehnologijama, posebno razvoju pogona na vodonik...

Škoda Auto postaje kompanija bez duvanskog dima

Škoda Auto postaje kompanija bez duvanskog dima

Sva Škoda Auto mesta, prostori i zemljište uskoro će biti bez duvanskog dima. Brend podržava zaposlene koji žele da prestanu da puše i time naglašava svoju ulogu odgovornog poslodavca i kompanije koja vodi računa o zdravlju...

Mercedes-Benz EQG Concept (2021)
Slika nedelje