AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Istinska ekološka šampionka: Nova Opel Corsa sa samo 82 g/km CO2

Istinska ekološka šampionka: Nova Opel Corsa sa samo 82 g/km CO2

Nova Opel Corsa ne samo što izvanredno izgleda, već je zaista prava šampionka u niskoj potrošnji goriva. Standardna potrošnja iznosi samo 3,1 l/100 km, a emisija CO2 ima vrednost od 82 g/km...

Istinska ekološka šampionka: Nova Opel Corsa sa samo 82 g/km CO2

Model sa troje vrata, 1.3 CDTI ecoFlex (70 kW/95 ks) motorom sa Start/Stop tehnologijom kao standardnom komponentom, rekuperacijom kočione energije i pneumaticima sa niskim stepenom otpora pri kotrljanju u kombinaciji sa novom Easytronic 3.0 menjačkom kutijom, može redukovati emisiju CO2 do 82 grama po pređenom kilometru. Potrošnja goriva predstavlja primer u klasi sa 3,1 l na pređenih 100 kilometara u kombinovanom ciklusu, što novu Corsu čini najekonomičnijim Opelom na tržištu. Ekološka šampionka će biti dostupna za porudžbine za 17.310 evra (uključujuči i PDV, u Nemačkoj), od kraja februara.

 

Pogledajte: Test - Opel Insignia 2.0 CDTi (163 KS) Cosmo OPC Line.

„Naša automatizovana petostepena manuelna transmisija u novoj Corsi predstavlja pravu atrakciju za one kupce koji obraćaju pažnju na uštedu prilikom kupovine ali ne žele da propuste komfor koji donosi automatik“, kaže Peter Kristijan Kispert (Peter Christian Küspert, potpredsednik prodaje i postprodaje unutar Opel grupe. „Kada je u kombinaciji sa štedljivim dizelom, mali automobil postaje ekonomični „džin“. Iz tog razloga, savršen je kako za urbanu eksploataciju, tako i za duži put.“

Pogledajte test: Opel Cascada 2.0 CDTI.


Ekonomična: Standardna potrošnja od samo 3,1 l/100 km sa 82 g/m CO2

Temeljno revidirani dizel motor sa 70 kW/95 ks i maksimalnim obrtnim momentom od 190 Nm dostupnih između 1.750 i 2.500 o/min u kombinaciji sa poslednjom generacijom turbo punjača, obezbeđuje superiornu vožnju i ubrzanje čak pri niskim obrtajima, zadržavajući u isto vreme izuzetno tih rad. Vodena pumpa se akivira po potrebi a varijabilna uljna pumpa doprinosi izuzetno maloj potrošnji i emisiji ugljen-dioksida. Dalje, posebno razvijeni pneumatici sa smanjenim otporom kotrljanja i Opelov sistem rekuperacije kočione energije, takođe igraju značajnu ulogu. Sa ovim inovacijama, Corsa sa troje vrata i novim Easytronic 3.0 menjačem troši samo 3,1 litar dizela na pređenih 100 kilometara i emituje tek 82 grama  CO2 po kilometru, tri grama manje u odnosu na verziju sa manuelnom petostepenom menjačkom kutijom (po  regulativi Evropske komisije br. 715/2007), što je svrstava u klasu potrošnje A+.

Istinska ekološka šampionka: Nova Opel Corsa sa samo 82 g/km CO2

Easytronic 3.0: Izuzetan komfor – niska potrošnja

Petostepeni Easytronic 3.0 ima manju masu i niži stepen unutrašnjeg trenja u odnosu na konvencionalni automatski menjač. Kombinuje prednosti u komforu koje donosi automatska transmisija sa štedljivošću manuelne jedinice. Easytronic 3.0 automatski bira stepen prenosa u kome je vožnja najefikasnija s aspekta potrošnje; baziran na manuelnom menjaču optimizovanom za manje motore, te tako omogućava štedljivu vožnju. Automatizovani menjač je u kombinaciji sa Start/Stop tehnologijom koja dodatno doprinosi uštedi goriva, posebno u urbanim uslovima vožnje.

 

Pogledajte test: Opel Astra GTC Sport 1.6 Turbo.

Opelovi inženjeri su razvili poseban komplet zupčanika za automatizovanu transmisiju. Dug prenosni odnos petog stepena prenosa obezbeđuje vožnju na otvorenom putu pri nižem broju obrtaja, što donosi i niži nivo buke. Dodatno, Easytronic 3.0 nudi režim „sporohodne“, sličan onom kod automatskih menjača, koji služi za spore manevre. Ovaj menjač ima posebnu funkciju za dinamično startovanje i sportsko ubrzanje.

Nova generacija Easytronica impresionira redukovanim vremenom odziva, što obezbeđuje brže i uglađenije promene stepena prenosa. Ova optimizacija je omogućena novim starterom sa poboljšanim senzorom i kontrolnom tehnologijom, zajedno sa potpuno revidiranom osnovom koju čini petostepena manuelna transmisija. Pored automatskog režima rada sa elektro-hidrauličnim starterom koji preuzima promene stepena prenosa i operisanje spojnicom, Easytronic 3.0 takođe nudi i opciju manuelnog menjanja stepena prenosa preko ručice menjača.

Opel

Ko ima bolju reklamu za Super Bowl - Toyota, Mercedes, BMW, Kia?

Ko ima bolju reklamu za Super Bowl - Toyota, Mercedes, BMW, Kia?

Finale američkog fudbala (NFL - National Football League) - Super Bowl, kod nas je popularno i atraktivno koliko i direktan prenos zimskog medveđeg sna. Na drugu stranu, to je istorijski najgledaniji program na američkoj televiziji. Pogledajmo ko je pripremio najzanimljivije reklame...

Renault Kadjar - Šta ako biste povećali pristisak?

Renault Kadjar - Šta ako biste povećali pristisak?

Kompanija Renault nam je u ponedeljak saopštila ime svog novog crossovera iz C-segmenta. On je Kadjar, a u hijerarhiji francuskoj proizvođača biće pozicioniran ispod modela Koleos, a iznad Captura. Postepeno i veoma zagonetno otkrivanje se nastavlja...

Last minute ponuda za Hondu CR-V

Last minute ponuda za Hondu CR-V

Honda Srbija započinje LAST MINUTE predsajamsku akciju za jedan od najpopularnijih SUV modela na svetu. Promotivna ponuda obuhvata dve specijalne edicije CR-V modela koje sadrže sve što je neophodno vozaču Honde, a koje su ujedno i benefit za kupca...

Doručak kod MINI-ja

Doručak kod MINI-ja

Kompanija Delta Motors je u subotu 24. januara 2015. godine, organizovala druženje sa ljubiteljima i poštovaocima ovog popularnog automobilskog brenda, kome su prisustvovali i predstavnici medija...

Stiže Renault Kadjar! Da li ste spremni?

Stiže Renault Kadjar! Da li ste spremni?

Bilo je samo pitanje dana, kada će Renault izvući keca iz rukava. Nije tajna da francuski proizvođač razvija potpuno novi model - crossover u C-segmentu, danas smo saznali da stiže za nekoliko dana, i da ima aspiracije na titulu najčudnijeg imena. Stiže KADJAR!

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje