AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Fiat 500X, u fokusu nove ekskluzivne predstave Dajnama

Fiat 500X, u fokusu nove ekskluzivne predstave Dajnama

London je upriličio jedan izuzetan događaj tokom kojeg su  u centru pažnje bili Fiat 500X i Dajnamo, poznati mađioničar sa kojim se brend Fiat udružio tokom perioda koja je prethodila lansiranju ovog novog krosovera...

Za ovu uzbudljivu predstavu odabrana je upečatljiva lokacija: multifunkcionalna arena Koper boks u Olimpijskom parku kraljice Elizabete, istočno od britanske prestonice.

Time se učvršćuje partnerstvo između ovog engleskog mađioničara i novog modela brenda Fiat, koje je započeto stvaranjem prvog magičnog iskustva u virtuelnoj stvarnosti. Visokokvalitetni spot snimljen u studiju Frejmstor predstavljen je posetiocima evropske turneje „Moć faktora X“ koji su pomoću posebne opreme mogli da iskuse neverovatno interaktivno putovanje sa Dajnamom i modelom 500X. Predstava u Londonu obeležila je početak nove faze za mađioničara čiju veoma uspešnu TV emisiju „Nemogući mađioničar“ je videlo preko 250 miliona gledalaca u 180 zemalja  od 2011. do 2014. godine.

Poslednja stanica evropske turneje „Moć faktora X“ u Londonu je bila upravo u areni Koper boks koja je opremljena posebno prilagođenim dizajnom inspirisanim konceptom „X“ kao izraz novog modela brenda Fiat, uz dosad neviđen spoj magije i tehnologije. Zapravo, bez oslanjanja na pomoć posebne scenografije, engleski mađioničar je izašao  na praznu pozornicu kako bi oživeo predstavu za koju se pripremao tri godine. Došao je pravi momenat za to, i zajedno sa novim 500X, Dajnamo je iznenadio 1.000 gostiju pozvanih da prisustvuju ovom izuzetnom ekskluzivnom događaju. I sve to u znaku „X“, drevnog magijskog simbola koji ujedinjuje Dajnamovu umetnost i novi Fiat-ov krosover.

Fiat 500X, u fokusu nove ekskluzivne predstave Dajnama

„X“ predstavlja promenu i transformaciju, ali istovremeno i ravnotežu ili raskršće između dve krajnosti, baš kao što i novi Fiat izražava „transverzalnost“ proizvoda koji je idealno pozicioniran na preseku različitih automobilskih segmenata, u kojima ima i mladih i iskusnih vozača, ljubitelja lepote i izraženog karaktera, kojima je zajednička želja da uživaju u ispunjujućem iskustvu vožnje i izraze svoju ličnost kroz karakterističan stil. Danas, za sve njih postoji jasan i iscrpan odgovor: Fiat 500X.

Ovo uzbudljivo veče u Londonu završilo se ekskluzivnom žurkom uz muzički nastup benda Gorgon siti, koji se sastoji od dva di-džeja iz Londona, Mata i Kaja, koji su postali jedna od perjanica evropske klupske scene. Možete  pogledati na www.fiatpress.rs

Ovaj događaj u Londonu označio je kraj turneje „Moć faktora X“, koji je novi 500X odveo na glavne trgove 74 evropska grada i 602 premijere u prodajnim salonima brenda Fiat širom celog kontinenta. Zahvaljujući toj inicijativi, javnost je upoznata sa ovim novim vozilom pre nego što je ono debitovalo u prodajnim salonima, što će se u narednom periodu desiti prvo u Italiji, a zatim postepeno i u ostalim zemljama.

FAS PR

Kia proizvela milion cee’dova

Kia proizvela milion cee’dova

Nedavno je Kia u Evropi proizvela milionitog cee’da što je najveća prelomnica od 2006., kada su pokrenuli evropsku proizvodnju. cee’d je od svog dolaska pre devet godina odigrao važnu ulogu u Kijinom održivom rastu i uspehu...

Kada Ferrari Enzo udari u lampion, dogodi se ovo... (foto)

Kada Ferrari Enzo udari u lampion, dogodi se ovo... (foto)

U periodu od 2002. do 2004. godine, proizvedeno je ukupno 400 primeraka supersportskog automobila Ferrari Enzo. Nažalost, veliki broj nije "u voznom stanju", jer su njihovi vlasnici mislili da sa ovim automobilom mogu sve. Najnoviji incident sa Enzom dolazi nam iz Južne Koreje...

Audi i FK Partizan zajedno na putu ka vrhu

Audi i FK Partizan zajedno na putu ka vrhu

26. maj 2015, u  Klubu sportista u Humskoj 1 potpisan je ugovor o saradnji između FK Partizan i kompanije Porsche SCG. Potpisivanju ugovora prisustvovali su u ime kompanije Porsche SCG direktor marke Audi g. Slobodan Pešić, generalni direktor FK Partizan g. Miloš Vazura i direktorka marketinga FK Partizan gđica Snežana Filipović.

Opel ADAM sa Easytronic 3.0 menjačem: Najbolje iz dva sveta

Opel ADAM sa Easytronic 3.0 menjačem: Najbolje iz dva sveta

Najbolji mogući komfor prilikom menjanja stepena prenosa i ekstremna ekonomičnost – to je Opel ADAM sa Easytronic 3.0 jedinicom. Opelov „lifestyle“ model iz A segmenta debitovao je sa novom generacijom automatizovane manuelne transmisije na Salonu automobila u Istanbulu.

Xross Challenge 2015 - Priroda na Tari namučila takmičare

Xross Challenge 2015 - Priroda na Tari namučila takmičare

Najteža i najveća auto-moto trka u Srbiji, Xross Challenge je uspešno završena proteklog vikenda na Tari. U najtežoj klasi očekivano je dominirao leteći Miha Špindler, a brojni gledaoci su napokon gledali veliku trku sa čak 200 takmičara koji se ne boje povreda i blata!

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje