AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Bosch i DTM nastavljaju uspešno partnerstvo do 2017.

Bosch i DTM nastavljaju uspešno partnerstvo do 2017.

Bosch ime usko je povezano s novom serijom DTM prvenstava u trkama „touring“ automobila još od njihovog početka 2000. godine, a veza će se sada nastaviti još 3 godine. Bosch i DTM produžiće svoje uspešno partnerstvo do 2017. godine...

Bosch je nedavno potpisao ugovor s organizacijom ITR e.V, organizatorom serije trka. No Bosch je više od imena na vetrobranskom staklu trkačkih automobila. Vozila DTM-a rade s ugrađenom jako složenom Boschovom tehnologijom za trke, uključujući elektronske upravljačke jedinice i monitore od dobavljača tehnologije.

 

„Naša tehnologija za motorna vozila nije iskusna samo na ulici, nego je jednako uspešna na stazi u ekstremnim uslovima trka motornih vozila”, kaže Clemens K. Krebs, šef marketinških komunikacija Boschovog poslovnog sektora „Rešenja za mobilnost“.

Boschova saradnja s DTM-om oduvek je bila usmerena prema inovativnoj tehnologiji, efikasnosti i pouzdanosti trkačkih automobila, pružajući time gledaocima uzbudljive trke motornih vozila u najboljem izdanju. Bosch je dobavljač elektronskih upravljačkih jedinica, minitora, elektropokretača, generatora, spojeva kablova i još mnogo delova, a iza svakog od njih stoje decenije iskustva u trkama motornih vozila. „DTM trke predstavljaju izuzetno zahtevne uslove - vibracije, promene temperature te izuzetno ubrzavanje i kočenje, a to je prilika da naši proizvodi pokažu koliko su snažni i pouzdani”, kaže Krebs. „Ne želimo da je naše ime samo napisano podebljanim slovima na vetrobranskom staklu, nego želimo da vidimo i uspešno implementiranu Boschovu tehnologiju u automobilima.”

Bosch i DTM nastavljaju uspešno partnerstvo do 2017.

Plakat „Crveni đavo” iz 1910. Jedan od najpoznatijih plakata koje je Bosch koristio u oglašavanju od 1910. godine prikazuje vozača Camillea Jenatzyja, koji je osvajao trku za trkom u svome Mercedesu opremljenom s Boschovim magnetom za paljenje. Bio je poznat kao „Crveni đavo” zbog svoje crvene kose i vatreno crvenog kaputa koji je nosio za vreme trka.



Atraktivno i uzbudljivo okruženje za oglašavanje


Uz pouzdanu tehnologiju, u DTM-u se sve vrti i oko jakog zvuka V8 motora, uzbudljivih borbi za pozicije i navijanja gomila sve do cilja. To su čiste emocije.


„U ovom uzbudljivom i emocionalnom okruženju, naše partnerstvo s DTM-om je ulaganje u prisutnost i privlačnost marke”, objašnjava Krebs. Počevši sa sezonom 2015, DTM će uvesti novi oblik trka što podrazumeva dve šampionske trke svakog vikenda kako bi pružili gledaocima još više trka motornih vozila. „S obzirom da mi snabdevamo i doprinosimo celom prvenstvu, a ne samo jednom proizvođaču, najbolji deo je što uvek pobeđujemo”, kaže Krebs.
Duga tradicija trka motornih vozila Učestvovanje Boscha u trkama motornih vozila ima dugu tradiciju. Prve pobede u trkama s ugrađenom Boschovom tehnologijom ostvarene su još 1901. i 1903. godine, a Bosch od tada uspeh u trkama koristi u svrhu promocije. Početkom prošlog veka, Belgijanac Camille Jenatzy, iz pobede u pobedu upravljao je svojim trkačkim Mercedesom s Bochovim magnetom za paljenje. Sa svojom gustom crvenom kosom i vatreno crvenim trkačkim kaputom, Jenatzy je bio inspiracija za stilizovani lik „Crveni đavo” koji je Bosch koristio za oglašavanje u
to vreme.

Tradicija trka motornih vozila i danas je prisutna u Boschu. Bosch Motorsport ima više od 120 zaposlenih širom sveta, a od 2003. godine deo je društva Bosch Engineering GmbH, odeljenja specijalizovanog za inženjerske usluge. Inženjeri Boschovog Motorsporta, Boschovom tehnologijom testiranom za trke opremaju ekipe koje se takmiče u FIA-inom evropskom prvenstvu Formula 3, nemačkom kupu Porsche Carrera i brojnim relijima i prvenstvima na velike udaljenosti, uključujući legendarnu trku 24 sata Le Mansa i naravno najvažnije prvenstvo u formuli.


PR

Kia proizvela milion cee’dova

Kia proizvela milion cee’dova

Nedavno je Kia u Evropi proizvela milionitog cee’da što je najveća prelomnica od 2006., kada su pokrenuli evropsku proizvodnju. cee’d je od svog dolaska pre devet godina odigrao važnu ulogu u Kijinom održivom rastu i uspehu...

Kada Ferrari Enzo udari u lampion, dogodi se ovo... (foto)

Kada Ferrari Enzo udari u lampion, dogodi se ovo... (foto)

U periodu od 2002. do 2004. godine, proizvedeno je ukupno 400 primeraka supersportskog automobila Ferrari Enzo. Nažalost, veliki broj nije "u voznom stanju", jer su njihovi vlasnici mislili da sa ovim automobilom mogu sve. Najnoviji incident sa Enzom dolazi nam iz Južne Koreje...

Audi i FK Partizan zajedno na putu ka vrhu

Audi i FK Partizan zajedno na putu ka vrhu

26. maj 2015, u  Klubu sportista u Humskoj 1 potpisan je ugovor o saradnji između FK Partizan i kompanije Porsche SCG. Potpisivanju ugovora prisustvovali su u ime kompanije Porsche SCG direktor marke Audi g. Slobodan Pešić, generalni direktor FK Partizan g. Miloš Vazura i direktorka marketinga FK Partizan gđica Snežana Filipović.

Opel ADAM sa Easytronic 3.0 menjačem: Najbolje iz dva sveta

Opel ADAM sa Easytronic 3.0 menjačem: Najbolje iz dva sveta

Najbolji mogući komfor prilikom menjanja stepena prenosa i ekstremna ekonomičnost – to je Opel ADAM sa Easytronic 3.0 jedinicom. Opelov „lifestyle“ model iz A segmenta debitovao je sa novom generacijom automatizovane manuelne transmisije na Salonu automobila u Istanbulu.

Xross Challenge 2015 - Priroda na Tari namučila takmičare

Xross Challenge 2015 - Priroda na Tari namučila takmičare

Najteža i najveća auto-moto trka u Srbiji, Xross Challenge je uspešno završena proteklog vikenda na Tari. U najtežoj klasi očekivano je dominirao leteći Miha Špindler, a brojni gledaoci su napokon gledali veliku trku sa čak 200 takmičara koji se ne boje povreda i blata!

AMG Experience 2025
Slika nedelje