AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Renault beleži snažan rast prodaje - postao je drugi najprodavaniji brend u Evropi

Renault beleži snažan rast prodaje - postao je drugi najprodavaniji brend u Evropi

U Evropi je prodaja Renaulta u prvom polugodištu 2023. godine porasla za 21 procenat na ukupno 501 985 prodatih primeraka, čime se ova francuska marka plasirala na drugo mesto na evropskom tržištu...

Zbog rata u Ukrajini, brend Renault je suspendovao svoje aktivnosti na ruskom tržištu, zbog čega je bio suočen sa snažnim padom prodaje. Međutim, čini se da se brend brzo konsolidovao i na globalnom nivou uspeo da dramatično poboljša svoju poziciju na automobilskom tržištu. Globalno, prodaja je povećana za 11 procenata, što je 771 000 prodatih automobila i lakih komercijalnih vozila.


Veliki udeo u rastu prodaje ima prodaja lakih komercijalnih vozila, koja je porasla za skoro 22 % u odnosu na isti period prethodne godine. Prodaja putničkih automobila povećana je za 9 procenata. Na tržištu lakih komercijalnih vozila, Renault je u Evropi zabeležio međugodišnji rast od 25,4 %, na 144 250 prodahih vozila. Renault Kangoo je zabeležio rast prodaje od 11,7 %, model Express (+48,9 %), Master (13,8 %) i Trafic (+36 %).


Evropsko tržište je za Renault centralno tržište. Na Starom kontinentu Renault je bio uspešan u praktično svim segmentima. U prvoj polovini godine je zabeležen međugodišnji rast od 21 % na 501 985 jedinica. Brend je zabeležio snažan rast prodaje hibridnih vozila (+40 %), na 83.000 prodatih jedinica. U elektrifikovanoj verziji prodato je više od polovine prodaje modela Austral (65 %) i Arkana (55 %). Zanimljivo je, da je prodato više od 23.000 jedinica potpuno električnog modela Megane E-Tech i upravo je ovaj automobil najprodavanije električno vozilo u svom segmentu u Francuskoj. Ono što je važno, Renault je uspeo da zadrži naklonost privatnog sektora. U navedenom periodu, gotovo svaki drugi prodati Renault u Evropi kupio je privatni klijent.


PR

Opel Experimental jasno prikazuje budućnost brenda

Opel Experimental jasno prikazuje budućnost brenda

Opel pokazuje kako će se približiti budućnosti svojim zapanjujućim novim Opel Experimental konceptom. Sa ultramodernim dizajnom eksterijera, Opel Experimental daje jasnu viziju kuda će Opel brend krenuti u narednim godinama...

Slovačka policija vozi zeleno (FOTO)

Slovačka policija vozi zeleno (FOTO)

Slovačka je dobar primer svim evropskim državama, u kom smeru treba razvijati vozni park organa javnog reda. Pored Plug-in hibrida, Slovaci će dobiti novih 430 punjača za električne automobile...

Izgradnja svetle budućnosti Hirošime

Izgradnja svetle budućnosti Hirošime

Kad su Tetsuyi Matsuda pokazali toranj u Hirošimi, malo ko je mogao da zamisli šta će predsednik i izvršni direktor Hirošime Mazda napraviti od njega. Danas je toranj Orizuru u Hirošimi jedna od najznačajnijih građevina u gradu...

Kia s prodajno rekordnim polugodištem u Evropi

Kia s prodajno rekordnim polugodištem u Evropi

Po najnovijim podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) Kia je u prvoj polovini 2023. u Evropi (Kia ovde ubraja zemlje članice EU, Island, Lihtenštajn, Norvešku, Švajcarsku i Ujedinjeno kraljevstvo) registrovala 304.757 vozila, što znači da je i u 2023. ostvarila rekordne rezultate...

AMG Experience 2025
Slika nedelje