Rast prodaje Forda u Evropi

Kompanija Ford je u prvih pet meseci 2015. godine prodala 541.900 vozila na tržištu 20 evropskih zemalja*, što predstavlja skok od 9,3% u odnosu na isti period prethodne godine, dok je sa 99.000 prodatih jedinica u maju zabeležila rast prodaje od 1,5%.
Od početka godine do kraja maja, tržišni udeo Forda u Evropi porastao je za 0,2%, dostigavši 8,1%. Time je Ford zadržao status druge najprodavanije marke, kako u segmentu putničkih, tako i komercijalnih vozila.
„Naši novi proizvodi su umnogome doprineli povećanju prodaje u 2015. godini, a očekujemo dalji rast jer ćemo u toku godine lansirati još nekoliko modela“, izjavio je Roelant de Waard, potpredsednik kompanije Ford Evropa za marketing prodaju i servis. „Novi Mondeo i Transit su osvojili širok krug kupaca, a u ovom trenutku naši dileri u prodajnim salonima očekuju dolazak novih modela S-MAX, C-MAX, premijum edicije Mondeo Vignale i dugoočekivanog Mustanga“, dodao je Roelant de Waard.
Legendarni američki sportski model, prvi put u 50-godišnjoj istoriji zvanično stiže na evropsko tržište ovog leta, a podatak da ga je na Starom kontinentu već poručilo 5.000 kupaca nagoveštava lepu budućnost Mustanga na evropskom podneblju.
Na izuzetne prodajne rezultate Forda u prvih pet meseci ove godine naročito je uticala velika potražnja za novom generacijom Mondea. U poređenju sa istim periodom prošle godine, prodaja novog modela uvećana je za čak 75%. Novi Focus je takođe naišao na odličan odziv kupaca, što potvrđuje podatak da je broj porudžbina u maju skočio za 45%. I Fiesta, najprodavaniji mali automobil u Evropi 2012, 2013. i 2014. godine, može da se pohvali odličnim rezultatima u maju, budući da je upisala 23% više porudžbina nego što je to bio slučaj istog meseca lani.
Kada je reč o komercijalnim vozilima, prodaja Fordovih modela u maju je uvećana za 16%, a u prvih pet meseci tekuće godine za čak 36%. Najveće zasluge za to pripadaju novoj i proširenoj porodici Transita, uključujući Transit, Transit Custom i Transit Courier. Krunu svega toga predstavlja podatak da je Ford uspeo da se probije na drugo mesto i po broju prodatih komercijalnih vozila u periodu januar – maj.
PR