Toyota Centar Beograd je ovogodišnji dobitnik nagrade Ichiban

Toyota Centar Beograd nagrađen je za izuzetna dostignuća na polju zadovoljstva kupaca, kako u prodaji, tako i u postprodajnim uslugama. Nagrada je zvanično uručena gospodinu Marku Kruški, direktoru marketinga i prodaje Toyota Centra Beograd, 5. juna na svečanoj ceremoniji koja je održana u Madridu (Španija)...
Istraživanje i praćenje rezultata se obavlja po posebnoj Toyota metodologiji, pri čemu se uzimaju u obzir ocene anketiranih stranaka u servisu i kupaca novih vozila. Toyota Centar Beograd opslužuje najveći broj klijenata u Toyota mreži, pa je samim tim i postizanje ovakvog rezultata veliki uspeh.
„Ichiban“ je japanska reč izvedena iz „Okyakusama Ichiban“ što znači „kupac na prvom mestu“, gde „Ichiban“ znači „prvi“ ili „broj jedan“. Od kada je 2007. ustanovljena godišnja „Ichiban“ nagrada Toyote Motor Europe, zadovoljstvo kupaca kod Toyotinih partnera je povećano za 52,4% u prodaji i 47,4% u postprodaji, a prema internom istraživanju zadovoljstva Toyotnih kupaca, sprovedenom u Evropi.
Ocenjeni su rezultati približno 2.300 evropskih partnera prema veoma zahtevnim kriterijumima.
Govoreći na ceremoniji dodele nagrada, Dr. van Zyl, predsednik i generalni direktor TME je rekao: "Mi smo u biznisu saradnje sa ljudima. Moramo da razumemo naše kupce i imamo spremne odgovarajuće sisteme i alate, ali najvažnije je da u kompaniji razmišljamo na ispravan način. Konkurenti mogu da kopiraju proizvod, oni mogu da kopiraju procese, ali ne mogu tako lako da kopiraju razmišljanje da je kupac uvek na prvom mestu."
Toyota Srbija PR