BIRAM ŽIVOT na festivalu ljubavi u Vrnjačkoj Banji

Danas počinje deveti po redu Lovefest koji će se održavati od 6. do 8. avgusta u srcu Srbije u Vrnjačkoj Banji. Procena organizatora je da će u narednih nekoliko dana Vrnjačku Banju posetiti više od 60.000 mladih iz celog sveta...
Festival je i ove godine, pored sjajne zabave, ponudio još mnogo drugih, edukativnih i društveno odgovornih sadržaja.
U okviru Bezbedne zone festivala, Agencija za bezbednost saobraćaja promovisaće svoju interaktivnu kampanju #Biram život koju zajednički organizuje uz podršku Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. Bezbedna zona festivala će na kreativan način pozitivno uticati na ponašanje mladih posetilaca u saobraćaju. Takođe, putem naših raspoloživih kanala komunikacije promovisaćemo ovu akciju kod svih ljubitelja festivala, i tako apelovati na njih da obrate dodatnu pažnju kad je u pitanju bezbedno ponašanje u saobraćaju.
Posetioci štanda #BIRAM ŽIVOT u okviru Bezbedne zone festivala, imaće priliku da razgovaraju sa promoterima kampanje o značaju vezivanja pojasa, opasnostima koje donosi brza vožnja i vožnja pod dejstvom alkohola, ali i o pozitivnim i negativnim iskustvima koja su posetioci zone imali u vezi sa saobraćajem.
Sva tri dana trajanja festivala, posetioci će imati priliku da isprobaju simulatore “kosa ravan”, koji prikazuje efekat upotrebe sigurnosnog pojasa, kroz simulaciju čeonog sudara, kao i simulator prevrtanja vozila “Ražanj”. Pored toga, prisutni će imati priliku da isprobaju efekte „pijanih naočara“ koje na autentičan način prikazuju negativno dejstvo alkohola. Ovi simulatori će biti dostupni svim posetiocima tokom trajanja festivala, svakog dana od 16 do 20 časova na Gradskom trgu.
U petak 7.avgusta, u okviru kampanje Biram život , Agencija za bezbednost saobraćaja će u saradnji sa Kancelarijom za mlade Vrnjačke Banje, organizovati tribinu posvećenu podizanju svesti mladih o značaju bezbednosti u saobraćaju.
Agencija za bezbednost saobraćaja već drugu godinu za redom sprovodi aktivnosti koje imaju za cilj smanjenje stradanja mladih u saobraćaju. Ova kampanja se, pored medija, realizuje i na internetu, društvenim mrežama, radionicama, tribinama i radom na terenu.
PR