AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Porsche Panamera GTS: Između S i Turbo

Porsche Panamera GTS: Između S i Turbo

Porsche nastavlja da popunjava i najmanje praznine u svojoj ponudi. Autosalon u Los Angelesu nije postao mesto premijere manjeg SUV modela Cajun, kao i nove generacije modela Boxter. Nemačka kompanija, tamo je predstavila novu verziju modela Panamera, sa oznakom GTS...

Porsche Panamera GTS: Između S i Turbo

Slično kao u modelskoj seriji 911 i Cayenne, Porsche je i kod modela Panamera odličio da popuni praznine u ponudi. Nova Panamera GTS, svoje mesto u ponudi nemačkog proizvođača će pronaći između modela Panamera S, koju pokreće atmosferski 8-cilindarski agregat i Turbo sa turbo motorom. Panamera sa oznakom GTS će izgledati najviše sportski. To je jasno već na prvi pogled, zahvaljujući promenama na spoljašnjosti sa modifikovanim branicima i velikim otvorima za usis vazduha. Za lakšu identifikaciju su zaduženi i novi pragovi, ramovi prozora, difuzor za vazduh i drugi detalji izvedeni u crnoj boji. Pažljivom posmatraču neće promaći ni visina automobila, smanjena za 10 mm.

Porsche Panamera GTS: Između S i Turbo

U enterijeru dominiraju sedišta i drugi detalji izrađeni od Alcantare, u kombinaciji sa šavovima u kontrast boji i logom GTS na naslonima za glavu. Deo opreme je i veliki displej na instrument tabli, koji informiše o vrednostima uzdužnih i bočnih ubrzanja.

Za pogon modela Panamera GTS se brine atmosferski V8 motor zapremine 4,8 litra, koji razvija maksimalnu snagu od 430 KS pri 6.700 o/min, što je za 30 KS više od snage koju razvija modela S i S4. Slična situacija je i kod obrtnog momenta, koji kod verzije GTS iznosi 520 Nm.

Porsche Panamera GTS: Između S i Turbo

Sa motorom standardno sarađuje dvolamelasti sedmostepeni menjač PDK i elektronski kontrolisan pogon na sve točkove Porsche Traction Management (PTM). Standard su i adaptivni amortizeri PASM (Porsche Active Suspension Management) i paket Sport Chrono Plus, koji nudi tri režima vožnje: Noram, Sport i Sport Plus. Različiti režimi vožnje, vozačevim preferencijama prilagođavaju karakteristike motora, menjača, a u slučaju modova Sport i Sport Plus smanjuju visinu vozila od tla i aktivirau sistem Sound Symposer. Ovaj sistem indukuje u enterijeru sportske zvukove, preko vibracija između filtera za vazduh i gasa.Ove vibracije se preko složenog sistema mambrana prenose do A-stuba, odakle se produkuju u enterijer vozila kao zvuk motora.

Porsche Panamera GTS: Između S i Turbo

Atraktivna Panamera GTS standardno stoji na felnama prečnika 19 inča, dimenzija 255/45 ZR 19 napred i 285/40 ZR 19. Standardan kočioni sistem "pozajmljen" je od Panamere Turbo, a klijent može poručiti i specijalni keramički kočioni sistem PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake). Porsche Panamera GTS iz mesta do 100 km/h ubrzava za 4,5 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 288 km/h. Potrošnja goriva u kombinovanom ciklusu vožnje iznosi 10,9 litara na 100 pređenih kilometara. Prodaja modela Porsche Panamera GTS počinje u februaru 2012. godine, a početna cena iznosi 116.716 evra.

Automagazin.rs

Premijerno predstavljen prvi ikada BMW XM

Premijerno predstavljen prvi ikada BMW XM

U svetlu jubilarne proslave 50 godina M odeljenja, BMW je danas zvanično predstavio prvi ikada BMW XM, drugi jedinstveni M model, posle čuvenog BMW M1, koji je ugledao svetlost dana 1978. godine...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje