AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Porsche Panamera GTS: Između S i Turbo

Porsche Panamera GTS: Između S i Turbo

Porsche nastavlja da popunjava i najmanje praznine u svojoj ponudi. Autosalon u Los Angelesu nije postao mesto premijere manjeg SUV modela Cajun, kao i nove generacije modela Boxter. Nemačka kompanija, tamo je predstavila novu verziju modela Panamera, sa oznakom GTS...

Porsche Panamera GTS: Između S i Turbo

Slično kao u modelskoj seriji 911 i Cayenne, Porsche je i kod modela Panamera odličio da popuni praznine u ponudi. Nova Panamera GTS, svoje mesto u ponudi nemačkog proizvođača će pronaći između modela Panamera S, koju pokreće atmosferski 8-cilindarski agregat i Turbo sa turbo motorom. Panamera sa oznakom GTS će izgledati najviše sportski. To je jasno već na prvi pogled, zahvaljujući promenama na spoljašnjosti sa modifikovanim branicima i velikim otvorima za usis vazduha. Za lakšu identifikaciju su zaduženi i novi pragovi, ramovi prozora, difuzor za vazduh i drugi detalji izvedeni u crnoj boji. Pažljivom posmatraču neće promaći ni visina automobila, smanjena za 10 mm.

Porsche Panamera GTS: Između S i Turbo

U enterijeru dominiraju sedišta i drugi detalji izrađeni od Alcantare, u kombinaciji sa šavovima u kontrast boji i logom GTS na naslonima za glavu. Deo opreme je i veliki displej na instrument tabli, koji informiše o vrednostima uzdužnih i bočnih ubrzanja.

Za pogon modela Panamera GTS se brine atmosferski V8 motor zapremine 4,8 litra, koji razvija maksimalnu snagu od 430 KS pri 6.700 o/min, što je za 30 KS više od snage koju razvija modela S i S4. Slična situacija je i kod obrtnog momenta, koji kod verzije GTS iznosi 520 Nm.

Porsche Panamera GTS: Između S i Turbo

Sa motorom standardno sarađuje dvolamelasti sedmostepeni menjač PDK i elektronski kontrolisan pogon na sve točkove Porsche Traction Management (PTM). Standard su i adaptivni amortizeri PASM (Porsche Active Suspension Management) i paket Sport Chrono Plus, koji nudi tri režima vožnje: Noram, Sport i Sport Plus. Različiti režimi vožnje, vozačevim preferencijama prilagođavaju karakteristike motora, menjača, a u slučaju modova Sport i Sport Plus smanjuju visinu vozila od tla i aktivirau sistem Sound Symposer. Ovaj sistem indukuje u enterijeru sportske zvukove, preko vibracija između filtera za vazduh i gasa.Ove vibracije se preko složenog sistema mambrana prenose do A-stuba, odakle se produkuju u enterijer vozila kao zvuk motora.

Porsche Panamera GTS: Između S i Turbo

Atraktivna Panamera GTS standardno stoji na felnama prečnika 19 inča, dimenzija 255/45 ZR 19 napred i 285/40 ZR 19. Standardan kočioni sistem "pozajmljen" je od Panamere Turbo, a klijent može poručiti i specijalni keramički kočioni sistem PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake). Porsche Panamera GTS iz mesta do 100 km/h ubrzava za 4,5 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 288 km/h. Potrošnja goriva u kombinovanom ciklusu vožnje iznosi 10,9 litara na 100 pređenih kilometara. Prodaja modela Porsche Panamera GTS počinje u februaru 2012. godine, a početna cena iznosi 116.716 evra.

Automagazin.rs

Putevi Srbije - Znak znači život

Putevi Srbije - Znak znači život

JP „Putevi Srbije“ nastavlja u kontinuitetu da sprovodi aktivnosti u vezi sa unapređenjem bezbednosti saobraćaja i sistemski deluje na podizanje nivoa svesti učesnika u saobraćaju...

 Toyota Yaris Cross GR Sport

Toyota Yaris Cross GR Sport

Toyota proširuje svoju paletu kompaktnih SUV vozila game Yaris Cross uvođenjem nove GR SPORT verzije inspirisane dostignućima brenda TOYOTA GAZOO Racing, koji je osvojio brojne svetske šampionate...

Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje