Vrednost brenda Kia po Interbrandu i dalje raste

Kia Motors je na najnovijoj Interbrandovoj rang listi svih svetskih brendova zauzela 74. mesto, a njena vrednost ocenjena je na 5,66 milijardi američkih dolara...
Vrednost ovog korejskog giganta u odnosu na prošlu godinu povećana je za 5%, što je odličan rezultat pogotovo ako se zna da je njegova vrednost pre deset godina bila ocenjena na samo 700 miliona, a pre pet godina na 1,79 miljardi dolara.
Najvredniji automobilski proizvođač je japanska Toyota, čija je tržišna vrednost ocenjena na 49 milijardi dolara, a među svim brendovima to je već nekoliko godina američki Apple, koji je trenutno vredan 170 miljardi.

Najnoviji rezultati samo potvrđuju Kijine ambicije postati jedan od najvećih i najpoželjnijih globalnih automobilskih brendova, čega su sve više svesni i kupci koji prepoznaju njene adute kao što su višestruko nagrađivani dizajn, najnovije tehnologije, najbolji odnos uloženo-dobijeno i 7-godišnja garancija kao dokaz pouzdanosti.
PR