Peugeot 206+ - facelift i plus pored imena

Marka Peugeot, glavni igrač na tržištu u kategoriji malih i srednjih automobila, svoj portflio proširuje sa modelom Peugeot 206+. Ovaj model je naslednik modela 206, koji od svog uvođenja, 1998. godine prodat u 6,5 miliona primeraka, što ga čini najuspešnijim modelom u istoriji kompanije Peugeot. Iako je ime ostalo isto, Peugeot 206+ donosi nam puno toga novog, najviše na polju dizajna...

Modernizovani 206+ trebao bi zadržato velike prodajne uspehe ovog popularnog automobila. Glavna izmena u odnosu na aktuelni model odnosi se na dinamičniji dizajn. Prednje svetlsone grupe, koje zadiru duboko u bokove, "pozajmljene" su od novijeg brata, modela 207. Sa Peugeotom 207, novi model 206+ deli i prednju masku i dizajn prednjeg branika, a na masci hladnjaka nalazi se veliki logo.

Pogled na zadnji deo automobila otkriva nam novi dizajn branika i sportskoju grafiku zadnjih svetlosnih grupa. Modernizaciju je prošao i enterijer, koji je detalje koji su razvijeni krajem 90-ih godina zamenjeni novim. Novu "dvestašesticu" Peugeot svrstava između modela 107, 1007 i 207 - a to znači tamo gde se nalazi i aktuelni model 206. Sada Peugeot u kategoriji malih kompaktnih modela ima 4 predstavnika: mali Peugeot 107, koncipiran kao mali gradski auto, zatim model 1007, sledi 207 kao moderni kompaktni hatchback, a tu je i model 206+.

Proizvodnja modela Peugeot 206+ realizovaće se u francuskom Mulhousu, a glavno tržište biće Evropa. Izbor motora čine dva benzinska: 1,1, snage 44 kW i 1.4, 55 kW. Turbodizele će zastupati 1.4 HDi (50 kW), koji se može pohvaliti sa emisijom CO2 od samo 110 g/km. Goran Sarić - Automagazin