Zaposleni u Škoda Auto učestvuju u GreenWeek projektu
Škoda Auto poziva svoje zaposlene da više istraže zaštitu okoline i klime, kao i bioraznolikost tokom ovogodišnjeg GreenWeek-a koji se održava u okviru cele grupe...
Kroz specijalizovane prezentacije i forume, kampanja Volkswagen grupe naglašava važnost pitanja održivosti i pruža platformu za dijalog na nivou cele kompanije o tim temama.
Michael Oeljeklaus, član borda Škoda Auto za proizvodnju i logistiku, objašnjava: „Održivost je kamen temeljac naše NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030. Posvećeni smo još većem smanjenju našeg uticaja na okolinu u budućnosti i postavili smo jasne prekretnice da bi se to postiglo. Naporno radimo na ispunjavanju naših ambicioznih ciljeva i kontinuirano razgovaramo o inovativnim pristupima sa svim našim zaposlenima. GreenWeek nudi idealan forum za pregled trenutne situacije, primanje povratnih informacija i razvoj novih ideja.“
Tokom Škoda Auto GreenWeek-a od 19. do 23. septembra 2022. godine, zaposleni češkog proizvođača automobila moći će da razmene ideje sa stručnjacima iz cele kompanije, kao i eksternim saradnicima. Rasprave o aktuelnim projektima imaju za cilj identifikovanje neiskorišćenih potencijala u području održivosti i podizanje svesti o tome koliko je cirkularna ekonomija važna.
Raznolik program GreenWeek-a usmeren je ka brojnim ciljnim grupama; osim online radionica za zaposlene, na programu su i događaji za osnovne škole. Škoda Design takođe će demonstrirati niz mogućnosti koje održivi materijali i tehnologije nude. Osim toga, proizvođač automobila će pružiti detaljan pregled aktivnosti na svojim češkim i indijskim lokacijama, koje su dosledno usklađene prema načelima cirkularne ekonomije. Pred kraj GreenWeek-a fokus će biti na temama biodiverziteta i klimatskim promenama. Od utorka do četvrtka na rasporedu je „eko-film festival“.
Škoda Auto kombinuje svoje ciljeve održivosti u područjima „GreenProduct“, „GreenFactory“ i „GreenRetail“ pod kišobranom svoje „Green Future“ strategije. Osim toga, kompanija je ponovo značajno ojačala svoje ambiciozne ciljeve održivosti u svojoj NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030. Proizvodnja u pogonu u Vrchlabí je CO₂ neutralna od kraja 2020, a do kraja ove decenije dve češke fabrike u Mladá Boleslav i Kvasiny, kao i u indijskim proizvodnim pogonima, biće s neto nultim emisijama. Proizvođač automobila ima za cilj smanjenje emisije svoje flote za više od 50% do 2030. u poređenju sa 2020. godinom.
Osim GreenWeek-a, osoblje proizvođača automobila svake godine je uključeno u brojne druge inicijative koje podržavaju zaštitu okoline i održivost. Na primer, češki proizvođač automobila je partner kampanje „Očistimo Češku“ od 2015. godine, a ŠKODA je u aprilu ponovo učestvovala u ekološkoj inicijativi Volkswagen grupe #Project1Hour povodom obeležavanja Dana planeta Zemlje. Još jedan primer raznolikih aktivnosti održivosti kompanije ŠKODA AUTO je projekat „Jedan automobil, jedno stablo“. Od 2007. proizvođač automobila sadi mlada stabla za svako vozilo isporučeno u Češkoj; milionito stablo posađeno je u Mladá Boleslav prošlog oktobra. Još jedan primer inicijativa proizvođača automobila za održivost je SWAP, javna razmena knjiga ili odeće. Kompanija takođe promoviše biodiverzitet svojih proizvodnih lokacija širom sveta kroz brojne dodatne mere.
Nakon GreenWeek-a, ŠKODA AUTO će krajem septembra učestvovati u projektu „goTOzero nedelja“ Volkswagen grupe. To uključuje sve brendove i sektore Grupe širom sveta koji posvećuju vreme temama održivosti i zaštite okoline.
PR