AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Čak i zvezde fudbalskog kluba Borussia Dortmund ponekad promaše

Čak i zvezde fudbalskog kluba Borussia Dortmund ponekad promaše

Mats Humels (Mats Hummels) cilja, šutira... i pogađa prečku. Lopta se odbija i pada tačno na krov Opel Movana, parkiranog iza gola. Da li bi ovo trebalo da bude reklama za proizvođača automobila? Da, jer svako može da uradi marketing na tradicionalan način...

U novom Opelovom hitu na društvenim mrežama, zvezde su sportisti. Ipak, u centru pažnje ovoga nije samo Opelov partner, Borussia Dortumund. Uskoro se početni udarac pretvara u uzbudljivi duel sa „svakodnevnim herojima“, Movanom, Vivarom i Comboom i njihovim vozačima. Zvezde Borussije Dortmund su zapanjene fudbalskim veštinama graditelja i zanatlija.

Ispostavlja se da je reč o F2Freestylers majstorima, verovatno najpoznatijim fudbalskim „freestylerima“ na svetu. Oni su fascinirali internet zajednicu širom zemljine kugle svojim veštinama. Pored toga, ovaj duet je predstavio svoje trikove i u novom Opelovom klipu. Driblinzi, akrobatski pokreti i precizni šutevi kroz vozilo, zbunili su gledaoce novog videa za društvene mreže, koji je nedavno postao dostupan i na internet stranici Borussije Dortmund, kao i svim društvenim mrežama.


„Video klipovi namenjeni društvenim mrežama u vezi sa temama kao što su partnerstva sa svetom fudbala i automobilizma, kao i drugih oblasti, predstavljaju novi stub komunikacije marke Opel. Oni pojačavaju emotivni aspekt lojalnosti prema brendu i prikazuju Opel u iznenađujućem i nekonvencionalnom svetlu. Upravo tu leži naša snaga“, rekla je šefica Opelovog marketinga, Tina Miler (Tina Müller).

Čak i zvezde fudbalskog kluba Borussia Dortmund ponekad promaše

U novom videu Opel je predstavljen u drugačijem, iznenađujućem svetlu. Isto važi i za vozila Opel komercijalnog programa koja „učestvuju“ u videu. Ovaj LCV trio ne samo što impresionira dobro poznatim vrlinama poput solidarnosti i pouzdanosti, već i svestranošću, kao ključnom osobinom u #everydayheroes spotu. Akcenat je stavljen na očigledan zabavni potencijal Movana, Vivara i Comboa. Iskošena podna platforma vozila i otvorena zadnja vrata, iskorišćena su do savršenstva od strane F2Freestylera u cilju demonstracije njihovih trikova. Izazovan Opelov klip je dostupan na Dortmundovoj internet stranici, Facebooku, YouTube-u, kao i pod tagovima #everydayheroes i #svakodnevniheroji.

 

Pogledajte video:



Automagazin.rs

Velika majska promocija nove Opel Astre!

Velika majska promocija nove Opel Astre!

Lakša, efikasnija, agilnija i komfornija - Nova Opel Astra predstavlja novi standard u kompaktnoj klasi automobila. Evropski automobil godine, dobitnik nagrade Zlatni volan, automobil godine u Srbiji sada je u ponudi za samo 13.590€...

Citroën i Angry Birds u akciji!

Citroën i Angry Birds u akciji!

U svojoj dugogodišnjoj istoriji Citroën predstavlja sinonim za avangardu, što potvruje i kampanja pred nama. Angry Birds, video igra prepuna akcije, postigla je meunarodni uspeh i postala stvarni društveni fenomen...

Nakon rekordne godine, Bosch i dalje na putu rasta

Nakon rekordne godine, Bosch i dalje na putu rasta

Nakon rekordne 2015. godine, Bosch želi da i ove godine nastavi trend rasta. Uprkos slabim ekonomskim izgledima i geopolitičkoj neizvesnosti, Bosch kao dobavljač tehnologija i usluga očekuje da će njegova prodaja porasti od 3 do 5 procenata u 2016. godini...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje