AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Čak i zvezde fudbalskog kluba Borussia Dortmund ponekad promaše

Čak i zvezde fudbalskog kluba Borussia Dortmund ponekad promaše

Mats Humels (Mats Hummels) cilja, šutira... i pogađa prečku. Lopta se odbija i pada tačno na krov Opel Movana, parkiranog iza gola. Da li bi ovo trebalo da bude reklama za proizvođača automobila? Da, jer svako može da uradi marketing na tradicionalan način...

U novom Opelovom hitu na društvenim mrežama, zvezde su sportisti. Ipak, u centru pažnje ovoga nije samo Opelov partner, Borussia Dortumund. Uskoro se početni udarac pretvara u uzbudljivi duel sa „svakodnevnim herojima“, Movanom, Vivarom i Comboom i njihovim vozačima. Zvezde Borussije Dortmund su zapanjene fudbalskim veštinama graditelja i zanatlija.

Ispostavlja se da je reč o F2Freestylers majstorima, verovatno najpoznatijim fudbalskim „freestylerima“ na svetu. Oni su fascinirali internet zajednicu širom zemljine kugle svojim veštinama. Pored toga, ovaj duet je predstavio svoje trikove i u novom Opelovom klipu. Driblinzi, akrobatski pokreti i precizni šutevi kroz vozilo, zbunili su gledaoce novog videa za društvene mreže, koji je nedavno postao dostupan i na internet stranici Borussije Dortmund, kao i svim društvenim mrežama.


„Video klipovi namenjeni društvenim mrežama u vezi sa temama kao što su partnerstva sa svetom fudbala i automobilizma, kao i drugih oblasti, predstavljaju novi stub komunikacije marke Opel. Oni pojačavaju emotivni aspekt lojalnosti prema brendu i prikazuju Opel u iznenađujućem i nekonvencionalnom svetlu. Upravo tu leži naša snaga“, rekla je šefica Opelovog marketinga, Tina Miler (Tina Müller).

Čak i zvezde fudbalskog kluba Borussia Dortmund ponekad promaše

U novom videu Opel je predstavljen u drugačijem, iznenađujućem svetlu. Isto važi i za vozila Opel komercijalnog programa koja „učestvuju“ u videu. Ovaj LCV trio ne samo što impresionira dobro poznatim vrlinama poput solidarnosti i pouzdanosti, već i svestranošću, kao ključnom osobinom u #everydayheroes spotu. Akcenat je stavljen na očigledan zabavni potencijal Movana, Vivara i Comboa. Iskošena podna platforma vozila i otvorena zadnja vrata, iskorišćena su do savršenstva od strane F2Freestylera u cilju demonstracije njihovih trikova. Izazovan Opelov klip je dostupan na Dortmundovoj internet stranici, Facebooku, YouTube-u, kao i pod tagovima #everydayheroes i #svakodnevniheroji.

 

Pogledajte video:



Automagazin.rs

Nakon rekordne godine, Bosch i dalje na putu rasta

Nakon rekordne godine, Bosch i dalje na putu rasta

Nakon rekordne 2015. godine, Bosch želi da i ove godine nastavi trend rasta. Uprkos slabim ekonomskim izgledima i geopolitičkoj neizvesnosti, Bosch kao dobavljač tehnologija i usluga očekuje da će njegova prodaja porasti od 3 do 5 procenata u 2016. godini...

Dacia nastavlja partnerstvo sa Gorskom službom spašavanja

Dacia nastavlja partnerstvo sa Gorskom službom spašavanja

Opasne situacije zahtevaju prave junake, pa se Gorskoj službi spasavanja (GSS) pridružio Dacia Duster, junak na četiri točka, automobil koji se po svojim karakteristikama i tehničkim performansama odlično uklapa u misiju koju obavljaju ovi mirnodobski heroji našeg vremena...

Sebastien Ogier - Rally Sardinia 2025
Slika nedelje