AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai u Srbiji promoviše Evropsko prvenstvo u fudbalu

Hyundai u Srbiji promoviše Evropsko prvenstvo u fudbalu

U subotu 18.06.2016, u Beogradu, na Adi Ciganliji, Adriatic Motors Beograd, generalni zastupnik Hyundai vozila za Srbiju, održao je promociju Evropskog prvenstva u fudbalu...

Hyundai u Srbiji promoviše Evropsko prvenstvo u fudbalu

Posetioci su imali priliku da se lepo zabave i učestvuju u takmičenju u stonom fudbalu, pucanju penala i pimpovanju lopte, i da uzmu učešće u Facebook takmičenju u pogađanju rezultata utakmica u toku Evropskog prvenstva. Prisutne je zabavljao Inspektor Blaža.

Naredno druženje uz promociju Evropskog prvenstva u fudbalu zakazano je za dane 30.06.-01.07.2016 na centralnom gradskom trgu u Kraljevu. Hyundai Motor Company podržava vrhunski sport, prvenstveno najvažnija svetska fudbalska takmičenja. Hyundai je saradnju sa FIFA započeo pre više od 15 godina, 1998. godine, kada je potpisan ugovor o sponzorstvu 13. FIFA takmičenja, uključujući i ugovor za FIFA Svetski kup Koreja – Japan 2002. godine. Ovaj ugovor je zatim produžen do FIFA Nemačkog kupa 2006 godine, da bi nakon toga usledio dugoročni ugovor o nastavku partnerstva do 2022. godine.

Hyundai u Srbiji promoviše Evropsko prvenstvo u fudbalu

Hyundai Motor Company smatra sponzorstvo fudbala jednim od ključnih elemenata u svojoj globalnoj strategiji, kao efikasan način komunikacije sa svojim kupcima. Deleći sa njima strast prema fudbalu, Hyundai sa svojim kupcima gradi i produbljuje međusobnu povezanost.

Hyundai u Srbiji promoviše Evropsko prvenstvo u fudbalu

Kompanija Hyundai Motor Group, raspolaže inovativnom poslovnom strukturom sposobnom da zaokruži čitav proizvodni sistem od čelika do gotovih automobila. Angažovanjem osam fabrika širom sveta i sedam dizajnersko - tehničkih centara širom sveta, u 2015. godini prodato je 4,96 miliona vozila globalno. Hyundai Motor Company nastavlja svoj razvoj kako bi poboljšala proizvodni line up lokalizovanom proizvodnjom modela u nastojanju da ojača svoju vodeću poziciju u razvoju nove tehnologije, započevši prvi svetski pogon masovne proizvodnje vozila sa motorima na vodonik, posebno kada je u pitanju model Tucson.


PR

VIVA CAFE za najbolji OMV doživljaj kafe

VIVA CAFE za najbolji OMV doživljaj kafe

Kafa već godinama spada među najpopularnija pića u svetu i postala je neizbežan deo moderne gastronomije. Kada putujemo, potrebna nam je mala, ali stimulišuća doza kofeina da nas razbudi. Zbog toga je VIVA kafa pravi izbor za sve OMV potrošače, prave ljubitelje ovog napitka.

Specijalna akcija u PSC Komnenović

Specijalna akcija u PSC Komnenović

U svakodnevnom životu često se susrećemo sa nedostatkom prostora za odlaganje stvari koje ne koristimo. Isti problem imaju svi vozači na početku zimske i letnje sezone, u periodu kada se menjaju gume...

Bosch predstavlja pametna rešenja za auto-servise budućnosti

Bosch predstavlja pametna rešenja za auto-servise budućnosti

U kompaniji Bosch, glavna tema na sajmu Automechanika 2016. biće „umreženi auto-servis”, njegova interakcija sa ostalim uslugama na bazi mreže i primena izmenjene realnosti (eng. Augmented Reality). Od 13. do 17. septembra 2016. u izložbenom prostoru kompanije Bosch, na 2.400 m2 u hali 9 moći će uživo da se vidi koncept umreženog auto-servisa budućnosti...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje