AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Vrednost Hyundai Motor brenda nastavlja da raste

Vrednost Hyundai Motor brenda nastavlja da raste

Hyundai Motor je 35. najveći brend u svetu, prema najnovijoj rang listi koju je objavila specijalizovana kompanija ,,Interbrand’’. Na tu poziciju je dospela prestizanjem četiri renomirana brenda u proteklih godinu dana...

Uprkos još jednoj godini punoj izazova za automobilsku industriju, globalna vrednost brenda kompanije Hyundai Motor je porasla za 11,1% i dostigla vrednost od 12,55 milijardi dolara, čime je kompanija obezbedila svoje mesto među najvećim brendovima na planeti. Korejska kompanija je takođe napredovala za jedno mesto i to na šestu poziciju u svetskoj automobilskoj industriji. Našla se među prvih 10 brendova, ispred komapanija Audi, Volksvagen, Nissan i Porsche, kao i na četvrtoj poziciji najvrednijih brendova iz oblasti automobilskih brendova.

Hyundai Motor konstantno održava prodaju od pet miliona jedinica, što je u mnogome potpomognuto uspešnim lansiranjima modela Creta , Sonata i Tucson. Istovremeno, Hyundai Motor jača svoju poziciju modernog premijum brenda kroz razdvajanje i različitost Hyundai i Genesis brend identiteta. Očekuje se da kompanija Hyundai Motor postigne još bolje rezultate svojim hibridnim-električnim modelom vozila IONIQ, kao i novim modelima visokih performansi, sa oznakom ,,N’’.

Gospodin Wonhong Cho, izvršni potpredsednik kompanije Hyundai Motor je izjavio: „Jedan potpuno nov model automobila u samo par godina može biti zastareo, zbog toga se jednostavno ne možemo isključivo ograničiti na ekološka vozila. Da bi se održala stopa rasta, kao globalni brend moramo razmisliti o tradicionalnom načinu poslovanja i poslovnog modela. Mi sebe ne vidimo samo kao automobilsku kompaniju, već i kao kompaniju koja pruža svojim klijentima i uslugu. Sa IONIQ projektom ćemo postaviti novu paradigmu i dalje učvrstiti poziciju kompanije Hyundai Motor kao jednu od najvrednijih svetskih brendova.“

Potvrđujući dostignuće kompanije, gospodin Mike Rocha, globalni direktor za procenu vrednosti brenda iz Interbranda je rekao: „Tokom protekle godine, Hyundai je još jednom redefinisao svoje granice uvođenjem IONIQ modela. Uvođenjem linije Genesis i pružanjem inovativnih iskustava kao što su Hyundai Motorstudio Digital postignuta je bolja prepoznatljivost identiteta brenda. Radujemo se narednoj godini rasta za Hyundai kao preteče buduće mobilnosti. "
Šireći dalje domet brenda, Hyundai Motor je u septembru 2015-te lansirao svoj podbrend, sa oznakom 'N', koja je namenjena modelima automobila visokih performansi. Cilj je da intuitivna vozila visokih performansi, koja su zabavna za vožnju, budu dostupna i širem krugu kupaca. Modeli RM16, Hyundai N 2025 Vision, Gran Turismo i RN30 koncepti predstavljeni u 2016. godini koji su inspirisani strašću brenda ka visokim performansama prerašće u prvi model, Hyundai N model.

Hyundai Motor - rangiranje brenda u zadnjih deset godina ( Interbrand)


Godina Ukupno Vrednost brenda ($bn)


2016 35 12.5
2015 39 11.3
2014 40 10.4
2013 43 9.0
2012 53 7.5
2011 61 6.0
2010 65 5.0
2009 69 4.6
2008 72 4.8
2007 72 4.5
2006 75 4.1

Automobilska industrija top 10 za 2016.


Rang Kompanija Vrednost brenda ($bn)


1 Toyota 53.6
2 Mercedes-Benz 43.5
3 BMW 41.5
4 Honda 22.1
5 Ford 12.9
6 Hyundai 12.5
7 Audi 11.8
8 VW 11.4
9 Nissan 11.0
10 Porsche 9.5

Rangiranje ,,Interbrand-a’’ se izračunava uzimajući u obzir finansijske bilanse stanja kompanija u kombinaciji sa marketinškim aktivnostima, takođe uzimajući u obzir i potencijalni profit svakog brenda.

 

PR

 

DHL dobitnik nagrade Airbusa

DHL dobitnik nagrade Airbusa

DHL, vodeći svetski provajder logističkih usluga, dobitnik je priznanja od strane Airbus-a za izuzetan doprinos Airbus Group-i i nosilac ovogodišnje nagrade u kategoriji Generalnog dobavljača...

DACIA je Oplenačkoj berbi organizovala vikend za pamćenje

DACIA je Oplenačkoj berbi organizovala vikend za pamćenje

U želji da svoji vernim klijentima zahvali na ukazanom poverenju, DACIA je organizovala vikend za pamćenje na 53. Oplenačkoj berbi u Topoli 7-9. Oktobra. Cela Topla je ovog vikenda bila u znaku groždja, vrvela od dobre atmosfere, ljudi i automobila, a Dacia se pobrinula da se njeni ponosni vozači osećaju posebno i da uživaju u nezaboravnom vikendu...

Kia Motors 69. na Interbrandovoj rang-listi Best Global Brands 2016.

Kia Motors 69. na Interbrandovoj rang-listi Best Global Brands 2016.

Vrednost robne marke Kia narasla za 12% na 6,3 milijarde dolara
Na najnovijoj rang-listi Interbrandovih 100 najvećih globalnih brendova (100 ‘Best Global Brands’) se vrednost brenda Kia Motors u poslednjih godinu dana povećala za 12%. Kia je u izveštaju za 2016. napredovala za 5 mesta i sada je na 69. mestu najvrednijih brendova na svetu...

Hyundai RN30 koncept visokih performansi

Hyundai RN30 koncept visokih performansi

Hyundai Motor je svetskom premijerom na salonu u Parizu predstavio svoj najnoviji model visokih performansi RN30, koncept N. Inspirisan je trkačkim konceptom i konstruisan da svima pruži strast i zadovoljstvo u vožnji...

Honda HR-V - specijalna ponuda

Honda HR-V - specijalna ponuda

Delta Automoto pripremio je specijalnu ponudu za model HR-V u Comfort paketu opreme. Osim standardno bogate opreme u osnovnoj verziji modela, kupce od sada očekuje i savršeno integrisani Multimedijalni uređaj sa 8” HD ekranom osetljivim na dodir,  navigacijom i kamerom za vožnju unazad...

PSC Komnenović za kupovinu Opel Corse poklanja četiri zimske gume!

PSC Komnenović za kupovinu Opel Corse poklanja četiri zimske gume!

PSC Komnenović, član nemačkog AVAG holdinga i ovlašćeni distributer Opela nastavlja da nagrađuje najvernije kupce! U susret zimskim mesecima kada su svi vozači dužni da letnje gume zamene adekvatnim, svi kupci nove Opel Corse do 1. novembra u PSC Komnenović na poklon dobijaju četiri zimske gume...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje