AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

12. Beogradski reli terenskih vozila 2016

12. Beogradski reli terenskih vozila 2016

Centar zbivanja na 12. Beogradskom reliju terenskih vozila 2016 bila je Avala i palninarski dom „Čarapićev brest“...

12. Beogradski reli terenskih vozila 2016

Na parkingu ispred „Čarapićevog bresta“ okupilo se oko četrdesetak terenskih vozilata, džipova, od kojih je veći broj dovezen na prikolicama. Takmičenje je organizovano u tri klase: HARD, SOFT i TURIST(hoby).

12. Beogradski reli terenskih vozila 2016

Terenska vozila, posebno u klasi HARD, su potpuno prepravljena i prilagođena za savladavanje najtežih prepreka na teško prohodnim terenima  tako da nisu baš najpogodna za redovan saobraćaj i neka nisu ni registrovana. Radi se o vozilima u koje je uloženo puno ljubavi, pre svega, vremena, znanja i finansijskih sredstava. A njihov izgled je fantastičan, sa orgomnim gumama koja prva padaju u oči posmatrača, sa čekrcima sa čeličnim sajlama napred, kod nekih  i pozadi, sa ogromin auspusima.

12. Beogradski reli terenskih vozila 2016

Takmičenje je počelo u subotu. Kolona terenskih vozila je nakom stotinak metara od „Čarapićevog bresta“ jednostavni skrenula u šumu, pa niz planinu pravac Bubanj potok. Na velikom prostor iza auto pijace na Bubanj potoku, po šljunkovitom i blatnjavom terenu vožen je brzinski ispit. Nakon njega kolona se po bespuću uputila ka Vrčinu i dalje. Popodno je bio cilj prvog dela takmičenja.

12. Beogradski reli terenskih vozila 2016

Drugi deo takmičenja u nedelju održao se ispod „Čarapićevog bresta. Prvo su takmičila terenska vozila u klasi HARD. Zadatak je bio ući u potok, pun kamenja i većih stena, zatim se popeti uz skoro vertikalnu stranu, a zatim se ponovo uz tu stranu vratiti u potok, pa nazad iz potoka. Za neupućene popeti se uz skoro vertikalnu stranu potoka izgleda kao nemogući zadatak. Ali uz pomoć suvozača, čelične sajle, čekrka, snažnih motora, pogona na svim točkovima i glasnih saveta posmatrača sve je to uspešno savladano. Čak i prolazak uz i niz potoka, koji izgleda kao najlakši deo zadatka, nije baš jednostavan. Ogromno kamenje predstavlja težak problem.

12. Beogradski reli terenskih vozila 2016

Nakon ovoga sve posade su imale zadatak da prođu relativno lakšu stazu kroz šumu uz manje i veće uspone i, uglavnom, po dubokom blatu, posledica skorašnjih kiša, brzinski ispit. Izuzetno atraktivan deo takmičenja. Ogromna vozila, ogromni točkobvi, velika buka snažnih motora, skokovi vozila sa svim točkovima u vazduhu.
I na kraju, ili početku, veliko drugarstvo svih učesnika ovo izuzetnog događaja, dogažaja koji je pomalo sakriven od javnosti. A sigurno zaslušuje njenu veću pažnju.


Ljubomir Ivanović

U završnoj fazi razvoja: potpuno nova Opel Insignia

U završnoj fazi razvoja: potpuno nova Opel Insignia

Nova Opel Insignia Grand Sport je trenutno u završnoj fazi razvoja. Uprkos tome što nova generacija Opelove perjanice krije svoju eleganciju od radoznalih očiju  uz pomoć temeljne kamuflaže,  veličanstvenost sedana sa petoro vrata se jasno izdvaja...

Ovo su najlepši putevi na svetu (FOTO)

Ovo su najlepši putevi na svetu (FOTO)

Zabavna vožnja ne mora biti brza vožnja. Ponekad je bolje usporiti i uživati u prirodnim lepotama koje vas okružuju. Iako je lepota u očima posmatrača, izabrali smo za vas nekoliko najlepših puteva na svetu, kojima se vredi provozati...

LA CARRERA PANAMERICANA - prvo mesto za TAG Heuer vozače

LA CARRERA PANAMERICANA - prvo mesto za TAG Heuer vozače

Kažu da nijedna trka na svetu nije kao LA CARRERA PANAMERICANA. Ova legendarna trka se odvija u neverovatnom prirodnom okruženju. Staza je duga više od 3700 kilometara, sa prosečnom brzinom većom od 180 km/h, traje intenzivno 7 dana i uključuje 70 ekipa...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje