AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Čak i zvezde fudbalskog kluba Borussia Dortmund ponekad promaše

Čak i zvezde fudbalskog kluba Borussia Dortmund ponekad promaše

Mats Humels (Mats Hummels) cilja, šutira... i pogađa prečku. Lopta se odbija i pada tačno na krov Opel Movana, parkiranog iza gola. Da li bi ovo trebalo da bude reklama za proizvođača automobila? Da, jer svako može da uradi marketing na tradicionalan način...

U novom Opelovom hitu na društvenim mrežama, zvezde su sportisti. Ipak, u centru pažnje ovoga nije samo Opelov partner, Borussia Dortumund. Uskoro se početni udarac pretvara u uzbudljivi duel sa „svakodnevnim herojima“, Movanom, Vivarom i Comboom i njihovim vozačima. Zvezde Borussije Dortmund su zapanjene fudbalskim veštinama graditelja i zanatlija.

Ispostavlja se da je reč o F2Freestylers majstorima, verovatno najpoznatijim fudbalskim „freestylerima“ na svetu. Oni su fascinirali internet zajednicu širom zemljine kugle svojim veštinama. Pored toga, ovaj duet je predstavio svoje trikove i u novom Opelovom klipu. Driblinzi, akrobatski pokreti i precizni šutevi kroz vozilo, zbunili su gledaoce novog videa za društvene mreže, koji je nedavno postao dostupan i na internet stranici Borussije Dortmund, kao i svim društvenim mrežama.


„Video klipovi namenjeni društvenim mrežama u vezi sa temama kao što su partnerstva sa svetom fudbala i automobilizma, kao i drugih oblasti, predstavljaju novi stub komunikacije marke Opel. Oni pojačavaju emotivni aspekt lojalnosti prema brendu i prikazuju Opel u iznenađujućem i nekonvencionalnom svetlu. Upravo tu leži naša snaga“, rekla je šefica Opelovog marketinga, Tina Miler (Tina Müller).

Čak i zvezde fudbalskog kluba Borussia Dortmund ponekad promaše

U novom videu Opel je predstavljen u drugačijem, iznenađujućem svetlu. Isto važi i za vozila Opel komercijalnog programa koja „učestvuju“ u videu. Ovaj LCV trio ne samo što impresionira dobro poznatim vrlinama poput solidarnosti i pouzdanosti, već i svestranošću, kao ključnom osobinom u #everydayheroes spotu. Akcenat je stavljen na očigledan zabavni potencijal Movana, Vivara i Comboa. Iskošena podna platforma vozila i otvorena zadnja vrata, iskorišćena su do savršenstva od strane F2Freestylera u cilju demonstracije njihovih trikova. Izazovan Opelov klip je dostupan na Dortmundovoj internet stranici, Facebooku, YouTube-u, kao i pod tagovima #everydayheroes i #svakodnevniheroji.

 

Pogledajte video:



Automagazin.rs

Schreyer slavi 10 godina s Kijom

Schreyer slavi 10 godina s Kijom

Peter Schreyer, glavni dizajner i predsednik korporacije Kia Motors, ovih dana obeležava 10 godina rukovođenja dizajniranjem novih vozila ovog korejskog brenda. U periodu njegove dizajnerske 'vladavine' je proizvodnja vozila Kia porasla s 1,1 miliona vozila u 2005. na impresivnih 3,05 miliona vozila u 2015. godini...

Ovo su automobili kao iz horora (FOTO)

Ovo su automobili kao iz horora (FOTO)

Da li možete da zamislite automobile koji izgledaju kao junaci iz horor filmova? Ovo pitanje inspirisalo je odlične grafičare i kolege iz Car Wow, koji nam predstavljaju automobile "prerađene" po meri slavnih likova iz horor filmova...

Astra limuzina dizel po ceni od 14.698 evra

Astra limuzina dizel po ceni od 14.698 evra

Opel Astra vozi se dinamično, a tako i izgleda. Vezuje vas za put sjajnim upravljačkim sistemom. Kad se tome dodaju efikasni motori visokog odziva, rezultat je fantastično iskustvo vožnje. Kompanija Opel je pripremila ponudu za bogato opremljenu četvorovratnu Astru dizel po ceni od 14.698 evra i uslovima koji uključuju produženu garanciju i pomoć na putu...

Nissan Navara EnGuard Concept

Nissan Navara EnGuard Concept

Nissan Navara EnGuard Concept je snažan i pametan terenski pick-up osmišljen za upotrebu u hitnim službama koje spašavaju živote u nekima od najsurovijih i najekstremnijih predela na svetu. Svetsku premijeru imao je na salonu automobila u Hannoveru ove godine...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje