AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Seat ubedio Zorana Kesića da promeni pravac (FOTO)

Seat ubedio Zorana Kesića da promeni pravac (FOTO)

Promena političke ili seksualne orijentacije, zaokret na privatnom planu ili transfer na neku drugu televiziju, samo su neka od nagađanja javnosti koja se vezuju za voditelja čuvene emisije „24 minuta“ Zorana Kesića od kako je najavio promenu svog pravca...

Seat ubedio Zorana Kesića da promeni pravac (FOTO)

„Svašta sam čuo o sebi ovih dana, i da sam ušao u neku stranku, i da sam homoseksualac i da imam neku aferu, a ja sam odlučio da konačno položim vozački i da žena prestane više da me vozi.  Sve se ovo desilo u trenutku kada sam video i upoznao njega koji nije u glavnom toku i koji nije poznat kao drugi, ali je meni magičan – SEAT “, izjavio je Kesić i najavio saradnju sa Porsche SCG u Srbiji.  „Sada će i žena moći malo da predahne jer će mi SEAT pomoći da se ostvarim i kao vozač“, rekao je Kesić.

„Saradnja poznatog voditelja i kompanije Porsche SCG bila je logičan iskorak u SEAT kampanji  jer se Kesićeve osobine poput toga da on nije mainstream, da ne misli kao drugi, da ima sve što je potrebno za uspeh, hrabar je i voljan da ide do krajnjih granica u svom poslu - potpuno podudaraju sa vrednostima SEAT brenda.  Sa druge strane, Kesić nema ni vozačku dozvolu što daje dodatni zaokret ovoj kampanji“, izjavio je Manolito Vujičić,  generalni direktor Porsche SCG.

Seat ubedio Zorana Kesića da promeni pravac (FOTO)

Ova kampanja je samo početak većeg broja akcija brenda SEAT planiranih za narednih nekoliko meseci, a kompanija Porsche SCG veruje da će ovakvom kampanjom promeniti pravac razmišljanja vozača u Srbiji i skrenuti njihovu pažnju na SEAT.

 


Tokom kampanje Porsche SCG kroz mrežu individualnih predstavnika prodaje, kao i u prodajnim objektima u Beogradu i Novom Sadu, ponudiće modele SEAT Ibiza, SEAT Leon i SEAT Toledo sa različitim tipovima motora, sa odličnim paketima opreme, i sa tradicionalno dobrim opcijama finansiranja.


PR

Odličan početak prodaje hibridnog krosovera Niro

Odličan početak prodaje hibridnog krosovera Niro

Novi Kia Niro se odmah pokazao kao Kijin prodajni hit, jer su evropski trgovci od njegovog predstavljanja početkom leta dobili više od 23.000 narudžbi. Od jula do kraja oktobra su strankama isporučili 5.815 primeraka Nira, a preostali kupci trebali bi svoja vozila dobiti do kraja godine...

Godišnjica: 130 godina kompanije Bosch – priča o uspehu

Godišnjica: 130 godina kompanije Bosch – priča o uspehu

Osnovan u novembru 1886. godine, sa porastom od 2 do samo 15 zaposlenih do 1891. godine. Iste godine, početni kapital je skoro u potpunosti potrošen, Bosch je bio primoran da zamoli svoju majku da bude garant, uzimajući dodatni zajam od banke i dostigavši ivicu nesolventnosti 1892. godine...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje