AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Google je naučio svoje automobile da trube - šta je sledeće?

Google je naučio svoje automobile da trube - šta je sledeće?

U okviru projekta razvoja potpuno autonomne vožnje, kompanija Google svoje znanje i energiju ulaže da automobile nauči da se ponašaju kao ljudi. Možda su ga već "naučili" da ne pravi greške, ali koliko su autonomni automobili sposobno da odreaguju na greške drugih učesnika u saobraćaju?

Pogledajte: Google automobil zaustavila policija - šta mislite zašto?

 

Osnovni problem autonomnih automobila jeste njihova ekstremna obazrivost i nesposobnost da ponekada deluju na putu sa "zdravom dozom agresije". Upravo to njihove test vozače dovodi do frustracija i zato će Google uložiti dodatna sredstva da "nauče" njihove automobile da se ponašaju prirodnije.

Pogledajte: Google Glass - za bolji kvalitet BMW automobila.

 

Sada je Google naučio svoje automobila da trube. To će pomagati u situacijama, kada automobil registruje prepreku u pokretu, bilo da je reč o pešaku koju prelazi ulicu van pešačkog prelazi, ili vozilu koje napušta nepregledno parking mesto ili dvorište. Automobil će trubili i u situacijama kada je potrebno upozoriti druge učesnike u saobraćaju na prepreku. Razvoj vozila sa svirenom sproveden je tako što Google automobil najpre izdaje signal posadi u kabini, da potvrdi i tek nakon odobrenja test vozača, automobil je trubio. Tako se automobil uči da snimi odgovarajući algoritam za upotrebu svirene.

Google je naučio svoje automobile da trube - šta je sledeće?

Pogledajte: Google auto nema ni volan ni pedale.

 

Ostaje da se autonomni automobili nauče da upozore druge učesnike u saobraćaju na prepreku, ne samo preko svirene, već i preko blinkanja dugim svetlima. Automobili Google su već "naučeni" da prepoznaju automobile koji imaju prvenstvo prolaza, kao što su policija, hitna pomoć ili vatrogasne ekipe.


Automagazin.rs

Godišnjica: 130 godina kompanije Bosch – priča o uspehu

Godišnjica: 130 godina kompanije Bosch – priča o uspehu

Osnovan u novembru 1886. godine, sa porastom od 2 do samo 15 zaposlenih do 1891. godine. Iste godine, početni kapital je skoro u potpunosti potrošen, Bosch je bio primoran da zamoli svoju majku da bude garant, uzimajući dodatni zajam od banke i dostigavši ivicu nesolventnosti 1892. godine...

Ford Fiesta i dalje najprodavaniji mali automobil u Evropi

Ford Fiesta i dalje najprodavaniji mali automobil u Evropi

Na pet najvećih evropskih automobilskih tržišta (na kojima se ostvari 71 odsto ukupne prodaje putničkih vozila na Starom kontinentu), u Nemačkoj, Velikoj Britaniji, Španiji, Francuskoj i Italiji, Ford je u oktobru prodao 18.847 Fiesti, što je 8,9 odsto više nego u istom mesecu 2015...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje