Alfa Romeo na Međunarodnom sajmu automobila u Parizu 2016. Godine
Alfa Romeo se vraća na Sajam automobila u Parizu sa prestižnom postavkom , dostojnom premijum brenda koji simbolizuje italijansku izvrsnost...
U središtu pažnje nalazi se Giulia, najautentičniji izraz duha brenda Alfa Romeo, koji uspešno kombinuje sve elemente koji su ga načinili jednim od najpoželjnijih automobilskih brendova: upečatljiv italijanski dizajn, visoko-performantni motori, savršena raspodela težine, jedinstvena tehnička rešenja i vrhunski odnos težine i snage.
Posetioci svetske premijere na Međunarodnom sajmu automobila u Parizu imaće priliku da se upoznaju sa modelom Giulia Veloce, sa ekskluzivnim verzijama motora, stilom i sadržajima. Giulia Veloce stiže sa dve nove verzije motora: 2-litarski turbo benzinac sa 280 KS i 2,2- litarski dizel sa 210 KS, oba sa 8-stepenim automatskim prenosom i jedinstvenim pogonom na sve točkove Q4. Verzija s 2.2 litarskim dizel motorom će biti otvorena za narudžbine već nakon prvog dana sajma, 29. septembra.
Model Alfa Romeo Giulia biće prikazan u Parizu u pet različitih izvedbi: dva nova otelotvorenja modela Veloce, dve verzije Super i očaravajuća Quadrifoglio. Osim ovih izvedvi, posetioci će imati priliku da vide i novi model Giulietta Veloce, kao i novi model Mito Veloce, oba sa naglašenim porodičnim osećajem, kao i verzije Coupé i Spider, modela Alfa Romeo 4C, savremene legende brenda. Svi ovi automobili su jedinstveni po svom dizajnu i tehnologiji i kreirani su da pruže uzbuđenje i na putu i na trkačkoj stazi. Preko jednog veka, Alfa Romeo automobili posvećeni su onima koji očekuju da njihova vozila nadilaze koncept "korisnog prevoznog sredstva", te da, umesto toga, postanu “izvor dubokog uzbuđenja”.
Alfa Romeo Giulia Veloce
"Veloce" je slavno ime koje priziva tradiciju brenda Alfa Romeo, ustanovljenu 1956. godine, modelom Giulietta, koje od tada označava jedinstvene, sportske i originalne verzije. Danas, imeVeloce proslavlja i model Giulia, radi zadovoljenja potreba kupaca koji žude za sadržajima ispunjenim ličnošću. Novi model će biti postepeno uvođen na sva tržišta regiona Evrope, Bliskog istoka i Afrike, sa cenama koje će se razlikovati od tržišta do tržišta.
Na sajmu u Parizu će biti prikazane dve nove varijante modela Giulia Veloce, obe sa 8-stepenim automatskim prenosom i pogonom na četiri točka: prvi model će biti u do sada neprikazanoj Blue Misano boji i opremljen novim 2.0-litarskim turbo benzinskim motorom sa 280 KS, dok je druga Giulia Veloce, sa privlačnom Silverstone sivom karoserijom opremljena novim 2.2-litarskim motorom sa 210 KS.
Upečatljiv stil i ekskluzivna oprema
Eksterijer novog modela Giulia izdvaja se i po prefinjenim stilskim svojstvima, poput specifičnih branika i sjajno-crnih vrata, kao i različitih sportskih sadržaja poput posebnog zadnjeg ekstraktora, sa dvostrukom izduvnom cevi i opcionih 19-inčnih alu-felni sa 5 zavrtanja. Isti sportski osećaj preovlađuje i u unutrašnjosti, gde dominiraju nova crna kožna Sport sedišta, uz sportski upravljač sa originalnom oblogom, aluminijumski umeci u instrument tabli, centralni tunel, paneli vrata i ksenonski farovi.
Ovaj upečatljiv stil u enterijeru i eksterijeru obuhvata bogatu standardnu opremu, uključujući dvo-zonsko upravljanje klimom, Alfa DNA sistem i 6,5-inčni info-zabavni sistem Connect, kao i nove, efikasne sisteme aktivne bezbednosti poput upozorenja na čeoni sudar (FCW) sa autonomnim kočenjem u hitnim situacijama (AEB) i prepoznavanjem pešaka, integrisan kočioni sistem (IBS), upozorenje na izlazak iz trake (LDW) i tempomat sa ograničenjem brzine.
Dve nove verzije motora
Giulia Veloce najavljuje debi novog 2-litarskog benzinskog motora - 4-cilindarskog agregata u potpunosti proizvedenog od aluminijuma - koji isporučuje 280 KS, pri 5.250 ob/min, kao i maksimalan obrtni momenat od 400Nm pri 2.250 ob/min. Pored sistema elektro-hidraulične aktivacije ventila MultiAir, posebne funkcije ovog motora obuhvataju turbo-punjač "2-u-1" i direktno ubrizgavanje sa sistemom pritiska od 200 bara, koji u kombinaciji isporučuju posebno brz odziv na komande papučice gasa na svim brzinama, uz veoma ekonomičnu potrošnju goriva.
Giulia Veloce alternativno može biti opremljena novim 2,2-litarskim dizel motorom koji razvija maksimalnu snagu od 210KS pri 3500 ob/min, te maksimalni obrtni momenat od 470 Nm, pri 1750 ob/min. Posebna napomena: 2,2-litarski turbo-dizel motor na modelu Giulia je prvi dizel agregat u istoriji brenda Alfa Romeo koji je u potpunosti proizveden od aluminijuma. Sa četiri redno smeštena cilindra, ovaj motor se izdvaja najnovijom generacijom sistema ubrizgavanja sa tehnologijom MultiJet II, funkcijom Injection Rate Shaping (IRS) i radnim pritiskom od 2.000 bara. Turbo punjač sa varijabilnom geometrijom i električnim upravljanjem nudi vrhunske mehaničke karakteristike i minimizuje vreme odziva, istovremeno garantujući bolju efikasnost. Najsofisticiranije zadovoljstvo u vožnji i nivoi udobnosti osigurani su i upotrebom kontraosovine za balansiranje.
Oba nova modela Giulia Veloce isporučuju se sa 8-stepenim automatskim prenosom, a pogone ih motori proizvedeni u Italiji u pogonima u Termoliju (benzinci) i Pratola Seri (dizel motori), oblastima posvećenim motorima brenda Alfa Romeo, uz primenu vrhunskih procesa i metoda, koji ih svrstavaju među najbolje u njihovim kategorijama, po pitanju performansi i efikasnosti.
Pored toga, početkom 2017.g. će biti dostupna inovativna verzija "AE" - Advanced Efficiency (napredna efikasnost). Ova verzija, koja se izdvaja specifičnom značkom na zadnjim vratima, dostupna sa paketima opreme Giulia i Giulia Super, zasnovana je na 2.2-litarskom dizel motoru sa 180 KS i automatskim prenosom. Varijanta Advanced Efficiency postiže izuzetne rezultate kada je reč o potrošnji goriva i emisiji izduvnih gasova: 3,8 l/100 km uz samo 99 g/km CO2 u kombinovanom režimu vožnje.
Ovi rezultati postignuti su zahvaljujući specifičnim tehničkim rešenjima, primenom ventila niskog pritiska EGR, koji poboljšava efikanost motora, vazduh-voda međuhladnjakom, sekundarnim krugom hlađenja motora, pored glavnog kruga hlađenja i specifičnim stepenima prenosa menjača. Povrh svega ovoga, zahvaljujući smanjenju visine karoserije od oko 5 mm, te primeni ekskluzivnih alu-felni posebnog dizajna, koeficijent CX je smanjen na 0,23 čime je poboljšana aerodinamička efikasnost. Poslednje ali nikako najmanje važno, verzija Giulia “AE” Advanced Efficiency opremljena je posebnim gumama 205/60 R16 nižeg otpora kotrljanja.
Efekti ovih inovacija ogledaju se u ukupnim performansama motora, počev od niskih brojeva obrtaja, ne na uštrb izvanrednih nivoa performansi: najveća brzina od 230 km/h, kao i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,2 sekunde.
Pogon na četiri točka sa tehnologijom Q4
Na svojoj svetskoj premijeri nova Giulia Veloce debituje inovativni sistem pogona na sve točkove sa tehnologijom Q4, koji je projektovan da upravlja vučom u realnom vremenu, te da garantuje izvrsne nivoe performansi, efikasnosti i bezbednosti.
Arhitektura sistema Q4 primenjenog na modelu Giulia Veloce uključuje aktivan prenosni mehanizam, kao i prednji diferencijal izveden tako da zadovolji posebne tehničke zahteve brenda Alfa Romeo, radi ekstremno brzog odgovora na visok obrtni momenat, kao i posebno kompaktnu i laku konstrukciju (težina uvećana za svega 60 kg). Prenosni mehanizam koristi naprednu tehnologiju kvačila koja omogućava ekstremno dinamičnu vožnju istovremeno garantujući nisku potrošnju goriva. Brz odziv i preciznu distribuciju obrtnog momenta garantuje integrisani aktuator sledeće generacije, zavisno od režima vožnje koji je podešen preko Alfa DNA.
Konkretno, sistem Q4 kontinuirano prati višestruke parametre kako bi garantovao optimalnu distribuciju obrtnog momenta između dve osovine, zavisno od načina na koji se automobil koristi, kao i od oslanjanja na putnu površinu. Ova tehnologija ima mogućnost da predvidi gubitak oslanjanja točkova, na osnovu informacija koje prikupljaju senzori bočnog i uzdužnog ubrzanja, te podataka sa upravljača i senzora zanošenja automobila. U normalnim uslovima, Giulia Veloce sa sistemom Q4 system ponaša se kao vozilo na zadnji pogon: 100% obrtnog momenta se distribuira na zadnju osovinu. Kada se dostigne limit oslanjanja točka, sistem prenosi do 60% obrtnog momenta na prednju osovinu u stvarnom vremenu, zahvaljujući odgovarajućem prenosnom mehanizmu. Radi postizanja maksimalno brzog odziva pri redistribuciji obrtnog momenta, sistem iskorišćava visoke vrednosti prekomernog mehaničkog proklizavanja (do 2,5%) između dve osovine, što ovo vozilo čini najboljim u svom segmentu kada je reč o vuči i stabilnom održavanju pravca u krivinama.
Sistem Q4 na novom modelu Giulia Veloce stoga pruža sve prednosti pogona na sve točkove - kada je reč o stabilnosti, vuči i bezbednosti - istovremeno garantujući smanjenu potrošnju goriva, ekstra brz odziv i kompletno zadovoljstvo koje može da pruži automobil sa pogonom na zadnje točkove.
Sve prednosti modela Giulia
Nova Giulia Veloce predstavlja potvrdu svih svojstava modela kojim je obeležen povratak italijanskog brenda u ovaj važan segment. Najpre, upečatljiv italijanski dizajn koji je izražen kroz osećaj za proporcije i jednostavnost, plus kvalitetne površine kooje okružuju vozača i smelo ga postavljaju na centralno mesto. Pored toga, izbor zadnjeg pogona - a sada i sistema pogona na sve točkove Q4, više je od običnog odavanja počasti najautentičnijim korenima legende brenda Alfa Romeo: to je ujedno i tehničko rešenje koje isporučuje visoke performanse, duboko zadovoljstvo i vrhunski osećaj u vožnji.
Još jedna bitna pojedinost modela Giulia jeste izvrsna raspodela težine na obe osovine, kao i sofisticirano vešanje (patent brenda Alfa Romeo) i najdirektnije upravljanje u ovom segmentu tržišta. Pored toga, Alfa Romeo Giulia kombinuje izvanredne performanse motora sa obilatom upotrebom upotrebom ultra-lakih materijala, kao što su ugljenična vlakna, aluminijum, kompozit aluminijuma i plastike, u cilju postizanja najboljeg odnosa težine i snage (koeficijent manji od 3 na verziji Quadrifoglio).
U skladu sa tradicijom brenda Alfa Romeo, nova Giulia nudi jedinstvena tehnička rešenja koja je čine liderom u svom segmentu. Neka od sofisticiranijih rešenja su Integrisani sistem kočenja (IBS) koji znatno skraćuje zaustavni put, kao i aktivno vešanje koje pruža izuzetnu udobnost. Torque Vectoring tehnologija, ekskluzivno primenjena na verziji Quadrifoglio, omogućava izvanrednu raspodelu obrtnog momenta između točkova zadnje osovine, dok Active Aero Splitter aktivno upravlja aerodinamičkim potiskom pri velikim brzinama.
Ne treba zaboraviti da je brend Alfa Romeo nedavno osvojio prestižnih pet Euro NCAP zvezdica, sa rezultatom od 98% u kategoriji zaštite odraslih putnika. To je najbolji rezultat koji je ikada postigao jedan automobil, ostvaren uprkos uvođenju strožijeg sistema ocenjivanja. Ovaj izvanredan rezultat ostvaren je zahvaljujući primeni dvaju ključnih elemenata: uvođenju niza inovativnih sigurnosnih sistema i efikasnoj karoseriji koja je podjednako laka i čvrsta, i na kojoj su obilato korišćeni ultra-laki materijali, poput karbonskih vlakana, aluminijuma i kompozitnog aluminijuma.
Na sajmu u Parizu biće prikazana dva modela Giulia Super sa 2,2-litarskim dizel motorom od 180 KS, odnosno sa 2-litarskim turbo benzinskim motorom sa 200 KS, oba sa 8-stepenim automatskim prenosom i pogonom na zadnje točkove. Ovi modeli unapređeni su paketom Sport (koji obuhvata sportsko upravljanje sa specifičnim oslanjanjem, aluminijumske umetke na instrument tabli, panele na centralnoj konzoli i vratima, kao i ksenonske farove) i paketom opreme Luxury koji uključuje: kožna sedišta grube površine (dostupna u četiri boje: crnoj, bež, boji duvana i crvenoj), kožom presvučenu instrument tablu i panele vrata, zagrevana prednja sedišta sa osam električno podesivih podešenja, zagrevan upravljač, umetke od pravog drveta (hrast ili orah) na instrument ploči, centralnoj konzoli i panelima vrata, plus hromirana kućišta retrovizora i preklopive retrovizore sa električnim podešavanjem. Automobil nudi i rafinirane Moparove karbonske dodatke: kućišta za retrovozore, rešetka hladnjaka i ručica menjača.
Izložbenu postavku na štandu kompletira verzija Competition Red Giulia Quadrifoglio, opremljena benzinskim 2,9-litarskim V6 Biturbo benzinskim motorom sa 510 KS, prikazana u sportskoj konfiguraciji, sa ultra lakim 19-inčnim felnama sa 5 zavrtanja, karbonsko-keramičkim kočionim sistemom i Sparco sedištima sa karbonskim kosturom.
Giulietta i Mito
Pažnju na štandu će privući i Giulietta i Mito, dva restilizovana modela, koji zajedno sa modelom Giulia pružaju primetan porodični osećaj. U prednjem delu automobila nalazi se nova rešetka hladnjaka, kao i legendarni trodelni "nos", koji je svakako jedan od najprepoznatljivijih simbola u svetu automobilizma. Stil slova u nazivima „Giulietta“ i „Mito“ takođe podseća na model „Giulia“, a oba automobila nose redizajnirani logo brenda Alfa Romeo.
Palete ova dva modela optimizovane su tako da kupci mogu brzo i jednostavno da odaberu verziju koja najbolje odgovara njihovim ukusima i potrebama, i da je zatim prilagode opcionom opremom i dodacima. Izvanredna svojstva novog modela Giulietta uključuju smeliji sportski karakter, obnovljen 1.6-litarski JTDm turbo-dizel motor sa 120 KS sa inovativim Alfa TCT automatskim prenosom i vrhunske UconnectTM LIVE usluge, zahvaljujući kojima je moguće ostati povezan sve vreme pomoću pametnog telefona.
Na štandu brenda Alfa Romeo u Parizu prikazan je model Giulietta Veloce sa ekskluzivnim turbo benzinskim motorom 1750 sa 240 KS, i automatskim prenosom TCT. Ova visoko-performantna verzija, koja se odlikuje metalik-crnom Etna izvedbom, izdvaja se, kada je reč o eksterijeru, novim sportskim branicima sa crvenim umecima, sjajnom antracit završnom obradom, staklenim krovom, unapređenim kočionim sistemom Brembo sa crvenim kočionim stegama, 18-inčnim bruniranim alu-felnama sa pet zavrtanja i uvećanom dvostrukom izduvnom cevi. Isti sportski osećaj preovlađuje u enterijeru, unapređen novim pametnim sedištima presvučenim kožom i Alcantara sedištima sa ugrađenim naslonom za glavu, kontrastnim crvenim šavovima i kožnim upravljačem trkačkih kontura.
Pored toga, izložena Giulietta Veloce poseduje ekskluzivne Moparove dodatke, poput karbonskih spojlera i kućišta retrovizora, specifične bočne štitnike sa Alfa crvenim umecima, uvećanu izduvnu cev, LED svetla na prednjim vratima sa projekcijom Alfa Romeo logotipa i Alfa crvenu "Veloce" značku.
Novi Mito će takođe biti prikazan na štandu brenda Alfa Romeo, uz mnoštvo osveženih detalja, ali i dalje pozicioniran kao mali sportski automobil sposoban da pridobije kupce svojim italijanskim stilom, tehničkom izvrsnošću i potpunim užitkom u vožnji. Na Međunarodnom sajmu automobila u Parizu biće prikazana i sportskija verzija u ovoj paleti – turbo benzinska verzija Veloce 1.4 MultiAir sa 170 KS i automatskim TCT prenosom – uz nova sportska sedišta tapacirana crvenom kožom i nove 18-inčne alu-felne sa pet rupa.
Nova Sport konfiguracija brenda Mito Veloce na izložbi u Parizu takođe je ukrašena dodacima brenda Mopar: počev od inovativne Alfa crvene završne obrade na prednjim i zadnjim branicima, do nove Alfa crvene “Veloce” značke i bruniranih 18-inčnih alu-felni sa dijamantskim efektom.
4C Coupé i 4C Spider
U centru pažnje naći će se i zanosni Alfa Romeo 4C, u verzijama Coupé i Spider, legenda ovog brenda koja predstavlja trkačku dušu upisanu u DNK brenda Alfa Romeo: optimalne performanse i izvanredna konstrukcija dizajnirani za vrhunsko zadovoljstvo i stil koji oduzima dah.
Oba automobila nose moćne turbo motore sa direktnim ubrizgavanjem, u celosti od aluminijuma, zapremine 1.750 cm3 sa dvostrukim sistemom varijabilnog pomeranja ventila koji garantuje performanse u rangu super-automobila: maksimalna brzina od 257 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,5 sekundi, 1,1 g bočnog ubrzanja i 1,25 g maksimalne sile kočenja. Duh super-automobila vidi se i u odabiru ultra-lakih materijala: ugljenična vlakna za školjku, aluminijum za prednji i zadnji deo rama šasije i SMC (kompozitni materijal niske gustine) za karoseriju.
Na pariskoj pozornici nastupiće i modeli poput 4C Spider u troslojnoj Competition Red boji, sa ugljeničnom oblogom zaštitnog luka kao i novim titanijumskim dvostrukim izduvnim sistemom od Akrapoviča. Pored toga, za još malo stila, manju težinu i bolje performanse, ovaj model se može pohvaliti poliranim žičanim felnama (18 inča napred i 19 inča nazad), kao i eksterijernim karbonskim komponentama, kao što su bočni usisnici vazduha i bočni retrovizori. Crvene kočione stege, trkačka sedišta, kao i instrument tabla presvučena crnom kožom, sa elementima od karbonskih vlakana zaokružuju stilski nastup kabrio modela na sajmu u Parizu.
Na štandu će takođe s ponosom biti predstavljen i nagrađivani 4C Coupé u troslojnoj metalik Stromboli Greyj boji sa karbonskim vlaknima u krovnoj konstrukciji i drugim elementima (kao što su bočni usisnici vazduha, prednji branik, bočni retrovizori i zadnji spojler), pored crvenih kočionih stega, trkačkog izduvnog sistema i felne na 5 zavrtanja, (18 inča napred i 19 inča nazad) sa poliranom završnom obradom. U unutrašnjosti ovog modela se posebna crvena, kožna sedišta upadljivo dobro slažu sa kožom presvučenom instrument tablom i detaljima od karbonskih vlakana.
Oba automobila na sajmu u Parizu mogu se pohvaliti sofisticiranim zvučnim sistemom "Alpine premium sound system", koji pruža sveobuhvatno muzičko iskustvo.
Štand
Alfa Romeo se na Međunarodni sajam automobila u Parizu vraća sa prestižnim izložbenim prostorom jedinstvenih konstrukcionih svojstava i sa sofisticiranim svetlosnim efektima koji naglašavaju glavne karakteristike novih proizvoda. Štand se, stoga, odlikuje upečatljivim izgledom, zahvaljujući 900 LED elemenata od kojih se sastoji unutrašnji LED zid i kvalitetu vertikalnih površina koje predstavljaju suštinu DNK brenda Alfa Romeo; kao i dizajnu sportske teksture na podu, tako da svi ovi elementi naglašavaju legendarne performanse Alfa automobila.
Štand nudi jedan deo posvećen brendu Mopar, referentnom brendu Grupe FCA za usluge, brigu o korisnicima, originalne delove i dodatnu opremu za brendove grupe FCA. Konkretno, nova robna kolekcija brenda Alfa Romeo debitovaće u Parizu, sa grafičkim komponentama nadahnutim restilizovanim logom brenda. Kolekcija predstavlja izbor proizvoda posebno dizajniranih u saradnji sa Centro Stile Alfa Romeo – prvoklasni tehnički proizvodi izrađeni od vrhunskih materijala uključujući ugljenik, aluminijum ili Nycrotech. Kolekcija Moparovih proizvoda se sastoji iz nekoliko linija: od odeće, gde je glavni odevni predmet modularna jakna izrađena od meke vodootporne tkanine, do kožnih proizvoda, uključujući i uniseks torbu od naprednih materijala i kože sa detaljima od brušenog metala i linijom proizvoda sa muškim novčanicima i privescima za ključeve. I na kraju, na Moparovom izložbenom zidunaći će se i različiti dodaci namenjeni modelima modelima 4C, Giulietta i Giulia. Kada je reč o poslednjem, dostupni su karbonska kućišta retrovizora i pragovi, kao i karbonska rešetka hladnjaka i dvobojna zaštita ključa i mnogi drugi rafinirani elementi.
PR