AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel ADAM prvi u J.D. Power studiji

Opel ADAM prvi u J.D. Power studiji

U najvećoj studiji koja ispituje zadovoljstvo kupaca automobila u Nemačkoj - „Godišnja J.D. Power studiji o pouzdanosti vozila“ (VDS), Opel ADAM je ocenjen najvišom ocenom u kategoriji malih automobila...

Opel Insignia je osvojila respektabilno četvrto mesto u srednjoj klasi, dok je Opel Mokka bila bronzana u izuzetno konkurentnom SUV segmentu. J.D. Powerova analiza uključuje 24 proizvođača automobila i 68 modela.

„Naši klijenti i kvalitet naših vozila su naš najviši prioritet“, rekao je Jirgen Keler (Jürgen Keller), izvršni direktor Opelovog sektora prodaje, marketinga i postprodaje u Nemačkoj. „Izvanredni rezultati u ovogodišnjem J.D. Power izveštaju, ne samo što nas ispunjavaju ponosom, već nas motivišu da ostvarujemo sve bolje i bolje rezultate sa svakim novim modelom.“

Opel ADAM prvi u J.D. Power studiji

Ove godine, J.D. Power je anketirao 15.453 osobe putem interneta u vezi sa automobilom kojeg poseduju. Da bi uzeli učešće u anketi, klijenti moraju imati automobil u vlasništvu najmanje dve godine. Anketa uključuje pitanja u vezi sa kvalitetom, otpornošću, izgledom i tekućim troškovima. Model automobila koji ima najmanji broj prijavljenih problema od strane vlasnika se pozicionira kao pobednik.

Opel ADAM prvi u J.D. Power studiji

Druga dodela nagrada večeri: „Auto-Test Winners 2016“

Tokom J.D. Powerove dodele priznanja, Auto-Test, najveći evropski vodič za kupovinu automobila, održao je ceremoniju dodele nagrade u okviru „Auto-Test Winners 2016“. Opel Insignia 1.6 CDTI je osvojila prvo mesto u D segmentu po kriterijumu odnosa uloženog i dobijenog (potrošnja goriva u NEDC ciklusu 3,8-4,1 litar na 100 kilometara i 99-109 g/km CO2). Rezultati J.D. Power studije i Auto-Test Winnersa se objavljuju zajedno od 2008. godine.


PR

 

Specijalna akcija u PSC Komnenović

Specijalna akcija u PSC Komnenović

U svakodnevnom životu često se susrećemo sa nedostatkom prostora za odlaganje stvari koje ne koristimo. Isti problem imaju svi vozači na početku zimske i letnje sezone, u periodu kada se menjaju gume...

Bosch predstavlja pametna rešenja za auto-servise budućnosti

Bosch predstavlja pametna rešenja za auto-servise budućnosti

U kompaniji Bosch, glavna tema na sajmu Automechanika 2016. biće „umreženi auto-servis”, njegova interakcija sa ostalim uslugama na bazi mreže i primena izmenjene realnosti (eng. Augmented Reality). Od 13. do 17. septembra 2016. u izložbenom prostoru kompanije Bosch, na 2.400 m2 u hali 9 moći će uživo da se vidi koncept umreženog auto-servisa budućnosti...

Audi A5 Avant (2025)
Slika nedelje