AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Globalna logistička kompanija GEFCO počinje sa radom u Srbiji

Globalna logistička kompanija GEFCO počinje sa radom u Srbiji

Kompanija GEFCO Srbija u aprilu počinje sa radom na tržištu Srbije sa sedištem u Beogradu. GEFCO će klijentima u svim industrijskim sektorima ponuditi specijalizovana rešenja sa ciljem optimizacije logističkih troškova i povećanja produktivnosti klijenata...

Princip poslovanja kompanije se zasniva na iskustvu u međunarodnom poslovanju u različitim segmentima, čime je kompanija GEFCO razvila globalnu viziju koja joj omogućava da u potpunosti razume izazove sa kojima se klijenti suočavaju.
GEFCO Srbija će kao deo svog strateškog plana za ovo tržište angažovati domaće kompanije iz različitih sektora privrede za izradu i primenu logističkih planova zajedno sa proizvođačima. Tu spada logistika protoka robe kopnenim putem, kroz vazdušni prostor između kontinenata, vodenim i železničkim putem, logistika gotovih vozila, koja zahteva posebne kvalifikacije koje GEFCO poseduje, čuvanje, skladištenje i upravljanje ambalažom.


GEFCO Srbija je kroz svoje poslovanje već uključio domaće prevoznike u transportnu liniju u oba pravca od Turske do Češke, obezbeđujući im angažman koji povećava obim njihovog poslovanja za ukupno oko 400 tura godišnje. Pored toga, GEFCO Srbija je već operativan i na transportnim i logističkim linijama od i do Slovačke, Francuske, Poljske, Rumunije, ostalih zemalja EU i Rusije. Potpisivanjem ugovora o saradnji domaćih transportnih kompanija sa GEFCO Srbija one dobijaju potpunu sigurnost u pogledu kontinuiranog angažmana, jedinstvene cene po kilometru i sigurne isplate bez obzira na pređene kilometre. GEFCO Grupacija zasniva svoju poslovnu filozofiju na ideji da u potpunosti otkupljuje kapacitete transportnih kompanija na određeni period, garantujući im volumen poslovanja i isplate i preuzimajući odgovornost za sve promene koje bi u toku trajanja ugovorne obaveze mogle da se dese na globalnom nivou.

GEFCO poseduje kapacitete da kreira originalna rešenja na osnovu sveobuhvatnog poznavanja potreba klijenata i tržišnih ograničenja, stavljajući akcenat na informacione sisteme koje su interno kreirali za potrebe efikasnijeg poslovanja. Grupa ulaže trećinu ukupnih investicija u unapređenje ove strateške ponude sa ciljem da obezbedi dodatu vrednost usluzi koju GEFCO nudi svojim klijentima. „Kao kompanija sa jedinstvenim iskustvom u upravljanju i optimizaciji lanaca snabdevanja, zadovoljstvo nam je da podržimo Srbiju u projektima za unapređenje industrijalizacije, spoljne trgovine i uslužnog sektora. Efikasna logistika je ključni faktor za rast bruto domaćeg proizvoda ." izjavio je Luk Nadal, generalni direktor grupacije GEFCO, koji je doputovao povodom otvaranja predstavništva u Beograd.


Generalni menadžer GEFCO Srbija Lačezar Rubčev je izrazio optimističan stav povodom ciljeva koje ova kompanija želi da ostvari u Srbiji.


“Cilj nam je da pomognemo našim klijentima da povećaju efikasnost i smanje troškove poslovanja upotrebom naših rešenja integrisanog transporta i logistike. Takođe, želimo da prenošenjem naše ekspertize i iskustva omogućimo domaćim kompanijama koje uključimo u naš sistem poslovanja ubrzanu stopu rasta i razvoja, ali i unapređenje uslužne delatnosti na nivou čitave zemlje.” – istakao je Rubčev.

Globalna logistička kompanija GEFCO počinje sa radom u Srbiji

Dolazak kompanije GEFCO na tržište Srbije je pokazatelj rasta kredibiliteta Srbije kao bitnog ekonomskog faktora za evropsko tržište. “Osnovni cilj naše ekonomske politike jeste privlačenje novih investicija i dalje osnaživanje srpske privrede i ekonomije. Dolaskom kompanije GEFCO dobijamo potvrdu da je pravac osnaživanja konkurentnosti i promovisanja poslovnih kapaciteta Srbije ispravan put kojim ćemo nastaviti da se krećemo. Od GEFCO-a očekujemo da svoje decenijsko iskustvo i prestižnu ekspertizu prenese i na naše domaće kompanije, čime će doprineti rastu i razvoju uslužne delatnosti koja jeste segment u kome Srbija treba da ostvari dodatni napredak, jer je globalno uverenje da je 21 vek zapravo vek u kome vlada potrošač.“ – rekao je Veljko Jovanović, savetnik predsednika Privredne komore Srbije tokom svog izlaganja na konferenciji.


Osnažujući konkurentnost, tehničku ekspertizu, bezbednost i pouzdanost, GEFCO u svom portfoliju klijenata ima i BMW, Volvo, Terallion, PSA Peugeot Citroen, sa tendencijom povećanja broja klijenata u sektorima kao što su nafta, gas i roba široke potrošnje.


GEFCO je osnovao PSA Peugeot Citroën 1949. godine za upravljanje njegovim lancem nabavke u automobilskoj industriji. Ruske železnice (RZD) kupuju 75 odsto akcija firme u 2012. godini, dok PSA Peugeot ostaje značajan partner u kompaniji sa 25 odsto vlasništva. Danas GEFCO uspešno posluje na pet kontinenata, a na njihovoj mapi se od aprila 2016. godine zvanično nalazi i Srbija.


PR

Besplatno redovno održavanje uz kupovinu novog BMW i MINI automobila

Besplatno redovno održavanje uz kupovinu novog BMW i MINI automobila

Počev od 01. februara BMW Srbija za sve kupce novih BMW i MINI automobila, kao standardnu uslugu, obezbedio je Service Inclusive, paket koji podrazumeva besplatno redovno održavanje u trajanju od pet godina ili do pređenih 100.000 kilometara za BMW vozila, odnosno četiri godine ili do pređenih 60.000 kilometara za MINI vozila.

U vozilima iz serije Renault Trucks D bezbedni i tokom zime

U vozilima iz serije Renault Trucks D bezbedni i tokom zime

U vozila iz serije Renault Trucks D može da se ugradi oprema posebno konstruisana i napravljena za najteže vremenske uslove. Vozila opremljena automatskim lancima za sneg i grejačima vetrobranskog stakla su potpuno bezbedna i kada se uhvate u koštac sa najoštrijom zimom.

Kada se sudare dve američke ikone (FOTO)

Kada se sudare dve američke ikone (FOTO)

U američkoj Atlanti dogodila sa neobična saobraćajna nesreća, u glavnim ulogama su bile dve američke ikone - Chevrolet Corvette C5 i veliki Ford F-450. Vozač Corvette može biti srećan što je ostao živ...

Novi Citroën C3 u salonima širom Srbije

Novi Citroën C3 u salonima širom Srbije

Otkrivajući novi C3 brend Citroën obnavlja svoj «best-seller», koji je od 2002. godine proizveden u više od 3,5 miliona primeraka. U našu zemlju stigao je posredstvom kompanije Avtonova KAB, ekskluzivnog uvoznika vozila brenda Citroën. Po sjajnoj početnoj ceni od 9.890 evra sigurni smo da će veoma brzo pronaći put do zainteresovanih kupaca.

Bosch SDS plus-7X hamer burgija

Bosch SDS plus-7X hamer burgija

Velika dugotrajnost i povećana otpornost na trošenje pri bušenju i u najtežim uslovima – nova Bosch SDS plus-7X hamer burgija je namenjena baš za to.

Video: Ovo je najbolja auto reklama u 2016. godini

Video: Ovo je najbolja auto reklama u 2016. godini

Žiri na Festival Automobile International proglasio je reklamu za Volkswagen Tiguan kao najbolju za 2016. godinu. Tačnije, u pitanju je reklama za  Trailer Assist sistem, odnosno sistem asistencije pri parkiranju s prikolicom...

Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje