AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Hyundai i20 stigao u Srbiju

Novi Hyundai i20 stigao u Srbiju

U petak, 11.03.2016,  održan je u centru NAVAK test drive za novi i20 kojem su prisustvovali novinari i fleet kupci. Na raspolaganju je bilo 8 vozila i20 različitih motora i oprema, kao i ostali Hyundai modeli, Tucson, Santa Fe, i30...

Novi Hyundai i20 stigao u Srbiju

Predstavljanjem druge generacije modela i20 koji dolazi iz proširenih i modernizovanih kapaciteta turske fabrike, Hyundai Motor kompanija nastavlja svoje upešno pozicioniranje u B segmentu vozila, sa preko milion prodatih primeraka od 2002. godine do danas.


Nova generacija modela i20 će svakako održati reputaciju Hyundai brenda, kao svetskog proizvođača vizuelno privlačnih i kvalitetnih automobila sa ciljem da se značajno doprinese rastu tržišnog udela u Evropi. Prva generacija modela i20 je prkosila zakonitostima auto tržišta i umesto da se sa starenjem modela, prodaja iz godine u godine smanjuje, prodajni rezultati modela i20 su bili sve bolji i bolji. Ovakav trend potencira velike Hyundaijeve planove u pogledu godišnje prodaje od 100.000 primeraka nove generacije i20 i sve značajniju Hyundaijevu ulogu u evropskom B segmentu za koji se predviđa da će sa 2,86 miliona porasti na 3,25 miliona prodatih vozila do 2017 god.

Hyundai je dao novo lice svom modelu i20, unapređujući njegovu ekonomičnost potrošnje, pojačavajući njegovu astetsku pojavu i obogaćujući pakete opreme sa željom da novi i20 zadrži epitet najbolje kupovine u svojoj klasi. Novo lice modela i20 je dizajnirano je i razvijeno u Evropi sa ciljem da približi Hyundai još široj publici i da još više razvije prepoznatljivost brenda Tri glavne osobine kojima model ispunjava potrebe evropskih kupaca su: izuzetno prostran enterijer, visokotehnološka rešenja koja se tiču elektronskih uređaja i komfora i prefinjen dizajn koji ga izdvaja od konkurentskih modela.


Tim dizajnera iz evropskog razvojnog centra Riselshajm u Nemačkoj je stvorio vrlo smeli izgled vozila. Čiste i jednostavne linije novog modela i20 nastale su pod uticajem Hyundaijeve “Fluidic Sculpture 2.0” dizajnerske filosofije. Hromirana šestougaona maska hladnjaka je spuštena niže, a tanka horizontalna maska povezuje prednju svetlosnu grupu koja objedinjuje bi-fokusna glavna svetla, LED svetla za dnevnu vožnju, kao i poziciona LED svetla, a na donjoj maski hladnjaka nalaze se svetla za maglu.

Novi Hyundai i20 stigao u Srbiju

Enterijer novog i20 potvrđuje Hyundai liderstvo u dizajnu manjih automobila. Prilikom kreiranja enterijera vodilo se računa o želji da se vozaču i putnicima obezbedi još viši nivo unutrašnjeg komfora i prostranosti. Kabina prevazilazi očekivanja u pogledu prostora za glavu i noge, a podesiva sedišta i stub upravljača omogućavaju vozaču da pronađe savršen položaj za vožnju bez obzira na svoju veličinu. Mnogo dodatnih napora je uloženo u dizajn i raspored prekidača i ručnih komandi zahvaljujući čemu su savršeno praktični za korišćenje. Moderan audio sistem sa mogućnošću mp3 reprodukcije dodatno je obogaćen audio komandama koje su integrisane u atraktivan, sportski dizajniran volan zajedno sa Bluetooth i tempomat komandama.


i20 nove generacije baziran je na novoj platform pri čemu je međuosovnisko rastojanje uvećano i sada iznosi 2.570 mm. Šasija je dugačka 4.035 mm sa prepoznatljivom linijom koja se proteže celom dužinom vozila, a na donjem delu vrata su postavljenje zaštitne plastične lajsne. Kombinovani prednji i zadnji prostor za noge je najbolji klasi i iznosi 1.892 mm. Zapremina prtljažnika od 326 tj. 1.042 litara sa oborenim sedištima je takođe vodeća u klasi.

Novi Hyundai i20 stigao u Srbiju

Paleta Euro 6 agregata koja će biti na raspolaganju obuhvata dva benzinska (1.2 od 84ks i 1.4 od 100ks) i dva dizel agregata (1.1 od 75ks i 1.4 od 90ks). Ovi motori su razvijeni uzmajući u obzir zahteve savremenih evropskih kupaca i sa svojim akcentom na aluminijumske komponente predstavljaju mala moderna čuda tehnike. U cilju što veće efikasnosti potrošnje goriva i smanjenja CO2 emisije, Hyundai je vremenom racionalizovao zapremine motora tako što su 1.6 benzinski i dizel agregati ustupili mesto manjim, ekološki prihvatljivijim motorima. Oni su lagani i ekonomični , ali istovremeno moćni i pouzdani, donoseći zabavu i uživanje u vožnji.


Hyundaijevi inžinjeri sa ponosom u prvi plan stavljaju super efikasan 1.1 dizel agregat sa 75ks koji postiže max obrtni moment od 180 Nm pri 1.750 - 2.500 rpm i emisiju CO2 od 99g/km. Benzinski agregati mogu biti dostupni sa 5- stepenim manuelnim menjačem (1.2 agregat) ili 6-stepenim manuelnim i 4-stepenim automatskim menjačem (1.4 agregat), dok su oba dizel agregata dostupna sa 6-stepenim manuelnim menjačem. Takođe, Hyundai je potvrdio da će tokom 2015 god. paleta agregata biti obogaćena i sa novim benzinskim 1.0-litarskim trocilindričnim turbo agregatom. Ovo je prvi u generaciji malih benzinskih agregata sa turbo punjačem koji obezbeđuje bolje performanse, ekonomičnost i užitak u vožnji. Razvijen u tehničkom centru Riselshajm u Nemačkoj, ovaj T-GDI agragat postiže 120ks i maksimalni max obrtni moment od 172 Nm.


Demonstrirajući svoju snažnu veru u trajnost i kvalitet svojih proizvoda, Hyundai nudi kupcima novog i20 u Srbiji najbolju garanciju. Petogodišnja garancija na vozilo bez obzira na broj pređenih kilometara zajedno sa pet godina 24h/7 besplatne pomoći na putu i pet godina besplatnih preventivnih godišnjih pregleda vozila sada je dodatno proširanja sa 2 godine dodatne garancije koja uključuje participaciju kupca. Uzimajući u obzir sve novitete koje sa sobom donosi druga generacija modela i20, kao i dugogodišnje iskustvo Hyundai brenda, kao proizvođača vozila u B segmentu, možemo sa sigurnošću tvrditi da novi i20 podiže lestvicu za ostale konkurente i odvažno im baca rukavicu u lice. Vreme će dokazati koliko je novi model bolji u odnosu na konkurente i kako će oni odgovoriti, ali jedno je sigurno - vreme Hyunda brenda je već stiglo.


PR

Vicešampion Poljske u automobilizmu testirao za Lein racing

Vicešampion Poljske u automobilizmu testirao za Lein racing

Trkački vikend šampionata centralne Evrope u automobilizmu započeo je danas slobodnim treninzima na autodromu Slovakiaring kraj Bratislave. Srpski Lein racing ovoga puta nastupa u punom sastavu pa su Milovan Vesnić i Mladen Lalušić nakon nastupa na Grobniku ponovo za volanima svojih Seat racera TCR...

Sportage od ključnog značaja za Kijino rekordno evropsko polugodište

Sportage od ključnog značaja za Kijino rekordno evropsko polugodište

U Kijinoj evropskoj fabrici u Slovačkoj proizveli rekordnih 177.900 vozila i više od 318.000 motora. U prvoj polovini 2016. Kijina evropska fabrika je radila punom parom. U tom razdoblju su u slovačkoj fabrici proizveli 177.900 vozila, što predstavlja povećanje od 4,7% u odnosu na isti period prošle godine.

Kupci iz Srbije u poseti fabrici Renault Trucks - u Bourg-en-Bresse

Kupci iz Srbije u poseti fabrici Renault Trucks - u Bourg-en-Bresse

Sredinom juna predstavnici desetak uglednih transportnih kompanija iz Srbije, koje u svojim voznim parkovima imaju Renault Trucks vozila nove i prethodnih generacija, posetili su jednu od glavnih fabrika Renault Trucks - u Bourg-en-Bresse, na istoku Francuske, 66 km severoistočno od Liona, gde je, inače, sedište čuvenog proizvođača kamiona i dizel motora...

Bosch formira savez u borbi protiv raka

Bosch formira savez u borbi protiv raka

Robert Bosch bolnica (RBK), Robert Bosch Stiftung, i Bosch grupa udružuju snage u borbi protiv raka. Tri partnera formirala su savez i pokrenula nekoliko inicijativa.  Ključni elementi ovog saveza su novoformirani Robert Bosch Centrum für Tumorerkrankungen (RBCT: Robert Bosch centar za istraživanje tumora) u Štutgartu...

Opel slavi 50 godina postojanja Rodgau-Dudenhofen test centra

Opel slavi 50 godina postojanja Rodgau-Dudenhofen test centra

Rodgau-Dudenhofen. 70 kilometara test staza i razvojnih poligona, uz prosečno 40.000 odvozanih kilometara dnevno. Za tačno 50 godina, Opelovi inženjeri su testirali svaki novi model u Rodgau-Dudenhofenu, kao i njegove limite kada je o performansama reč, pokrivši u tom procesu ukupno 200 miliona kilometara...

BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje