AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Vrednost Hyundai Motor brenda nastavlja da raste

Vrednost Hyundai Motor brenda nastavlja da raste

Hyundai Motor je 35. najveći brend u svetu, prema najnovijoj rang listi koju je objavila specijalizovana kompanija ,,Interbrand’’. Na tu poziciju je dospela prestizanjem četiri renomirana brenda u proteklih godinu dana...

Uprkos još jednoj godini punoj izazova za automobilsku industriju, globalna vrednost brenda kompanije Hyundai Motor je porasla za 11,1% i dostigla vrednost od 12,55 milijardi dolara, čime je kompanija obezbedila svoje mesto među najvećim brendovima na planeti. Korejska kompanija je takođe napredovala za jedno mesto i to na šestu poziciju u svetskoj automobilskoj industriji. Našla se među prvih 10 brendova, ispred komapanija Audi, Volksvagen, Nissan i Porsche, kao i na četvrtoj poziciji najvrednijih brendova iz oblasti automobilskih brendova.

Hyundai Motor konstantno održava prodaju od pet miliona jedinica, što je u mnogome potpomognuto uspešnim lansiranjima modela Creta , Sonata i Tucson. Istovremeno, Hyundai Motor jača svoju poziciju modernog premijum brenda kroz razdvajanje i različitost Hyundai i Genesis brend identiteta. Očekuje se da kompanija Hyundai Motor postigne još bolje rezultate svojim hibridnim-električnim modelom vozila IONIQ, kao i novim modelima visokih performansi, sa oznakom ,,N’’.

Gospodin Wonhong Cho, izvršni potpredsednik kompanije Hyundai Motor je izjavio: „Jedan potpuno nov model automobila u samo par godina može biti zastareo, zbog toga se jednostavno ne možemo isključivo ograničiti na ekološka vozila. Da bi se održala stopa rasta, kao globalni brend moramo razmisliti o tradicionalnom načinu poslovanja i poslovnog modela. Mi sebe ne vidimo samo kao automobilsku kompaniju, već i kao kompaniju koja pruža svojim klijentima i uslugu. Sa IONIQ projektom ćemo postaviti novu paradigmu i dalje učvrstiti poziciju kompanije Hyundai Motor kao jednu od najvrednijih svetskih brendova.“

Potvrđujući dostignuće kompanije, gospodin Mike Rocha, globalni direktor za procenu vrednosti brenda iz Interbranda je rekao: „Tokom protekle godine, Hyundai je još jednom redefinisao svoje granice uvođenjem IONIQ modela. Uvođenjem linije Genesis i pružanjem inovativnih iskustava kao što su Hyundai Motorstudio Digital postignuta je bolja prepoznatljivost identiteta brenda. Radujemo se narednoj godini rasta za Hyundai kao preteče buduće mobilnosti. "
Šireći dalje domet brenda, Hyundai Motor je u septembru 2015-te lansirao svoj podbrend, sa oznakom 'N', koja je namenjena modelima automobila visokih performansi. Cilj je da intuitivna vozila visokih performansi, koja su zabavna za vožnju, budu dostupna i širem krugu kupaca. Modeli RM16, Hyundai N 2025 Vision, Gran Turismo i RN30 koncepti predstavljeni u 2016. godini koji su inspirisani strašću brenda ka visokim performansama prerašće u prvi model, Hyundai N model.

Hyundai Motor - rangiranje brenda u zadnjih deset godina ( Interbrand)


Godina Ukupno Vrednost brenda ($bn)


2016 35 12.5
2015 39 11.3
2014 40 10.4
2013 43 9.0
2012 53 7.5
2011 61 6.0
2010 65 5.0
2009 69 4.6
2008 72 4.8
2007 72 4.5
2006 75 4.1

Automobilska industrija top 10 za 2016.


Rang Kompanija Vrednost brenda ($bn)


1 Toyota 53.6
2 Mercedes-Benz 43.5
3 BMW 41.5
4 Honda 22.1
5 Ford 12.9
6 Hyundai 12.5
7 Audi 11.8
8 VW 11.4
9 Nissan 11.0
10 Porsche 9.5

Rangiranje ,,Interbrand-a’’ se izračunava uzimajući u obzir finansijske bilanse stanja kompanija u kombinaciji sa marketinškim aktivnostima, takođe uzimajući u obzir i potencijalni profit svakog brenda.

 

PR

 

Ken Block ponovo u akciji - ovo je zimska Gymkhana!

Ken Block ponovo u akciji - ovo je zimska Gymkhana!

Relativno nedavno javnosti je prvi put predstavljena divizija Ford Performance, u kojoj se razvijaju najsnažniji modeli sa plavim ovalom u znaku. Kao što smo očekivali, saradnja sa Kenom Blockom se nastavlja, a pred nama je najnovija akcija popularnog Amerikanca. Block je seo u svoj Raptor za modelsku godinu 2017 i još jednom pokazao šta zna...

Land Rover pripremio Božićnu kabinu za Deda Mraza

Land Rover pripremio Božićnu kabinu za Deda Mraza

Land Rover je u Laponiji kreirao kompaktnu božićnu kabinu sa prostorom za dve odrasle osobe, prilagođenu temperaturama Severnog pola koje su niže od -20°C. Kabina se uklopa u zadnji deo najprodavanijeg Discovery Sport modela, tako da čak i Deda Mraz može smestiti svoje sanke ovog Božića...

Audi Q8 Concept: prva zvanična fotografija

Audi Q8 Concept: prva zvanična fotografija

Audi će u Detroitu predstaviti studiju modela Q8, koji će 2018. godine postati serijski najluksuzniji model ove marke. Protekle nedelje smo vam predstaviti dve skice, a sada je pred nama prva zvanična fotografija...

Opel Insignia kao pick-up? Zašto da ne, hoćemo ga i mi!

Opel Insignia kao pick-up? Zašto da ne, hoćemo ga i mi!

Nova Opel Insignia Grand Sport važi za jedan od najatraktivnijih noviteta u automobilskoj industriji. Iako zvanična premijera još nije održana, u Australiji su jasno stavili do znanja koju karoserijsku verziju bi želeli da vide na bazi ovog atraktivnog modela...

Mazda CX-5 2026
Slika nedelje