AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia Motors 69. na Interbrandovoj rang-listi Best Global Brands 2016.

Kia Motors 69. na Interbrandovoj rang-listi Best Global Brands 2016.

Vrednost robne marke Kia narasla za 12% na 6,3 milijarde dolara
Na najnovijoj rang-listi Interbrandovih 100 najvećih globalnih brendova (100 ‘Best Global Brands’) se vrednost brenda Kia Motors u poslednjih godinu dana povećala za 12%. Kia je u izveštaju za 2016. napredovala za 5 mesta i sada je na 69. mestu najvrednijih brendova na svetu...


Vrednost korejskog giganta se sa 5,7 milijardi dolara u 2015. povećala na 6,3 milijarde u 2016. To predstavlja sedam puta veću (603%) vrednost u odnosu na 2006., kada se Kia odlučila za strategiju rasta, koja temelji na dizajnu.


“Uprkos ekonomskoj nesigurnosti i stagnaciji tržišta automobila širom sveta je rast vrednosti brenda Kia jasan odraz njenih napora pri održavanju neprekidnog rasta moći brenda. Ovaj rezultat nas motiviše da nastavimo s našom misijom da postanemo najpoželjniji automobilski brend u očima kupaca,” rekao je Charles Suh, viši potpredsednik korporativnog marketinškog odeljenja u Kia Motors.


Mike Rocha, globalni direktor Interbrandovog vrednovanja brendova, rekao je: “Impresivan rast brenda Kia u zadnjih nekoliko godina možemo da razumemo kao direktan rezultat sve veće privrženosti kupaca privlačnom dizajnu i prednostima Kijine game modela i globalnim aktivnostima Kije pri razvoju imidža brenda. Pogotovo u Evropi Kijina moć temelji na ponudi sportskih terenaca i komuniciranju preko iskustava kupaca.”


Brojne nagrade za Kiju u zadnjoj godini


Ovaj osetan, ali održivi rast je rezultat Kijinih napora za jačanje brenda i stvaranje veće emocionalne povezanosti kupaca s Kijom i njenim vozilima. Kijina globalna kampanja - A Different Beat – od 2012. omogućava brendu da naglasi živahnost, pouzdanost i prepoznatljivu narav njenih vozila.


Verovatno je Kijin najveći uspeh u zadnjih 12 meseci prvo mesto u američkom istraživanju J.D. Power IQS za 2016. o početnom kvalitetu. Radi se o najvišem plasmanu od svih brendova, a prvi put u 27 godina ovog istraživanja se dogodilo da se u ocenjivanju kvaliteta novih vozila na vrh vinuo neluksuzni automobilski brend. Kijin uspon na vrh leži u performansama kompaktnog sportskog terenca Sportaga i urbanog crossovera Soula. Kia se u još jednom istraživanju, koje u SAD provodi J.D. Power plasirala na 3. mesto od svih neluksuznih brendova u zadovoljstvu s performansama, delovanjem i izgledom novih automobila (APEAL).


Kijina zbirka nagrada za dizajn dopunjena je u 2016. godini, kada su novi modeli Sportage i Optima osvojili uticajna dizajnerska priznanja ‘red dot’ i ‘iF’. I drugi novi modeli (npr. hibridni krosover Niro i luksuzna limuzina Cadenza), kao i nove tehnologije ojačali su imidž brenda. Na sajmu savremene elektronike CES 2016 je Kia predstavila svoju viziju autonomne vožnje i najavila svoj novi podbrend DRiVE WISE, koji utelovljuje Kijinu filozofiju stvaranja pametnih sigurnih vozila s naprednim sistemima asistencije (ADAS).
Širenje game modela s oznakom GT, koja nudi snažne turbo motore, sportsko vešanje i sportski dizajn, samo je još povećala privlačnost i dinamičnost brenda Kia.

Sa sponzorstvima bliže mladim


Pored toga se Kia odlučila za brojna prestižna sportska sponzorstva kao što su fudbalske federacije FIFA i UEFA, košarkaška liga NBA, asocijacija profesionalnih igračica golfa LPGA i teniski grand slem Australian Open, koji nesumnjivo doprinose približavanju brenda mlađim kupcima širom sveta.


Kako Interbrand vrednuje


Interbrandov izvještaj o 100 najvrednijih globalnih brendova, već 17. po redu, na različite načine vrednuje brendove – od ispunjavanja očekivanja kupaca do veće ekonomske vrednosti. Interbrandova metodologija je bila prva metoda vrednovanja brendova s certifikatom ISO. Plasman temelji na kombinaciji atributa, koji doprinose kumulativnoj vrednosti brenda: finansijski rezultati proizvoda i usluga brendova, uloga koju igra brend pri uticaju na izbor kupaca i snaga brenda pri postizanju premium cene ili u omogućavanju prihoda brenda.

 

PR

 

Alpine A120 na ulicama Pariza

Alpine A120 na ulicama Pariza

Preporođena marka Alpine, na autosalonu u Ženevi predstaviće sportski kupe A 120 sa motorom postavljenim u sredini. Predstavljamo vam prve fotografije koncepta atraktivnog kupea snimljene na ulicama Pariza...

Fordomanija - veliki popusti i dodatna oprema na poklon

Fordomanija - veliki popusti i dodatna oprema na poklon

I ove godine Grand Motors, uvoznik, prodavac i serviser Fordovih automobila i lakih komercijalnih vozila, organizuje svojevrsnu prodajnu kampanju FORDOMANIJA, tokom koje se potencijalnim kupcima nudi mogućnost da novi Fordov automobil nabave po osetno nižim cenama ili da na poklon dobiju sistem za navigaciju.

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje