AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia Motors 69. na Interbrandovoj rang-listi Best Global Brands 2016.

Kia Motors 69. na Interbrandovoj rang-listi Best Global Brands 2016.

Vrednost robne marke Kia narasla za 12% na 6,3 milijarde dolara
Na najnovijoj rang-listi Interbrandovih 100 najvećih globalnih brendova (100 ‘Best Global Brands’) se vrednost brenda Kia Motors u poslednjih godinu dana povećala za 12%. Kia je u izveštaju za 2016. napredovala za 5 mesta i sada je na 69. mestu najvrednijih brendova na svetu...


Vrednost korejskog giganta se sa 5,7 milijardi dolara u 2015. povećala na 6,3 milijarde u 2016. To predstavlja sedam puta veću (603%) vrednost u odnosu na 2006., kada se Kia odlučila za strategiju rasta, koja temelji na dizajnu.


“Uprkos ekonomskoj nesigurnosti i stagnaciji tržišta automobila širom sveta je rast vrednosti brenda Kia jasan odraz njenih napora pri održavanju neprekidnog rasta moći brenda. Ovaj rezultat nas motiviše da nastavimo s našom misijom da postanemo najpoželjniji automobilski brend u očima kupaca,” rekao je Charles Suh, viši potpredsednik korporativnog marketinškog odeljenja u Kia Motors.


Mike Rocha, globalni direktor Interbrandovog vrednovanja brendova, rekao je: “Impresivan rast brenda Kia u zadnjih nekoliko godina možemo da razumemo kao direktan rezultat sve veće privrženosti kupaca privlačnom dizajnu i prednostima Kijine game modela i globalnim aktivnostima Kije pri razvoju imidža brenda. Pogotovo u Evropi Kijina moć temelji na ponudi sportskih terenaca i komuniciranju preko iskustava kupaca.”


Brojne nagrade za Kiju u zadnjoj godini


Ovaj osetan, ali održivi rast je rezultat Kijinih napora za jačanje brenda i stvaranje veće emocionalne povezanosti kupaca s Kijom i njenim vozilima. Kijina globalna kampanja - A Different Beat – od 2012. omogućava brendu da naglasi živahnost, pouzdanost i prepoznatljivu narav njenih vozila.


Verovatno je Kijin najveći uspeh u zadnjih 12 meseci prvo mesto u američkom istraživanju J.D. Power IQS za 2016. o početnom kvalitetu. Radi se o najvišem plasmanu od svih brendova, a prvi put u 27 godina ovog istraživanja se dogodilo da se u ocenjivanju kvaliteta novih vozila na vrh vinuo neluksuzni automobilski brend. Kijin uspon na vrh leži u performansama kompaktnog sportskog terenca Sportaga i urbanog crossovera Soula. Kia se u još jednom istraživanju, koje u SAD provodi J.D. Power plasirala na 3. mesto od svih neluksuznih brendova u zadovoljstvu s performansama, delovanjem i izgledom novih automobila (APEAL).


Kijina zbirka nagrada za dizajn dopunjena je u 2016. godini, kada su novi modeli Sportage i Optima osvojili uticajna dizajnerska priznanja ‘red dot’ i ‘iF’. I drugi novi modeli (npr. hibridni krosover Niro i luksuzna limuzina Cadenza), kao i nove tehnologije ojačali su imidž brenda. Na sajmu savremene elektronike CES 2016 je Kia predstavila svoju viziju autonomne vožnje i najavila svoj novi podbrend DRiVE WISE, koji utelovljuje Kijinu filozofiju stvaranja pametnih sigurnih vozila s naprednim sistemima asistencije (ADAS).
Širenje game modela s oznakom GT, koja nudi snažne turbo motore, sportsko vešanje i sportski dizajn, samo je još povećala privlačnost i dinamičnost brenda Kia.

Sa sponzorstvima bliže mladim


Pored toga se Kia odlučila za brojna prestižna sportska sponzorstva kao što su fudbalske federacije FIFA i UEFA, košarkaška liga NBA, asocijacija profesionalnih igračica golfa LPGA i teniski grand slem Australian Open, koji nesumnjivo doprinose približavanju brenda mlađim kupcima širom sveta.


Kako Interbrand vrednuje


Interbrandov izvještaj o 100 najvrednijih globalnih brendova, već 17. po redu, na različite načine vrednuje brendove – od ispunjavanja očekivanja kupaca do veće ekonomske vrednosti. Interbrandova metodologija je bila prva metoda vrednovanja brendova s certifikatom ISO. Plasman temelji na kombinaciji atributa, koji doprinose kumulativnoj vrednosti brenda: finansijski rezultati proizvoda i usluga brendova, uloga koju igra brend pri uticaju na izbor kupaca i snaga brenda pri postizanju premium cene ili u omogućavanju prihoda brenda.

 

PR

 

Citroen sprema sajamski nastup za najprobirljivije

Citroen sprema sajamski nastup za najprobirljivije

Na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu automobila u Beogradu kompanija Avtonova KAB, ekskluzivni uvoznik Citroen vozila u nasoj zemlji priprema pregršt noviteta i sjajne uslove prodaje. Putnički program biće izložen u Hali 1, a komercijalni u Hali 4. Na ukupno 720 kvadrata očekuje nas ukupno 6 noviteta, pa krenimo redom...

BMW donirao automobil Mašinskom fakultetu

BMW donirao automobil Mašinskom fakultetu

BMW Auto grupa donirala je 13. marta 2017. godine Mašinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu motorno vozilo BMW Serije 6, model 650i kabriolet za potrebe testiranja i obuke studenata, koje će služiti kao nastavno sredstvo...

Opelova proizvodna ofanziva: Sve oči su uprte u novu Insigniju i Crossland X

Opelova proizvodna ofanziva: Sve oči su uprte u novu Insigniju i Crossland X

Opel demonstrira koliko su „x-citing“ (uzbudljivi) novi modeli na ovogodišnjem, 87. po redu Međunarodnom salonu automobila u Ženevi. Proizvođač automobila iz Riselshajma trenutno automobilskom svetu po prvi put predstavlja potpuno novu perjanicu, Opel Insigniju u Grand Sport i Sports Tourer varijantama, dok „x-tremno“ trendi i svestran  Crossland X  ima svoje prvo javno pojavljivanje...

Oseti Toyota puls!

Oseti Toyota puls!

Toyota Srbija će na tradicionalnoj automobilskoj manifestaciji, na štandu u areni hale 1 Beogradskog sajma, izložiti vozila koja su trenutno u ponudi na tržištu Srbije...

Kompanije Italdizajn i Erbas predstavile Pop.Up koncept

Kompanije Italdizajn i Erbas predstavile Pop.Up koncept

Na 87 Internacionalnom sajmu automobila u Ženevi, kompanije Italdizajn (Italdesign) i Erbas (Airbus) predstavile su Pop.Up, prvi modularni, u potpunosti električni i ekološki koncept prevoznog sistema koji je dizajniran da smanji saobraćajne gužve u megalopolisima. Pop.Up predviđa sistem za multimodalni prevoz koji u potpunosti koristi i kopneni i vazdušni prostor...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje