AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kijina 1. godišnjica u Meksiku s hibridnim Nirom

Kijina 1. godišnjica u Meksiku s hibridnim Nirom

Kia Motors Mexico slavi prvu godišnjicu delovanja u toj zemlji. Pritom su za kraj godine najavili početak proizvodnje hibridnog Nira, namenjenog tamošnjem tržištu. Tako će Kia ponuditi svoje prvo hibridno vozilo u Meksiku i time raširiti svoju ponudu...


Kia već u prvoj godini prisustva u Meksiku postala 9. najprodavaniji brend Kia je zahvaljujući vrhunskom kvalitetu svojih inovativnih i atraktivnih modela u Meksiku
ispunila sve svoje ciljeve. Kia je sa 34.517 prodatih vozila u zadnjih 12 meseci – toliko vremena brend tamo posluje - postala 9. najprodavaniji brend.

U rekordnom vremenu do 73 zastupnika

"Ova godina je za sve u Kiji bila puna izazova i izvanrednih dostignuća, jer smo premašili sva naša očekivanja," rekao je o rezultatima Seong Bae Kim, predsednik i izvršni direktor Kia Motors Mexico i dodao: "Veoma smo radosni i ponosni što smo ne samo premašili naše prve prodajne planove nego smo i uspješno postavili mrežu zastupnika širom zemlje, koji svim našim strankama pružaju vrhunske usluge."
Razgranata prodajno-servisna mreža Jedan od Kijinih strateških stubova u toj zemlji sa 120 miliona stanovnika je stabilizacija prodajno-servisne mreže, koju čine 73 zastupnika, čime pokrivaju 94% državne teritorije.

Kao deo proslave prve godišnjice je Kia, inače najstariji korejski proizvođač automobila, u rekordnom vremenu otvorila 25 novih zastupnika u 21 novom gradu.
Kia Motors Mexico u 2016. godini očekuje 45.000 prodatih vozila, što znači da će premašiti tržišni udeo od 3 posto. Time bi se Kia do kraja godine predstavila kao vrlo konkurentan brend sa 7-članom gamom modela (Sportage, Sorento, Forte (Cerato), Rio, Optima, Soul i Niro).

Kijina 1. godišnjica u Meksiku s hibridnim Nirom

Brend s najboljim proizvodima i uslugama

"Imamo vrlo uspešnu godinu. To je zaista neverovatno dostignuće u delatnosti, gde se nadmeće više od 40 brendova,” kazao je Horacio Chavez, direktor poslovanja Kia Motors Mexico i dodao: "Kako god, idemo ususret novim izazovima i svaki dan radimo na potvrđivanju kvaliteta našeg brenda s najboljim proizvodima i uslugama, a sve s ciljem postići tržišni udeo od 5 posto u naredne četiri godine."


PR

 

Specijalna akcija u PSC Komnenović

Specijalna akcija u PSC Komnenović

U svakodnevnom životu često se susrećemo sa nedostatkom prostora za odlaganje stvari koje ne koristimo. Isti problem imaju svi vozači na početku zimske i letnje sezone, u periodu kada se menjaju gume...

Bosch predstavlja pametna rešenja za auto-servise budućnosti

Bosch predstavlja pametna rešenja za auto-servise budućnosti

U kompaniji Bosch, glavna tema na sajmu Automechanika 2016. biće „umreženi auto-servis”, njegova interakcija sa ostalim uslugama na bazi mreže i primena izmenjene realnosti (eng. Augmented Reality). Od 13. do 17. septembra 2016. u izložbenom prostoru kompanije Bosch, na 2.400 m2 u hali 9 moći će uživo da se vidi koncept umreženog auto-servisa budućnosti...

Audi A5 Avant (2025)
Slika nedelje