AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Bosch Srbija od sada i na Facebooku

Bosch Srbija od sada i na Facebooku

Kompanija Robert Bosch d.o.o. lansirala je promotivnu stranicu na Facebooku, najpopularnijoj društvenoj mreži na svetu. Tako se iza stranice Bosch Srbija kriju najnovije informacije, akcije, kampanje te niz drugih zabavnih ali i poučnih sadržaja...

Za oko 2 meseca od kada je Facebook stranica aktivna, Bosch Srbija ima preko 5.000 pratilaca. Bosch Srbija će tako bolje koordinirati i brže odgovarati na sve upite svojih korisnika. Zajednički sinergijski učinak će se povećati na zadovoljstvo kompanije i kupaca. Odeljenja Auto-delovi, Električni ručni alati, Termotehnika i Sigurnosni sistemi će se promovisati na našoj društvenoj mreži, ali takođe ćete moći da pronađete novosti iz Bosch IT sveta kao i informacije o prilikama za zaposlenje. Pomoću stranice Bosch Srbija dodatno se stvaraju uslovi koji će poboljšati kvalitet života, zajedničkim sloganom „Tehnologija za život“.


Briga o korisnicima je jedna od utemeljenih vrednosti kompanije, stoga Bosch iznova ulaže u otkanjanje prepreka u komunikaciji, gradeći mrežu alata koje osnovu pronalaze u digitalnom pristupu instant razmene informacija. Ulaganje u najpopularniju društvenu mrežu na svetu poboljšava iskustvo korisnika Bosch proizvoda i usluga, istovremeno ih čineci vidljivim na jos netaknutom trzištu mlađih generacija koji su i najbrojniji Facebook korisnici. Tako se neprekidno oblikuju nove ideje koje postojeće proizvode čine još učinkovitijima, udobnijima, sigurnijima i ekološki podobnijim, dok se istovremeno otvaraju potpuno nove delatnosti unutar kompanije.

Fleksibilnost Facebooka nudi bogatstvo sadržaja koje poboljšava doživljaj korisnika dok istovremeno nudi mnoštvo informacija dostupnih svima, svuda i u svakom trenutku. Brzina razmene informacija na Bosch Srbija stranici osigurava dostupnost i transparentnost, istovremeno kompaniji osiguravajući jasne i brze povratne informacije koje stižu od korisnika Bosch tehnologija.

Kroz Facebook će se takođe pratiti i društvena angažovanost Bosch Grupe koja se razvila s vremenom i počiva na uverenjima osnivača kompanije, Roberta Boscha. Kompanija podržava veliki broj dobrotvornih institucija i projekata usmerenih ka promociji mladih talentovanih akademski obrazovanih ljudi i sponzor je dobrotvornih inicijativa u ciljnom grupama na lokacijama širom sveta.

PR

 

Specijalna akcija u PSC Komnenović

Specijalna akcija u PSC Komnenović

U svakodnevnom životu često se susrećemo sa nedostatkom prostora za odlaganje stvari koje ne koristimo. Isti problem imaju svi vozači na početku zimske i letnje sezone, u periodu kada se menjaju gume...

Bosch predstavlja pametna rešenja za auto-servise budućnosti

Bosch predstavlja pametna rešenja za auto-servise budućnosti

U kompaniji Bosch, glavna tema na sajmu Automechanika 2016. biće „umreženi auto-servis”, njegova interakcija sa ostalim uslugama na bazi mreže i primena izmenjene realnosti (eng. Augmented Reality). Od 13. do 17. septembra 2016. u izložbenom prostoru kompanije Bosch, na 2.400 m2 u hali 9 moći će uživo da se vidi koncept umreženog auto-servisa budućnosti...

Audi A5 Avant (2025)
Slika nedelje