AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia odlična u istraživanju J.D. Power APEAL

Kia odlična u istraživanju J.D. Power APEAL

Kijini modeli Optima, Sorento, Sedona (na nekim tržištima pod imenom Grand Carnival) i Soul su u istraživanju J.D. Power APEAL o automobilskim mogućnostima, izvršenju i izgledu (APEAL - Automotive Performance, Execution and Layout) pobedili u svojim klasama...

Četverostruka pobeda je Kiju svrstala na 3. mesto od svih neluksuznih brendova, što je veliki iskorak u odnosu na sedmo mesto 2015. godine. Priznanje dolazi u vreme kada je Kia prvoplasirana u istraživanju J.D. Power IQS o početnom zadovoljstvu stranaka nakon
kupovine vozila.


Nagrade doneo odnos do stranaka


“Kupci žele automobile, koje voze s ponosom, i Kijine 4 nagrade J.D. Power APEAL, predstavljaju našu globalnu fokusiranost na postavljanje naših stranaka na prvo mesto,” rekao je Orth Hedrick, potpredsednik planiranja proizvoda u Kia Motors America. “Kupci su danas pametniji nego ikad pre i traže vozila, koja pružaju superiornu kombinaciju dizajna, tehnologije, sigurnosti i premium pomagala. Optima, Sorento, Sedona i Soul su pravi primeri takvih važnih atributa. Sve više ljudi dan za danom upoznaje kvalitet Kije i njenih vrhunskih modela.”

Optima, Sorento i Sedona pobednici u svojim klasama


Optima i Sorento, koje za američko tržište proizvode u fabrici u saveznoj državi Georgia, u svojim klasama su pobedili žestoku konkurenciju. Optima je čak za 25 bodova premašila prosek razreda. Sorento se takođe pokazao najboljim u klasi velikih SUV-ova.


Veliki monovolumen Sedona drugu godinu zaredom s nagradom APEAL


U kategoriji velikih monovolumena je Sedona pobedila sve konkurente i tako drugu godinu zaredom osvojila nagradu APEAL.


Soul oduševio zabavnom praktičnošću


Soul, koji je u SAD već nekoliko godina jedan od najpopularnijim modela za sve one koji rado odskaču iz mase, osvojio je već četvrtu APEAL nagradu (2012., 2013., 2014., 2016.), što ga čini najnagrađivanijim Kijinim modelom po pitanju APEAL nagrada. Istraživanje J.D. Power APEAL meri ukupno zadovoljstvo vlasnika vozila u prvih 90 dana nakon kupovine. Rezultati su podeljeni u 10 kategorija i ocenjuju: spoljašnjost, unutrašnjost, skladištenje, audio, sedišta, grejanje i hlađenje, voznu dinamiku, pogon, vidljivost i potrošnju goriva.


PR

BMW donirao automobil Mašinskom fakultetu

BMW donirao automobil Mašinskom fakultetu

BMW Auto grupa donirala je 13. marta 2017. godine Mašinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu motorno vozilo BMW Serije 6, model 650i kabriolet za potrebe testiranja i obuke studenata, koje će služiti kao nastavno sredstvo...

Opelova proizvodna ofanziva: Sve oči su uprte u novu Insigniju i Crossland X

Opelova proizvodna ofanziva: Sve oči su uprte u novu Insigniju i Crossland X

Opel demonstrira koliko su „x-citing“ (uzbudljivi) novi modeli na ovogodišnjem, 87. po redu Međunarodnom salonu automobila u Ženevi. Proizvođač automobila iz Riselshajma trenutno automobilskom svetu po prvi put predstavlja potpuno novu perjanicu, Opel Insigniju u Grand Sport i Sports Tourer varijantama, dok „x-tremno“ trendi i svestran  Crossland X  ima svoje prvo javno pojavljivanje...

Oseti Toyota puls!

Oseti Toyota puls!

Toyota Srbija će na tradicionalnoj automobilskoj manifestaciji, na štandu u areni hale 1 Beogradskog sajma, izložiti vozila koja su trenutno u ponudi na tržištu Srbije...

Kompanije Italdizajn i Erbas predstavile Pop.Up koncept

Kompanije Italdizajn i Erbas predstavile Pop.Up koncept

Na 87 Internacionalnom sajmu automobila u Ženevi, kompanije Italdizajn (Italdesign) i Erbas (Airbus) predstavile su Pop.Up, prvi modularni, u potpunosti električni i ekološki koncept prevoznog sistema koji je dizajniran da smanji saobraćajne gužve u megalopolisima. Pop.Up predviđa sistem za multimodalni prevoz koji u potpunosti koristi i kopneni i vazdušni prostor...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje