AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kupovina automobila preko interneta postaje realnost

Kupovina automobila preko interneta postaje realnost

Novo doba nudi nam  nova pravila i prilagođavanje istim, a tehnologija nam diktira tempo i način života. Tako i svetska autoindustrija uveliko koristi pogodnosti savremene internet ere...

Podaci Američke asocijacije prodavaca automobila pokazuju da je pre deset godina prosečan kupac odlazio na auto-pijacu 4,5 puta godišnje, a danas je to mnogo ređe, svega 1,3 posete pre konačne odluke. Auto-pijace je zamenio internet, što ide na ruku svima: proizvođačima, prodavcima, a najviše kupcima automobila.

Evo na šta treba da obratite pažnju ukoliko se i vi odlučite na kupovinu automobila preko interneta.

Dobre strane kupovine preko interneta:

 

- velika ušteda vremena i novca, kupovinu možete jednostavno da obavite od kuće
- potencijalni kupac više ne mora da odlazi na auto pijace, ili u inostranstvo, gde u tom slučaju traži smeštaj i višednevno luta po nepoznatom gradu
- izbeći ćete ubeđivanje trgovca da je baš njegova ponuda najbolja
- možete da saznate najsitnije detalje o automobilu koji vas interesuje, od toga kako auto izgleda do toga koliko je prešao, u kakvom je stanju, ko su mu bili prethodni vlasnici i drugo
- sve možete da završite u kratkom vremenskom roku bez odlaska u banku
- možete da vidite komentare drugih kupaca o određenoj marki automobila, na temu potrošnje goriva, bezbednosti i pouzdanosti
- imate mogućnost upoređivanja sajtova koji vam nude slične uslove kupovine

 

Šta obavezno treba da proverite prilikom kupovine:

 

- godište proizvodnje i kilometražu
- da li vozilo poseduje servisnu knjižicu
- kakve su gume
- da li je vozilo bilo havarisano
- šta vozilo ima od dokumentacije i prateće opreme
- da li postoje informacije o prethodnim vlasnicima
- daje li prodavac garanciju na vozilo
- da li je vozilo moguće odvesti u servis na kontrolu

 

Mane kupovine preko interneta:

 

- nikako ne uplaćujte novac unapred
- trebalo bi da budete obazrivi jer određene grupe internet prevaranata vrebaju web sajtove gde se oglašava online prodaja polovnjaka kako bi lako zaradili novac
U Srbiji prodaja automobila preko interneta je u začetku, ali postoji nekoliko kompanija koje se bave tim tipom prodaje. Tu mogućnost na našim prostorima najavljuje i PSC Komnenović, ovlašćeni distributer Opela.

„Nastojimo da pratimo svetske trendove. Dovoljno će biti da u foto galeriji na našoj web stranici označite automobil koji vam se sviđa, ostavite vaše podatke i u dogovorenom vremenskom roku mi ćemo vam isporučiti auto na kućnu adresu, gde ćemo i potpisati kupoprodajni ugovor“, kaže Generalni menadžer PSC Komnenović Miloš Komnenović.

On dodaje da će budući vlasnici automobila na taj način znatno uštedeti vreme i novac jer na odlazak u banku i uzimanje papirologije mogu da zaborave.
Struka oživljavanje online kupovine automobila na srpskom tržištu očekuje već sledeće godine. Po uslovima poslovanja i modelima neće se razlikovati od one koja već postoji u razvijenim zemljama.


PR

BMW donirao automobil Mašinskom fakultetu

BMW donirao automobil Mašinskom fakultetu

BMW Auto grupa donirala je 13. marta 2017. godine Mašinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu motorno vozilo BMW Serije 6, model 650i kabriolet za potrebe testiranja i obuke studenata, koje će služiti kao nastavno sredstvo...

Opelova proizvodna ofanziva: Sve oči su uprte u novu Insigniju i Crossland X

Opelova proizvodna ofanziva: Sve oči su uprte u novu Insigniju i Crossland X

Opel demonstrira koliko su „x-citing“ (uzbudljivi) novi modeli na ovogodišnjem, 87. po redu Međunarodnom salonu automobila u Ženevi. Proizvođač automobila iz Riselshajma trenutno automobilskom svetu po prvi put predstavlja potpuno novu perjanicu, Opel Insigniju u Grand Sport i Sports Tourer varijantama, dok „x-tremno“ trendi i svestran  Crossland X  ima svoje prvo javno pojavljivanje...

Oseti Toyota puls!

Oseti Toyota puls!

Toyota Srbija će na tradicionalnoj automobilskoj manifestaciji, na štandu u areni hale 1 Beogradskog sajma, izložiti vozila koja su trenutno u ponudi na tržištu Srbije...

Kompanije Italdizajn i Erbas predstavile Pop.Up koncept

Kompanije Italdizajn i Erbas predstavile Pop.Up koncept

Na 87 Internacionalnom sajmu automobila u Ženevi, kompanije Italdizajn (Italdesign) i Erbas (Airbus) predstavile su Pop.Up, prvi modularni, u potpunosti električni i ekološki koncept prevoznog sistema koji je dizajniran da smanji saobraćajne gužve u megalopolisima. Pop.Up predviđa sistem za multimodalni prevoz koji u potpunosti koristi i kopneni i vazdušni prostor...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje