AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi identitet Bosch robne marke

Novi identitet Bosch robne marke

Izražajan, raznolik, dinamičan: svojim novim identitetom robne marke, Bosch ukazuje na digitalnu transformaciju kompanije sve do snabdevača tehnologija za povezani život...

"Povezanim tehnologijama, želimo da pomognemo poboljšanju kvaliteta života i očuvanju resursa. Naš novi identitet robne marke sledi taj primer. Njegov dizajn odražava raznolikost i individualnost života i naših proizvoda", kaže dr Volkmar Dener, predsednik upravnog odbora kompanije Robert Bosch GmbH, objašnjavajući pozadinu novog identiteta robne marke. Novi korporativni dizajn dovodi emocionalne aspekte robne marke do izražaja sa više boja i novim jezikom u slikama i oblicima. Crveni Bosch natpisi, tvrde "Tehnologija za život", a struktura u krugu ostaje nepromenjena. "Naša kompanija se u velikoj meri promenila u poslednjih nekoliko godina. Novi korporativni dizajn daje izraz digitalnoj transformaciji u našoj kompaniji," dodaje Dener. Inteligentni dom pruža veću udobnost u kući, a automobil samostalno dobija pomoć ukoliko dođe do nezgode.

Novi korporativni dizajn čini "Tehnologiju za život" opipljivom


Novi korporativni dizajn je usmeren na posebne zahteve za dizajnom u digitalnim medijima. Međutim, takođe se koristi i u štampanim medijima, kod pakovanja proizvoda i dizajnu enterijera. Jednostavan sistem dizajna ima tek nekoliko vrlo strogih pravila, koja daju korisnicima kreativnu slobodu u primeni korporativnog dizajna u praksi. Novi vizuelni svetovi pokazuju prednosti "Tehnologije za život" u toplim bojama. Fokus je na korisnicima tehnologije. "Kad god ljudi dođu u kontakt sa ovom robnom markom, želimo da učinimo našu tvrdnju "Tehnologija za život" opipljivom. Mi ovo radimo kroz slike i grafičke elemente", kaže Piter Feldman, rukovodilac menadžmenta robne marke i marketinške komunikacije u kompaniji Bosch.

Novi identitet Bosch robne marke

Jedan novi grafički element je ono što je poznato kao super grafika. Putem pravih, linija koje se preklapaju i zakrivljenih linija, on simbolizuje obećanja Bosch robne marke: kvalitet, globalno partnerstvo, fascinantni proizvodi i odgovornost. Super grafika predstavlja novi spektar boja. Ovo je zasnovan na bojama koje su korišćene u okviru Bosch Grupe do danas: crvena, plava, svetlo plava i zelena. Ovaj spektar je proširen i na pomešane nijansi osnovnih boja, kao što je fuksija. Još jedan element dizajna su obojena polja za unos teksta koja se preklapaju. Polja koja se preklapaju stoje za vezu između ljudi i tehnologije. Dajući karatak zaključak o novom dizajnu, Gregor Šiling, rukovodilac korporativnog dizajna u kompaniji Bosch, kaže: "Zajednički, slike u pozadini preko celog ekrana, super grafika i preklapanje polja sa tekstom rezultiraju živim, prepoznatljivim dizajnom."


Bosch će uvoditi novi korporativni dizajn postepeno tokom naredne dve godine.
Dodatne informacije www.brand.bosch.com.


PR

Najbolje smo ostavili za kraj–velika decembarska akcija Autoprometa

Najbolje smo ostavili za kraj–velika decembarska akcija Autoprometa

Decembar je vreme darivanja, pa ujedno i najbolji period za kupovinu automobila. Autopromet DOO se zbog toga potrudio da vam olakša izbor i  da vašu porodicu obraduje najlepšim ukrasom na jelci – ključevima novog Opel-a. Zato vas do kraja godine, pored već postojećih popusta, čeka i dodatni decembarski popust na odabrane modele...

SEAT “Ateca” na vrhu Evrope

SEAT “Ateca” na vrhu Evrope

“Ateca” je donela SEAT-u veliko međunarodno priznanje kao “Best Buy automobil u Evropi za 2017.” na dodeli nagrade AUTOBEST 2017, jedne od najprestižnijih na kontinentu...

Jedinstvena prilika za kupovinu Fordovih automobila

Jedinstvena prilika za kupovinu Fordovih automobila

U susret potencijalnim kupcima – ceneći njihovo vreme, a uz sugestiju da je baš sada vreme za pravi izbor - Grand Motors, uvoznik, prodavac i serviser Ford automobila i lakih komercijalnih vozila, u saradnji sa ovlašćenim prodajno-servisnim partnerima, pripremio je posebnu, Ford last minute ponudu, s nekoliko nesumnjivo atraktivnih modela koji se nude u ograničenoj količini.

Ove dve lepotice vole brzu vožnju, ali pogledajte u čemu (VIDEO)

Ove dve lepotice vole brzu vožnju, ali pogledajte u čemu (VIDEO)

Za bezbednu vožnju sportskog automobila, neophodna je odgovarajuća obuća. Ako nemate specijalne trkačke cipele, poželjno je obuti patiku sa što tanjim đonom, kako biste imali što bolji osećaj za nožne komande. Kada vidite u čemu ove dve plavuše voze Audi TT 2.0 TFSI, zaboravićete na sve gore navedeno...

AMG Experience 2025
Slika nedelje