AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai proslavlja jubilej povodom 25 godina prisustva na tržištu Srbije

Hyundai proslavlja jubilej povodom 25 godina prisustva  na tržištu Srbije

U četvrtak 31.03.2016. u  Narodnom pozorištu u Beogradu, održana je svečanost povodom 25 godina prisustva Hyundai brenda na tržištu Srbije... 

Hyundai proslavlja jubilej povodom 25 godina prisustva  na tržištu Srbije

Na svečanosti su prisustvovali ambasador Republike Koreje, gospodin LEE Do-hoon, ambasador Republike Slovenije, gospodin Vladimir Gasparič, ambasador Republike Bosne i Hercegovine, gospodin Lazar Mirkić, gospodin Chan Kil Park, direktor KOTRA za Srbiju (Korea Trade Promotion Corporation), ispred Hyundai Motor Company gospodin Simon Jeong, rukovodilac regionalne direkcije Hyundai Motor Company za Istočnu Evropu i zemlje ZND, predstavnik vlasnika Taavura group, gospodin Zvika Livnat. 

Gospodin Simon Jeong uručio je gospodinu Slavcu Habiču, direktoru kompanije Adriatic Motors, distributera za Srbiju, vredno priznanje povodom uspešnih 25 godina postojanja Hyundai brenda u Srbiji.


Gostima su se predstavili eminentni umetnici sa prostora bivše Jugoslavije u kojoj se Hyundai prvi put pojavio 1991. i dočarali atmosferu uspešnih 25 godina magijom zvuka, Vlado Kreslin, Vlatko Stefanovski, Neno Belan, Damir Imamović, Bilja Krstić i specijalni gost večeri, novi ambasador brenda Hyundai za Srbiji, Crnu Goru i Hrvatsku, gospodin Rade Šerbedžija.

Hyundai proslavlja jubilej povodom 25 godina prisustva  na tržištu Srbije

Prvi distributer za tržište Srbije i bivše Jugoslavije bila je kompanija Slovenijales. Gospodin Slavc Habič je bio deo tima koji je premijerno predstavio Hyundai brend srpskom tržištu na Beogradskom sajmu automobila, 1991. godine. Zatim je kompanija Progres preuzela distributerstvo za Srbiju 1997. godine, a nakon toga Hyundai Auto postaje ovlašćeni distributer Hyundai automobila za Srbiju, prisutan na domaćem tržištu od 2002. godine do 2015. godine. Od jula 2015. godine distributerstvo za Srbiju preuzima Adriatic Motors u vlasništvu kompanije Taavura group.


Kupci na domaćem tržištu sve više prepoznaju kvalitet Hyundai vozila što se ogleda i u velikom rastu prodaje. Tako je Hyundai u Srbiji poslednjih godina među prva četiri automobilska brenda po prodaji sa tržišnim udelom oko 8%.

Hyundai proslavlja jubilej povodom 25 godina prisustva  na tržištu Srbije

Hyundai Motor Corporation osnovana 1967. godine, pre gotovo 50 godina, septembra 2000. godine, prerasla je u Hyundai Automotive Group. Danas Hyundai Motor Co. zapošljava više od 100.000 ljudi širom sveta, a Hyundai vozila se prodaju u 193 države posredstvom više od 5.000 zvaničnih distributera i salona, sa godišnjom svetskom prodajom od 4,96 miliona vozila za prošlu godinu. U 2007. godini grupacija je postala peta po prodaji na svetskoj listi proizvođača automobila.


Ovaj munjeviti razvoj kompanije u svetu sa 11. mesta po prodaji u 1999. godini, kada je gospodin Mong Koo Chung preuzeo poziciju generalnog direktora, na 5. mesto u 2007. godini govori o velikoj ambiciji da se kompanija pozicionira u sam vrh liste najboljih svetskih proizvođača automobila. Kompanija je, pod vođstvom gospodina Chung-a, beležila stalni napredak, ubrzavajući svoj rast i razvoj izgradnjom novih fabrika u Americi, Kini, Indiji, Slovačkoj, Češkoj i Rusiji. U junu 2008. objavljeno je da se sa 3.961.629 prodatih vozila u 2007. godini, Hyundai grupa nalazi na petom mestu najvećih svetskih proizvođača automobila. Iako je kvantitativan rast bio jedan od ciljeva Hyundai grupe u prošlosti, kompanija se sada više fokusira na kvalitativan razvoj, uključujući stalan napredak u tehnološkim inovacijama kao i aktivnostima kompanije u društvu. Hyundai Motor Company, u toku 2007. godine, započinje sponzorstvo fudbalskih sportskih događaja, kao što su Evropsko i Svetsko prvenstvo u fudbalu, do 2022. u skladu sa važećim ugovorom.


Kompanija Hyundai Motor Group, raspolaže inovativnom poslovnom strukturom sposobnom da zaokruži čitav proizvodni sistem od čelika do gotovih automobila. Angažovanjem osam fabrika širom sveta i sedam dizajnersko - tehničkih centara širom sveta, u 2015. godini prodato je 4,96 miliona vozila globalno. Hyundai Motor Company nastavlja svoj razvoj kako bi poboljšala proizvodni line up lokalizovanom proizvodnjom modela u nastojanju da ojača svoju vodeću poziciju u razvoju nove tehnologije, započevši prvi svetski pogon masovne proizvodnje vozila sa motorima na vodonik, posebno kada je u pitanju model Tucson.


PR

Još opremljeniji Suzuki Swift po staroj ceni

Još opremljeniji Suzuki Swift po staroj ceni

U prodajne salone beogradskog Euro Sumara, ovlašćenog uvoznika i servisera Suzukijevih automobila i motocikala, stiglo je drugo „letnje osveženje“: jedan od najpopularnijih modela – Swift, u verziji SE, sa blagim restajlingom i bogatijim paketom opreme, a po staroj, dosadašnjoj ceni od 10.690 evra sa PDV-om (u dinarskoj protivvrednosti)...

Kia pre Pariza pokazala novog Rija

Kia pre Pariza pokazala novog Rija

Novi Rio će svoju svetsku premijeru doživeti 29. septembra na salonu automobila u Parizu. Kia je sada pokazala prve fotografije iz kojih je vidljiv progresivan izgled spoljašnjosti i unutrašnjosti...

Saradnja u istraživanju između kompanija Bosch i Bühler

Saradnja u istraživanju između kompanija Bosch i Bühler

Kompanije Bühler i Bosch Connected Devices and Solutions dogovorile su da svoju postojeću uspešnu saradnju prošire sa još većim brojem inovacija i pokretanjem tržišta kroz dalje unapređenje mogućnosti koje nudi Internet stvari. Novi proizvodi očekuju se u 2017. godini.

Novi Renault SCENIC je osvojio pet zvezdica na ispitivanju sigurnosti

Novi Renault SCENIC je osvojio pet zvezdica na ispitivanju sigurnosti

Novi Renault SCENIC je osvojio pet zvezdica na ispitivanju sigurnosti koje sprovodi nezavisna organizacija Euro NCAP. SCENIC je dvadeseti Renaultov model koji je osvojio pet zvezdica na EuroNCAP-ovim ispitivanjima i dokaz je Renaultove predanosti rešavanju pitanja sigurnosti koja traje već više od 15 godina...

CXPERIENCE CONCEPT:Citroen-ova udobnost i dizajn koji ruše norme

CXPERIENCE CONCEPT:Citroen-ova udobnost i dizajn koji ruše norme

Ekskluzivno otkriven mesec dana pre početka svetskog salona u Parizu, Citroën CXPERIENCE CONCEPT predstavlja potrebu brenda da ispuni svoje obećanje « Be Different, Feel Good»  u segmentu velikih limuzina. Svojim izgledom, koji se razlikuje na prvi pogled, ovo novo konceptualno vozilo ruši kodove i ističe prednosti programa « Citroën Advanced Comfort®».

Čelični Srbin potpisao ugovor sa SEAT - OM

Čelični Srbin potpisao ugovor sa SEAT - OM

Bojan Veličković, izvanredan sportista, MMA borac i šampion sveta u RFA, potpisao je ugovor o sponzorstvu sa kompanijom Porsche SCG. Čelični Srbin (Serbian Steel), kako ga mnogi nazivaju, preselio se iz rodnog Novog Sada u SAD i postao prvi srpski MMA borac koji je stigao do prestižnog UFC (Ultimate Fighting Championship) šampionata...

Renault Symbioz
Slika nedelje