AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia Motors u martu širom sveta prodala 238.222 vozila

Kia Motors u martu širom sveta prodala 238.222 vozila

Iz korporacije Kia Motors izveštavaju da su u martu 2017. širom sveta ukupno prodali 238.222 vozila. Rast je zabeležen kako na domaćem južnokorejskom tržištu (+21,6 %, 47.621 prodato vozilo) tako i na ostalim tržištima, gde su prodali 190.601 vozilo i tako zabeležili rast od 4,1%.

Kijin najprodavaniji model bio je sportski terenac Sportage, koji je je martu našao 41.781 novog kupca. Model Cerato (na nekim tržištima se prodaje pod imenom Forte ili K3) - Kijin predstavnik u C klasi izvan Evrope (na Starom kontinentu Kijine boje brani model cee’d) - bio je drugi najtraženiji model (25.720 vozila), dok je treće mesto pripalo velikom sportskom terencu Sorento sa 18.835 prodatih primeraka. Kijini najprodavaniji modeli u Srbiji su već nekoliko godina cee'd i Sportage, kojima se u junu pridružuje potpuno novi Rio, kada možemo očekivati prve isporuke ovog popularnog mališana.


PR

Sumiranje prvog kvartala i rezultata Sajma automobila

Sumiranje prvog kvartala i rezultata Sajma automobila

Samo u martu ove godine registrovano je 2611 novih putničkih i lakih komercijalnih vozila. Među 36 brendova putničkih vozila, najpopularniji su Škoda (registrovano 270 komada), Volkswagen (202) i Renault (190). Martovski podaci pokazuje da je novoregistrovan i jedan Rolls Royce...

Bosch i Daimler zajedno rade na potpuno autonomnom sistemu bez vozača

Bosch i Daimler zajedno rade na potpuno autonomnom sistemu bez vozača

Bosch i Daimler rade zajedno na razvoju potpuno autonomnog sistema vozila. Dve kompanije su se dogovorile da započnu partnerstvo za razvoj koje ima za cilj da do početka naredne decenije napravi sistem za potpuno autonomna (SAE-Nivo 4) vozila, bez vozača (SAE Nivo 5), koja će saobraćati gradskim ulicama...

Hyundai Srbja - Znanje i igrice za bezbedne ulice

Hyundai Srbja - Znanje i igrice za bezbedne ulice

U petak 07.04.2017 održana je prva u nizu akcija pod nazivom Znanje i igrice za bezbedne ulice, u Delta City tržnom centru. Centralno dešavanje akcije odvija se u tržnim centrima koja deca često posećuju i gde se osećaju opušteno.

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje