AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Bosch u 2017. godini pokazuje mogućnosti u Internetu stvari

Bosch u 2017. godini pokazuje  mogućnosti u Internetu stvari

Zatvorite ulazna vrata i krenite – to je sav deo posla koji vi treba da obavite, ostalo će uraditi pametan dom. On reguliše temperaturu grejanja kako bi smanjio troškove i sam uključuje alarmni sistem. Taj primer pokazuje da milijarde stvari već ostvaruju međusobnu komunikaciju, dele informacije i funkcionišu samostalno.

I to nije sve: uređaji i tehnički hardver takođe su međusobno povezani putem oblaka. Internet stvari (engl. Internet of Things, skraćeno IoT) je na dobrom putu da postane megatrend. Za Bosch grupu, povezanost je centralni deo korporativne strategije i nalazi se u fokusu korporativnih komunikacija. Pred početak sajma potrošačke elektronike „Consumer Electronics Show“ (CES) u Las Vegasu, vodeće manifestacije u oblasti povezivanja, Bosch je predstavio korporativno središte sadržaja (eng. content hub). „Connected World“ prikuplja sav sadržaj kompanije koji se odnosi na IoT na jednu jedinu digitalnu lokaciju.


„Sa platformom ’Connected World’, Bosch je kreirao atraktivno središte sadržaja za sve što čini Internet stvari. Objašnjavamo, promišljamo i pružamo pristup celom katalogu Bosch proizvoda,“ rekao je dr Kristof Cimelka, direktor korporativnih komunikacija u kompaniji Bosch.

Bosch u 2017. godini pokazuje  mogućnosti u Internetu stvari

Razmatranje prednosti i izazova novih tehnologija


Nova internet platforma namenjena je liderima mišljenja, medijskim stručnjacima i uticajnim ličnostima, kao i zainteresovanim kupcima. „Mi u kompaniji Bosch ne samo da želimo da omogućimo pristup povezanom svetu uz pomoć tehnologije, već želimo da pružimo i podršku putem komunikacije“, kaže Cimelka. „Koristi IoT rešenja treba još više naglašavati. Moramo da otvoreno raspravljati o izazovima koje donose nove tehnologije, a da u isto vreme prikažemo njihov potencijal. U narednim mesecima „Connected World“ će postati centralna tačka na internetu za kontakt u vezi sa temama koje se odnose na IoT. Platforma će i dalje rasti, a s vremenom će predstavljati sveobuhvatan pregled asortimana Bosch proizvoda i usluga. Za to vreme, eksterni eksperti i lideri mišljenja će biti pozvani da podele svoje stavove o platformi „Connected World“. Pored toga, na stranici će se prikupljati diskusije i objave sa društvenih mreža, kao što su Facebook i Twitter.

 

Učvršćivanje veza između komunikacije i IoT poslovanja


Prilikom razvoja platforme „Connected World“, posebnu pažnju smo posvetili strategiji marketinga sadržaja. Pripovedanje kao pristup privlači korisnike Bosch IoT svetu i istovremeno treba da prikaže širok asortman proizvoda i usluga koje kompanija nudi. „Po prvi put, nudimo centralni pregled poslovanja kompanije Bosch u Internetu stvari. Pri tome, poseban akcenat stavljamo na stručno znanje u oblasti povezivanja koje kompanija ima u svim sferama – od razvoja tehnologije i mobilnosti do industrije i povezanih energetskih sistema“, kaže Florian Fleg, jedan od menadžera projekta za odnose sa javnošću i medijsku
komunikaciju.


Marketing sadržaja će omogućiti direktan pristup proizvodima. Klijenti kao i osobe od uticaja na internetu će takođe moći da kontaktiraju direktno kompaniju Bosch. „Putem nove platforme, Bosch će povezati komunikaciju i poslovanje Interneta stvari jače nego ikad“, kaže Katarina Zorg, koja je na čelu projekta u Odeljenju za digitalne komunikacije. U tom smislu, kompanija povezuje ceo katalog proizvoda sa čvorištem sadržaja „Connected World“. Posetioci i potencijalni klijenti tako mogu da pristupe svemu – od priče o Internetu stvari do dostupnih proizvoda i usluga u samo par klikova. Koncept „Connected World“ učvršćuje vezu između komunikacije i konverzije u najvećoj mogućoj meri i pokazuje kako digitalna transformacija komunikacija može da unapredi korporativni uspeh.


PR

 

Kia Motors u martu širom sveta prodala 238.222 vozila

Kia Motors u martu širom sveta prodala 238.222 vozila

Iz korporacije Kia Motors izveštavaju da su u martu 2017. širom sveta ukupno prodali 238.222 vozila. Rast je zabeležen kako na domaćem južnokorejskom tržištu (+21,6 %, 47.621 prodato vozilo) tako i na ostalim tržištima, gde su prodali 190.601 vozilo i tako zabeležili rast od 4,1%.

Sumiranje prvog kvartala i rezultata Sajma automobila

Sumiranje prvog kvartala i rezultata Sajma automobila

Samo u martu ove godine registrovano je 2611 novih putničkih i lakih komercijalnih vozila. Među 36 brendova putničkih vozila, najpopularniji su Škoda (registrovano 270 komada), Volkswagen (202) i Renault (190). Martovski podaci pokazuje da je novoregistrovan i jedan Rolls Royce...

Bosch i Daimler zajedno rade na potpuno autonomnom sistemu bez vozača

Bosch i Daimler zajedno rade na potpuno autonomnom sistemu bez vozača

Bosch i Daimler rade zajedno na razvoju potpuno autonomnog sistema vozila. Dve kompanije su se dogovorile da započnu partnerstvo za razvoj koje ima za cilj da do početka naredne decenije napravi sistem za potpuno autonomna (SAE-Nivo 4) vozila, bez vozača (SAE Nivo 5), koja će saobraćati gradskim ulicama...

Hyundai Srbja - Znanje i igrice za bezbedne ulice

Hyundai Srbja - Znanje i igrice za bezbedne ulice

U petak 07.04.2017 održana je prva u nizu akcija pod nazivom Znanje i igrice za bezbedne ulice, u Delta City tržnom centru. Centralno dešavanje akcije odvija se u tržnim centrima koja deca često posećuju i gde se osećaju opušteno.

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje