AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel u Evropi tokom 2016. godine prodaju povećao za četiri procenta

Opel u Evropi tokom 2016. godine prodaju povećao za četiri procenta

Opel je još jednom značajno uvećao godišnju prodaju. Prema preliminarnim podacima, proizvođač iz Riselhajma je tokom 2016. godine prodao 1,16 miliona vozila...

U odnosu na prethodnu godinu to je porast prodaje za 46.000 vozila, odnosno četiri procenta, i ujedno najbolji rezultat od 2011. godine.


Opel je uspeo da poveća obim prodaje na 18 od 22 tržišta uključujući, između ostalih, i Nemačku, Španiju, Holandiju, Poljsku i Srbiju. Udeo na tržištu je takođe povećan u 12 zemalja. Opelov udeo na celom evropskom tržištu je ostao gotovo nepromenjen, na 5,73 procenta. Značajno smanjena prodaja Vauxhall brenda na britanskom tržištu, usled rezultata referenduma, popularnog Brexit-a, je nadoknađena poboljšanim rezultatima u drugim evropskim zemljama.


Nova Opel Astra je bila osnovni pokretač poboljšane prodaje širom Evrope. Nosilac titule Evropski automobil 2016. godine, je registrovan više od 285.000 puta, što je porast od 25 procenata u odnosu na prethodnu godinu. Time je nova Opel Astra samo potvrdila da je nosilac prodaje i tradicionalni bestseler ovog nemačkog proizvođača.


- Uspeli smo da povećamo obim prodaje tokom 2016. godine, uprkos veoma nepovoljnoj situaciji na tržištu. Veoma smo optimistični kada je u pitanju godina pred nama. Zadržavamo plan daljeg rasta i povećanja obima prodaje, a glavni adut je povećanje ponude veoma atraktivnim modelima. Bićemo veoma dobro pozicionirani u rastućem CUV segmentu, zahvaljujući novim modelima Crossland X i Grandland X. - rekao je zamenik predsednika prodaje i postprodaje, Peter Christian Küspert.


Opel je trenutno usred najveće tržišne ofanzive u istoriji kompanije, a plan je da se od 2016. do 2020. godine promoviše čak 29 novih modela, od kojih će sedam biti lansirano tokom 2017. godine. Stoga, ova godina je obeležena motom – “7 u 17”.


Pored nove verzije Opelove perjanice Insignia, koja će biti dostupna kao sedan sa pet vrata (Insignia Grand Sport), kao prostrani karavan (Insignia Sports Tourer) i u krosover verziji (Insignia Country Tourer), nemački proizvođač će takođe predstaviti dva modela u rastućem CUV segmentu (Crossover Utility Vehicles) – modele Crossland X i Grandland X. Pored ovih modela, u proleće na tržište stiže i Ampera-e, električni automobil i šampion u ovoj klasi kada je autonomija vožnje u pitanju. Ofanziva noviteta u 2017. godini će biti zaokružena veoma atraktivnom verzijom komercijalnog modela Opel Vivaro.


Što se tiče srpskog tržišta, Opel se sa šeste pozicije popeo na peto mesto po tržišnom udelu ostvarivši povećanje tržišnog učešća sa 6,66% na 7,11%. Za ovaj uspeh zaslužno je povećanje prodaje od 30%, tj. 433 vozila. Veliki udeo u ukupnoj Opelovoj tržišnoj ekspanziji na našem tržištu ima prodaja komercijalnog programa koja je ostvarila povećanje od čak 60%. Sve više preduzetnika ima poverenje u Opelova komercijalna vozila. Prevedeno u realne brojke, u 2016. je prodato 228 vozila spram 2015. kada je prodato 139 vozila ovog tipa. Kada je putnički program u pitanju svakako najveći uspeh postigla je Astra Sedan koju su kupci na domaćem tržištu prepoznali kao model koji predstavlja najbolji odnos cene i kvaliteta, a kojoj se prodaja u prethodnoj godini povećala za neverovatnih 130%. Zbog svojih karakteristika, Astra Sedan se pokazala kao najbolji izbor za kupovinu, što dokazuje i povećanje prodaje na 640 vozila pri poređenju sa 2015. godinom kada je prodato 282 Astre Sedan.


PR

Efekat umreženog automobila u 2025. godini

Efekat umreženog automobila u 2025. godini

Nakon duže vožnje na auto-putu desi se trenutak iznenadnog straha: zastoj iza sledeće krivine. Kada kasnije dođete do svog odredišta, nema parkinga nigde na vidiku. U današnje vreme to je svakodnevni život za volanom.

Besplatno redovno održavanje uz kupovinu novog BMW i MINI automobila

Besplatno redovno održavanje uz kupovinu novog BMW i MINI automobila

Počev od 01. februara BMW Srbija za sve kupce novih BMW i MINI automobila, kao standardnu uslugu, obezbedio je Service Inclusive, paket koji podrazumeva besplatno redovno održavanje u trajanju od pet godina ili do pređenih 100.000 kilometara za BMW vozila, odnosno četiri godine ili do pređenih 60.000 kilometara za MINI vozila.

U vozilima iz serije Renault Trucks D bezbedni i tokom zime

U vozilima iz serije Renault Trucks D bezbedni i tokom zime

U vozila iz serije Renault Trucks D može da se ugradi oprema posebno konstruisana i napravljena za najteže vremenske uslove. Vozila opremljena automatskim lancima za sneg i grejačima vetrobranskog stakla su potpuno bezbedna i kada se uhvate u koštac sa najoštrijom zimom.

Kada se sudare dve američke ikone (FOTO)

Kada se sudare dve američke ikone (FOTO)

U američkoj Atlanti dogodila sa neobična saobraćajna nesreća, u glavnim ulogama su bile dve američke ikone - Chevrolet Corvette C5 i veliki Ford F-450. Vozač Corvette može biti srećan što je ostao živ...

Novi Citroën C3 u salonima širom Srbije

Novi Citroën C3 u salonima širom Srbije

Otkrivajući novi C3 brend Citroën obnavlja svoj «best-seller», koji je od 2002. godine proizveden u više od 3,5 miliona primeraka. U našu zemlju stigao je posredstvom kompanije Avtonova KAB, ekskluzivnog uvoznika vozila brenda Citroën. Po sjajnoj početnoj ceni od 9.890 evra sigurni smo da će veoma brzo pronaći put do zainteresovanih kupaca.

Bosch SDS plus-7X hamer burgija

Bosch SDS plus-7X hamer burgija

Velika dugotrajnost i povećana otpornost na trošenje pri bušenju i u najtežim uslovima – nova Bosch SDS plus-7X hamer burgija je namenjena baš za to.

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje