AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hankook planira AI platformu podataka sa kompanijama Amazon Web Services i Snowflake

Hankook planira AI platformu podataka sa kompanijama Amazon Web Services i Snowflake

Integrisana AI platforma podataka za poboljšanje performansi i kvaliteta pneumatika – to je plan koji proizvođač premijum pneumatika Hankook sprovodi zajedno sa holding kompanijom Hankook & Company, američkim stručnjacima za cloud i softver, Amazon Web Services (AWS) i Snowflake...

Digitalni ekosistem takođe treba da pomogne u razvoju tehnologije autonomne vožnje, povećanju efikasnosti u razvoju proizvoda i povećanju kvaliteta kroz analizu proizvodnih podataka. Sa ovom platformom, Hankook želi da čvrsto usidri odluke zasnovane na podacima u svojoj korporativnoj kulturi i poveća vrednost kompanije kroz optimizovanu dostupnost podataka. Proizvođač pneumatika takođe planira da proširi procese digitalnog razvoja u celom lancu vrednosti omogućavajući zaposlenima da prave male inovacije u radnom okruženju zasnovanom na sistemu.


Hankook & Company sarađuje sa kompanijama AWS i Snowflake na uspostavljanju optimizovane infrastrukture za analizu podataka, koja uključuje rešenja zasnovana na cloud-u i ekspertizi platforme. Projekat ima za cilj da izgradi integrisano okruženje za analizu podataka koristeći najnovije tehnologije veštačke inteligencije (AI) i mašinskog učenja (MU). Projekat će iskoristiti okruženje AWS-ovog jezera podataka i infrastrukturu za analizu podataka, uključujući Sagemaker i AutoML, i imaće platformu Snowflake kao skladište podataka u cilju promovisanja migracije cloud-a i digitalne transformacije.


Optimizacija postojećih i budućih proizvoda zasnovana na podacima


Platforma za analizu podataka zasnovana na cloud-u je dom za interne i eksterne podatke – od centra za istraživanje i razvoj, proizvodnju i evaluaciju kvaliteta kompanije Hankook, kao i od izvora kao što su pružaoci usluga mobilnosti ili anketa „Glas korisnika“. Novoizgrađena platforma treba da postane alat za poboljšanje performansi i kvaliteta pneumatika. On će integrisati i analizirati podatke iz testova performansi i povratnih informacija kupaca za njihove pneumatike za električna vozila, Hankook „iON” seriju, kako bi poboljšao njihove performanse. Pored toga, kompanija će koristiti integrisanu analizu podataka o radu vozila i eksternih podataka za razvoj tehnologije autonomne vožnje. Hankook & Company takođe ima za cilj povećanje efikasnosti razvoja novih proizvoda i rešavanje problema kvaliteta kroz analizu proizvodnih podataka. Kompanija će, kolektivno i bez obzira na lokaciju svojih podružnica i zaposlenih, moći da koristi integrisanu platformu za slobodan pristup podacima, identifikaciju novih poslovnih prilika, postizanje strateških ciljeva i povećanje konkurentnosti kroz razmenu podataka i tehnološku saradnju sa eksternim kompanijama.


Seong-jin Kim, glavni digitalni direktor (CDO) i glavni informacioni direktor kompanije Hankook & Company, izjavio je: „Sa razvojem generativne veštačke inteligencije, veštačka inteligencija prolazi kroz prekretnicu. Javila se potreba za platformom koja može da prikuplja i da slobodno koristi interne i eksterne podatke kako bismo ih primenili u poslovanju“, i da ćemo „koristeći odličnu tehnologiju i rešenja Amazon Web Services i Snowflake, maksimizovati naše mogućnosti veštačke inteligencije i ubrzati naš put ka poboljšanju konkurentnosti proizvoda u oblastima kao što su električno vozilo i pametni pneumatici.”


AWS je najveća svetska kompanija za usluge u cloud-u koja pruža IT usluge za računarstvo, skladištenje, baze podataka, analizu, veštačku inteligenciju, IoT (internet inteligentnih uređaja) kao i bezbednost preduzećima. Snowflake, sa sedištem u Montani, SAD, je softver kao usluga (SaaS), zasnovan na cloud,-u koji pomaže efikasno skladištenje, obradu i analizu velikih količina podataka. Snowflake je postao poznat nakon što je Voren Bafet investirao u kompaniju, osnovanu 2012. U novembru 2021. godine, Snowflake je počeo sa radom u Južnoj Koreji osnivanjem lokalne kancelarije.


PR

Neverovatan industrijski podvig Dacia brenda

Neverovatan industrijski podvig Dacia brenda

24 sata: toliko je trebalo Daciji da izvede industrijski tour de force*. U fabrikama u Piteštiju, Tanžeru i Kazablanci istovremeno je transformisala sve svoje modele i udahnula im novi vizuelni identitet, i to 3100 vozila u jednom danu! 

BMW M5 (2025)
Slika nedelje