AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Društveno-ekonomske koristi od Kije u Evropi

Društveno-ekonomske koristi od Kije u Evropi

Novi izveštaj, koji je pripremila vodeća nezavisna evropska savetnička kompanija London Economics, potvrdio je značajan doprinos Kia Motors Europe evropskoj ekonomiji...

Čak 184.000 radnih mesta zahvaljujući Kijinoj prisutnosti u Evropi


Novi izveštaj, s naslovom The economic and societal benefits deriving from the presence of Kia in Europe (Ekonomske i društvene koristi prisutnosti Kije u Evropi), otkriva da 184.386 ljudi duguje svoj posao prisutnosti ove marke u Evropi, kako onih direktno zaposlenih u Kiji ili indirektno u lancu dobavljača, prodaji i distribuciji.


Kia je u 2016. širom Evrope platila poreza u visini 1,2 milijarde evra


Uključujući carine, poreze od prodaje i prihode Kia je u 2016. godini evropskim vladama ukupno platila 1,2 milijarde evra u obliku poreza, čime značajno podržava ekonomiju širom Evrope. Ovi podaci su u odnosu na 2013. godinu, kada je napravljen prvi izveštaj i kada je Kia platila poreza u iznosu 865 miliona evra, veći za gotovo 39%.


Dodatnih 7,6 milijardi evra u Evropi iznosili istraživanje i razvoj, proizvodnja, isporuke, prodaja i distribucija


Izveštaj London Economics otkriva da Kia u evropsku ekonomiju ukupno uplaćuje oko 7,6 milijardi evra. Ovaj iznos proizlazi iz bruto dodane vrednosti ('gross value added') Kijinih evropskih operacija, koji uzima u obzir ekonomski doprinos u bruto domaćem proizvodu i predstavlja vrednost robe i usluga, koji su nastali zbog Kijinih neto ulaznih troškova.


Kijin proizvodni pogon u Žilini (Slovačka) direktno nudi zaposlenje za puno radno vreme za 3.800 ljudi. Prošle godine Kia je kupila zaliha za svoju jedinu fabriku u Evropi u vrednosti 5,2 milijarde evra – od toga su kod evropskih dobavljača nabavili za 3,8 milijardi evra (73 odsto). Kia je u 2017. godini u fabriku uložila 130 miliona evra zbog pripreme proizvodne linije za nove modele.


Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors Europe, kaže: "Kia je ostvarila multimilijardnu investiciju u Evropi, koja donosi koristi našim strankama, zaposlenim i široj zajednici širom kontinenta. Izveštaj otkriva obim našeg ukupnog doprinosa evropskoj ekonomiji i našoj privrženosti razvoju proizvoda i same proizvodnje, što će i dalje omogućavati rast tih koristi."


U 2016. Kia je u EU prodala 435.316 vozila, što je 12,7% više u odnosu na 2015. i imala je tržišni udeo od 2,9%. U prvoj polovini 2017. Kia je prodala 251.472 vozila, što je 9,5% više nego u istom periodu prošle godine i pritom povećala svoj tržišni udeo na 3,0%.


PR

Zašto je važno koristiti originalna BMW ulja?

Zašto je važno koristiti originalna BMW ulja?

BMW uvek pruža vrhunske performanse, ali upravo je savršeno uzajamno dejstvo svih njegovih komponenti ono što je važno za potpunu funkcionalnost automobila. Zbog toga je potrebno da se oslonite na originalne BMW delove i ulja...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje