AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia ubrzava električnu tranziciju - 1,6 miliona električnih vozila u 2030. godini

Kia ubrzava električnu tranziciju - 1,6 miliona električnih vozila u 2030. godini

Kia Corporation (Kia) je na događaju Kia CEO Investor Day u Seulu nedavno predstavila osveženu strategiju do 2030. godine...

Kia je osvežila svoju srednjeročnu i dugoročnu poslovnu strategiju sa naglaskom na elektrifikaciji. Kijin novi godišnji prodajni cilj za 2030. godinu je 4,3 miliona vozila, od toga će 2,38 miliona vozila biti elektrifikovana.


Kia je svoju srednjeročnu i dugoročnu strategiju "Plan S" prvi put predstavila 2020. Radi se o strategiji koja se fokusira na preventivni prelazak na poslovanje usmereno u elektrifikaciju i pružanje prilagođenih rešenja mobilnosti. Od tada Kia svake godine organizuje događaj CEO Investor Day na kojem ulagačima i svojim zaposlenim predstavlja najnovije informacije o viziji i ciljevima kompanije.

Kia ubrzava električnu tranziciju - 1,6 miliona električnih vozila u 2030. godini

Na ovogodišnjem događaju je Kia objavila osvežene ciljeve i više informacija o svojoj poslovnoj strategiji. Kijin globalni prodajni cilj za 2030. sada je postavljen na 4,3 miliona vozila, što je za 34,4 posto više od prvobitnog prodajnog cilja za 2023. godinu, koji je iznosio 3,2 miliona vozila. Kia takođe namerava postati vodeća marka električnih vozila, a udeo elektrifikovanih automobila u 2030. godini želi povećati na 55 posto (2,38 miliona vozila). To je 7,5-postotno povećanje odnosno 300.000 vozila više u odnosu na cilj za 2030. prvobitno najavljen 2022. godine, dok se globalni prodajni cilj za elektrifikovana vozila povećao za 15,5 posto (320.000 vozila).


Ključne tačke:


- 1,6 miliona prodatih električnih vozila 2030., a 2027. će Kia nuditi čak 15 električnih modela
- Kia će 2025. uvesti povezivost kod svih svojih novih modela
- Cilj u 2030. je prodati čak 4,3 miliona vozila sa naglaskom na električnim vozilima
- Ubrzanje strategije za električna vozila: sada najavljenih čak 15 modela u 2027.; cilj je prodati 1,6 miliona električnih vozila u 2030. godini
- Evropska proizvodnja malih i srednje velikih električnih vozila već od 2025. godine
- Tehnologije budućnosti, nova produktna strategija i razvoj sistema za SDV
- Uspostavljanje poslovne strukture za namenska vozila (PBV)
- Objava ciljeva za 2023. i 2030. godinu
- Niže cene baterija, elektro motora i punjačkog sistema u odnosu na 2018.


PR

Kampanja

Kampanja "Vozi odmoran" na naplatnoj stanici Beograd

Agencija za bezbednost saobraćaja u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova – Upravom saobraćajne policije, JP „Putevi Srbije“, Auto–moto savezom Srbije i Turističkom organizacijom Srbije, organizovali su promotivno-edukativne aktivnosti na naplatnoj stanici „Beograd“...

Saradnja fondacije Toyota Mobility i grada Višija

Saradnja fondacije Toyota Mobility i grada Višija

Toyotina fondacija za mobilnost (Toyota Mobility Foundation - TMF), u saradnji s francuskim gradom Višijem i tri start-ap preduzeća ozvaničila je svoje novoformirano partnerstvo čiji je cilj poboljšanje uslova mobilnosti za osobe sa smanjenom pokretljivošću...

Toyota RAV4: 30 godina kreiranja standarda

Toyota RAV4: 30 godina kreiranja standarda

Model RAV4 proslavlja tri decenije otkako je preoblikovao automobilski pejzaž, i tokom kojih je postao ikona među SUV vozilima, neprestano se prilagođavajući i spremno prihvatajući nove tehnologije kako bi predvidela očekivanja kupaca…

Mazda CX-5 2026
Slika nedelje