AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Škoda Auto po prvi put glavni partner Tour de France Femmes avec ZWIFT

Škoda Auto po prvi put glavni partner Tour de France Femmes avec ZWIFT

Škoda Auto podržava Tour de France Femmes avec ZWIFT kao glavni partner. Od 24. do 31. jula peloton će se suočiti sa osam etapa na udaljenosti od 1.029 kilometara...

Ovo je prvi put da se događaj održava u ovakvom obliku; jednodnevna trka za žene poslednji put je održana u sklopu Tour de France 1984. godine. Češki proizvođač automobila organizatorima i brojnim timovima obezbedio je flotu od više od 50 vozila. Osim toga, Škoda je sponzor zelene majice za lidera u bodovnoj klasifikaciji.


Martin Jahn, član uprave Škoda Auto za prodaju i marketing: „Tour de France Femmes ove godine baca svetla reflektora na vrhunski međunarodni ženski biciklizam. Kroz našu podršku u ulozi glavnog partnera, želeli bismo aktivno da doprinesemo da ovaj novi događaj brzo razvije svoj veliki potencijal. Cilj mora biti da se Tour de France Femmes uvrsti u kalendar međunarodne biciklističke zajednice u narednim godinama.“


Tour de France Femmes avec ZWIFT je počeo u nedelju 24. jula uz spektakularnu pozadinu Pariza: kod Ajfelovog tornja, 144 žene u 24 tima izašle su na stazu. Trka vodi kroz istočnu Francusku u osam etapa koje pokrivaju ukupnu udaljenost od 1.029 kilometara i završiće se 31. jula u La Super Planche des Belles Filles u planinama Vosges. Direktorka Tour de France Femmes avec ZWIFT bivša je biciklistkinja Marion Rousse.


Škoda Auto podržava biciklističku manifestaciju, koja se po prvi put održava u ovakvom obliku, kao glavni sponzor i vozni partner. Kompanija je obezbedila organizatorima i timovima više od 50 servisnih i pratećih vozila; flota uključuje modele Octavia i Superb iV sa plug-in hibridnim pogonom. Osim toga, Škoda Auto je sponzor zelene majice za lidera u bodovnoj klasifikaciji – baš kao i na muškoj trci Tour de France.


Škoda kampanja ‘You have to love it. We all do’ i Tour de France Femmes avec ZWIFT NFT
Škoda podržava Tour de France Femmes avec ZWIFT i Tour de France kroz kampanju ‘You have to love it. We all do’. To uključuje TV spotove, aktivnosti na društvenim mrežama Facebook, YouTube i Instagram, kao i na web stranici kompanije www.welovecycling.com. Ovde ljubitelji biciklizma mogu pronaći uzbudljive priče i informacije o dva događaja kao i takmičenje sa četiri nedeljna nagradna kola. Nagrade uključuju putovanja na Tour de France i Tour de France Femmes avec ZWIFT, potpisani zeleni dres, bicikle, biciklističku opremu i pretplatu na fitness aplikaciju Strava.


Kao glavni partner Tour de France Femmes avec ZWIFT, Škoda Auto takođe izdaje sopstvene nezamenjive tokene (NFT), ograničene na 30 za svaku etapu. Osam dizajna, koji će biti objavljeni pre trke na weareridinghistory.io, kreirala je češka umetnica Ilona Polanski. NFT za svaku predstojeću fazu takođe će biti objavljen na Twitter nalogu WeLoveCycling. Kolekcionari na ovoj web stranici mogu saznati kako da dođu do ekskluzivnih nezamenljivih tokena koji se besplatno nude putem energetski efikasne Solana blockchain platforme.


Kao „motor biciklizma“, kompanija Škoda Auto podržava Tour de France i Tour of Spain („Vuelta“), kao i amatersku trku L’Étape, pored ostalih. Pod okriljem Tour de France, svetska trkačka serija omogućava ambicioznim biciklistima amaterima da prate etapu trke. Osim toga, bicikli i dodatna biciklistička oprema deo su proširene ponude proizvođača automobila.


PR

Mazda nastavlja sa razvojem za budućnost

Mazda nastavlja sa razvojem za budućnost

Kompanija Mazda Motor Corporation je objavila ažuriranje Mazdinog srednjoročnog plana do 2030. U objavi je istaknuto da Mazda pozitivno reaguje na vrlo neizvesno poslovno okruženje i obnavlja svoju predanost postizanju ugljenične neutralnosti u svim svojim procesima do 2050...

Predstavljen koncept Toyota bZ Compact SUV

Predstavljen koncept Toyota bZ Compact SUV

Novi Toyotin bZ Compact SUV svoju svetsku premijeru ima na Salonu automobila u Los Anđelesu. Toyota tako daje nagoveštaj kakva bi mogla da bude budućnost koju donosi koncept bZ u verziji kompaktnog SUV-a, proširujući viziju kompanije pod okriljem brenda „bZ“ (Beyond Zero – Preko nulte granice)...

Škoda Auto: Prekretnice u proizvodnji automobila i komponenti

Škoda Auto: Prekretnice u proizvodnji automobila i komponenti

ŠKODA AUTO je od početka meseca proslavila tri proizvodne prekretnice: 750.000-ti KODIAQ sišao je s proizvodne trake u Kvasinyju, dok je proizvođač automobila takođe proizveo četiri miliona EA211 motora i 15 miliona menjača poslednje generacije. Obe komponente ugrađuju se i u vozila drugih brendova Volkswagen grupe...

Lamborghini Lanzador concept
Slika nedelje