AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nastup Škoda brenda na sajmu automobila u Beogradu

Nastup Škoda brenda na sajmu automobila u Beogradu

Rezultati prodaje i zadovoljstvo kupaca iz godine u godinu svedoče o uspešnim odlukama i dobrim poslovnim potezima. Zadovoljna prošlošću, Škoda je okrenuta budućnosti, a budućnost je već uveliko počela...

Ako bismo hteli u samo nekoliko reči da opišemo kako će ŠKODA izgledati u budućnosti, rekli bismo da će nastojati da bude internacionalnija, električnija i digitalnija. Trendovi kojima teži su: smanjenje emisija, a sa tim je povezana i elektrifikacija i digitalizacija.


Jedan od osnovnih prioriteta brenda ŠKODA je da do 2030. godine postane jedan od pet najprodavanijih brendova u Evropi. Takođe, u skladu sa temom ovogodišnjeg sajma automobila, jedan od osnovnih prioriteta kompanije ŠKODA AUTO je smanjenje emisije izduvnih gasova, kao i prebacivanje procesa proizvodnje na zeleniji rad.


Brend ŠKODA će se na ovogodišnjem DDOR ECO BG CAR SHOW-u predstaviti sledećim modelima:


• ŠKODA FABIA – najprodavaniji model brenda ŠKODA u Srbiji u 2021. godini
• ŠKODA KAROQ – redizajnirana verzija modela u SportLine verziji
• ŠKODA OCTAVIA COMBI G-TEC – verzija modela, koji je jedan od osnovnih stubova brenda, sa pogonom na benzin i CNG
• ŠKODA ENYAQ iV – prvi električni SUV model brenda ŠKODA
• ŠKODA ENYAQ COUPE RS iV – sportska RS verzija električnog SUV modela


PR

Kampanja

Kampanja "Vozi odmoran" na naplatnoj stanici Beograd

Agencija za bezbednost saobraćaja u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova – Upravom saobraćajne policije, JP „Putevi Srbije“, Auto–moto savezom Srbije i Turističkom organizacijom Srbije, organizovali su promotivno-edukativne aktivnosti na naplatnoj stanici „Beograd“...

Saradnja fondacije Toyota Mobility i grada Višija

Saradnja fondacije Toyota Mobility i grada Višija

Toyotina fondacija za mobilnost (Toyota Mobility Foundation - TMF), u saradnji s francuskim gradom Višijem i tri start-ap preduzeća ozvaničila je svoje novoformirano partnerstvo čiji je cilj poboljšanje uslova mobilnosti za osobe sa smanjenom pokretljivošću...

Toyota RAV4: 30 godina kreiranja standarda

Toyota RAV4: 30 godina kreiranja standarda

Model RAV4 proslavlja tri decenije otkako je preoblikovao automobilski pejzaž, i tokom kojih je postao ikona među SUV vozilima, neprestano se prilagođavajući i spremno prihvatajući nove tehnologije kako bi predvidela očekivanja kupaca…

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje