AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyotin crossover u GR Sport verziji

Toyotin crossover u GR Sport verziji

Predstavljanjem nove varijante GR SPORT, s novim bojama, i ponudom opreme u C-HIC paketu, Toyotina gama C-HR za 2021. godinu donosi više prestiža, eksluzivnosti, uz moderan dizajnerski izraz, kao i izvanredne dinamičke karakteristike koje su već donele uspeh ovom C-SUV automobilu s posebnim statusom u okviru Toyotine ponude...

Toyotin crossover u GR Sport verziji

Prvi Toyotin C-HR imao je ogroman uticaj u klasi C-SUV vozila još od 2016. godine, kada se izdvojio kao crossover koji spaja izuzetan izgled s neprevaziđenom kontrolom upravljanja, uz to pružajući i najmanju štetnu emisiju u klasi.


Model C-HR je već prve godine u Evropi prodat u 120.000 primeraka, gotovo trenutno uzimajući 10% učešća na tržištu svoje klase. Ta uspešna priča traje sve do danas, obogaćena ponudom hibrida koji su jedinstveni u klasi - od 1,8 l (122 KS) i 2,0 l (184 KS). Zato više od 400.000 Evropljana vozi CH-R.


Inspirisan Toyotinim GR modelima, zasnovanih na moćnim performansama i živopisinim bojama Toyote GAZOO Racing programa, novi GR SPORT dobija još oštrije linije, uz dizajn kabine koja je u skladu s već poznatim, upečatljivim stilom modela CH-R.


Sa još elegantnijim i ekskluzivnijim detaljima namenjenim paketu C-HIC za 2021, dodatnim bojama vozila spolja i unutra, kao i višim nivoom opremljenosti, sada su ponuđene i nove dvobojne kombinacije, alumunijumski naplaci od 18” i dvobojne kožne presvlake.
Istovremeno, kompletna gama modela C-HR za 2021 .godinu opremljena je poboljšanom verzijom sistema TSS (Toyota Safety Sense) koji obuhvata brojna, aktivna rešenja za bezbednost, čineći C-HR koliko zabavnim za vožnju, toliko i sigurnim.

Toyotin crossover u GR Sport verziji

C-HR GR SPORT


Spoljašnjost


Dopadljive izmene na prednjem delu modela GR SPORT uključuju crnu pozadinu logotipa i kućišta farova, završni sloj Piano Black na sredini branika i oko svetala za maglu, potom masku s tamno hromiranim izgledom, i novi, još agresivniji dizajn prednjeg spojlera.
Bočno, najviše pažnje privlače zaštitinici u Piano Black boji, upotpunjeni dopadljivim alumiijumskim naplacima od 19” koji su rezervisani samo za ovaj model. Od detalja na zadnjoj strani izdvajaju se logotip na crnoj podlozi, crni spojler, takođe sa Piano Black obradom na završetku krova, dopadljivi ukrasni detalji na dnu branika, kao i oznaka GR SPORT.


GR SPORT je dostupan u devet ekskluzivnih dvobojnih šema, uključujući i novu kombinaciju Dynamic Grey završnu obradu s crnim krovom, koja je namenjena samo za ovaj model.
Unutrašnjost


U unutrašnjosti, GR SPORT odlikuje se novom zaršnom obradom Cool Silver i mogućnošću izbora presvlaka od alkantare ili tekstila, u oba slučaja ukrašene crvenim i sivim štepovima nadahnutim GR stilom.

Toyotin crossover u GR Sport verziji

Ostali privlačni detalji obuhvataju upravljač obložen perforiranom kožom, detalje prošivene crvenim štepom kako na upravljaču, tako i na oblozi menjača, zatim naglašenim GR – SPORT logotipom, stop/start tasterom u GR stilu i početnu GR animaciju naTFT ekranu ispred vozača.


Oprema


Podrazumevani spisak opreme za GR SPORT verziju obuhvata zatamnjena stakla, pametan ulazak u vozilo (bez korišćenja ključa), duga svetla u LED tehnologiji i samosklopive bočne retrovizore, dok se na listi opcija nalaze elektropodešavanje i grejanje prednjih sedišta, kao i izvanredni JBL audio sistem.


Vozne karakteristike


Točkovi i sistem oslanjanja, kao i dodatna podešavanje upravljanja omogućavaju značajno bolje performanse GR SPORT varijante, uz zadržavanje visokog komfora već potvrđenog u drugim modelima iz game C-HR modela.


Prednje i zadnje opruge sistema oslanjanja su čvršće, napred za 15, a nazad za 10 procenata. Amortizeri su prerađeni, što je pružilo snažniji otpor, posebno prilikom prelaska talasaste podloge. Stabilizator većeg prečnika, sa verzije 2,0 Hybrid sada je primenjen i na verziju Hybrid sa 1,8-litarskim motorom, radi dobijanja veće čvrstine. Ovakvo rešenje poboljšava ponašanje karoserije prilikoj uvijanja ili naginjanja, dok odlično prenosi sva opterećenja točkova.

Toyotin crossover u GR Sport verziji

C-HR C-HIC


Da bi se istakla ekskluzivnost i elegancija paketa sa C-HIC opremom, automobili će u zavisnosti od tržišta dobiti četiri nove dvobojne kombinacije karoserije, uključujući i novu boju pod šifrom Oxide Bronze.


Novi naplaci prečnika 18”, sa 10 dvostrukih paoka, takođe su u ponudi. U unutrašnjosti, mogu da se odaberu i dvobojna kombinacije kože u boji Orchid/Black, sedišta s elektropodešavanjem i “nebo” u Grey opciji.


UNAPREĐENI TOYOTA SAFETY SENSE SISTEM


Cela Toyotina gama C-HR za 2021. godinu opremljena je najnovijom generacijom sistema Toyota Safety Sense – skupom aktivnih bezbednosih tehnologija čiji je zadatak da preuduprede moguće sudare u različitim saobraćajnim situacijama.


Nekoliko novih rešenja je pridodato u dosadašnji sistem za sprečavanje sudara (Pre-Collision System - PCS). To je sistem za pomoć vozaču u slučaju iznenadne potrebe za korekcijom upravljanja (Emergency Steering Assist - ESA), povezan sa detekcijom pešaka i asistencijom prilikom skretanja.

Toyotin crossover u GR Sport verziji

Pomoć prilikom skretanja u raskrsnici upozorava i aktivira automatsko kočenje u slučaju kada vozač skreće levo ili desno, a nailazi na vozilo iz suprotnog pravca, ili prilikom skretanja i prelaska pešaka preko kolovoza iz suprotnog pravca.


Novi C-HR 2021 sada koristi i sistem za praćenje saobraćajne trake (Lane Trace Assist - LTA), koji pomaže vozaču da održi pravac po sredini svoje trake i procenjuje da li postoji opasnost od skretanja vozila s pravca. Ukoliko se to dogodi, sistem reaguje kako bi pomogao vozaču u sprečavanju napuštanja trake.


Dodatnu pomoć vozaču pružiće novi adaptivni tempomat (Full Range Adaptive Cruise Control - ACC), uz sistem koji prepoznaje saobraćajne znakove (Road Sign Assist), integrisan u sistem inteligentnog tempomata. To omogućava lako i jednostavno usklađivanje brzine vožnje, u vezi sa saobraćajnom signalizacijom.


Početak prodaje novog modela C-HR GR SPORT počinje u januaru 2021. godine, dok će verzija C-HIC u salonima biti nešto ranije, u zavisnosti od tržišta.


Napomena: Dostupna oprema i paleta boja za C-HR može se razlikovati u zavisnosti od tržišta.


PR

Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje