AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Superheroji već 10 godina na putevima Srbije!

Superheroji već 10 godina na putevima Srbije!

Hyundai Srbija već deset godina u kontinuitetu sprovodi društveno odgovorne aktivnosti posvećene povećanju bezbednosti dece u saobraćaju...

Superheroji već 10 godina na putevima Srbije!

Ove godine, kampanja pod nazivom „Superheroji na putu“, posvećena je propagiranju pravilne upotrebe dečijih sedišta za vozila.


Edukativna predavanja će biti organizovana u periodu od oktobra do kraja decembra u saradnji sa Udruženjem Roditelj, Školom roditeljstva Nada Lazić, Gradskom opštinom Zemun, Lokalnim savetom za bezbednost u saobraćaju Gradske opštine Vračar i Bio Save-om. Hyundai Srbija će donirati dečija sedišta roditeljima kojima je pomoć potrebna. Deca će na poklon dobiti knjigu priča autorke Biljane Kordić, pod nazivom „Čarobne priče o sabraćaju“.


Kampanja kompanije Hyundai Srbija, ''Superheroji na putu'', posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju, ove godine se održava u periodu od oktobra do decembra. Hyundai Srbija u saradnji sa Udruženjem roditelj organizuje niz edukativnih predavanja namenjenih roditeljima, u vezi pravilne upotrebe dečijih sedišta. Cilj kampanje je da roditeljima ukaže na zakonske propise i neophodnost bezbednog transporta dece i obezbedi obuku za pravilnu upotrebu auto sedišta. Ukupno 10 edukativnih predavanja će biti organizovano u Školi roditeljstva Nada Lazić, Opštinama Zemun i Vračar, u okviru programa Mlečni put Bio Save i u Narodnom pozorištu u Beogradu. Hyundai Srbija će donirati dečija sedišta roditeljima kojima je pomoć potrebna.

Superheroji već 10 godina na putevima Srbije!

Kampanja kompanije Hyundai Srbije, ''Superheroji na putu'', posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju, ima dugu tradiciju. Pokrenuta 2008. godine, kontinuirano pomaže rešavanje različitih problema u saobraćaju sa kojima se suočavaju najmlađi. Hyundai Srbija je prepoznala potrebu da u Srbiji aktivno podrži kampanju koju Hyundai Motor Company organizuje širom sveta. U toku deset godina trajanja kampanje posvećene povećanju bezbednosti u saobraćaju, učestvovalo je preko 10.000 dece širom Srbije, uzrasta od prvog do četvrtog razreda osnovnih škola i predškolskih ustanova. Hyundai je za decu mlađeg školskog uzrasta organizovao niz edukativnih radionica, takmičenja u poznavanju saobraćajnih propisa i kreativnih radionica.  Kampanju su u raznim periodima podržale brojne institucije i javne ličnosti, Narodna kancelarija predsednika Republike Srbije, Ministarstvo unutrašnjih poslova, Saobraćajna škola u Zemunu, profesori Saobraćajnog fakulteta, javne ličnosti kao i osnovne škole sa teritorija čitave Srbije. Pažnja javnosti je na ovaj način usmerena na problem o čijim razmerama govori poražavajuća statistika.

Poruka koju kampanja „Superheroji na putu“ šalje javnosti je da od najranijeg detinjstva treba uticati na decu i njihove roditelje i isticati neophodnost i važnost bezbednog ponašanja u saobraćaju, bilo da u saobraćaju učestvuju kao pešaci ili kao putnici u vozilu, sa krajnjim ciljem da broj poginulih i povređenih u saobraćajnim nezgodama svake godine bude sve manji. Deca će na poklon dobiti knjigu priča autorke Biljane Kordić, pod nazivom „Čarobne priče o sabraćaju“.


Kampanja je zamišljena kao podrška aktuelnoj temi bezbednosti u saobraćaju, uz podršku najuticajnijih TV, print i digitalnih medija.


PR

Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu

Najsavremeniji koncept prodaje vozila u BMW salonu

Najsofisticiraniji nivo standarda BMW Grupe, novi digitalizovani procesi i najviši nivo posvećenosti klijentima u luksuzu BMW salona postavili su novi reper u auto industriji. Srbija je četvrto tržište na kojem je BMW uveo sistem virtuelne realnosti...

MINI predstavio prvi alternativni vodič kroz Beograd

MINI predstavio prvi alternativni vodič kroz Beograd

U okviru najnovijeg projekta MINI Srbija, koji možete pratiti putem hashtag-a #MiniWasHere na društvenim mrežama, održana je promocija prvog MINI alternativnog vodiča kroz Beograd kao i izložba fotografija na temu kako MINI vidi alternativni Beograd, a koje možete pogledati na www.mini.rs. 

Opel Combo Life je jedan od šest finalista AUTOBEST izbora

Opel Combo Life je jedan od šest finalista AUTOBEST izbora

Novi Opel Combo Life proglašen je za jednog od finalista evropskog ,,AUTOBEST 2019’’ izbora. Žiri koji se sastoji od novinara iz 31 evropske zemlje testira nove modele koji su se kvalifikovali za ovu nagradu, a pobednik dobija priznanje ,,Best Buy automobil godine u Evropi 2019.’’

Škoda Scala: Novo ime za novi kompaktni model

Škoda Scala: Novo ime za novi kompaktni model

Nakon otkrivanja siluete, ŠKODA otkriva i ime novog kompaktnog modela – Scala. Naziv potiče od latinske reči „scala“ što znači „stepenice“ ili „merdevine“ i istovremeno pravi iskorak češkog proizvođača u segment kompaktnih vozila...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje