AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji: Pokrenuta kampanja „Kad ide tura, ne ide gas”

Kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji:  Pokrenuta kampanja „Kad ide tura, ne ide gas”

U cilju podizanja svesti o važnosti odgovornog ponašanja u saobraćaju, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji i udružili snage u kampanji pod nazivom „KAD IDE TURA, NE IDE GAS”...

Tokom kampanje, koja će se sprovoditi u narednim mesecima, u poslovnicama AMSS i „AMS Osiguranje” a.d.o. u Beogradu, Zaječaru, Novom Sadu i Nišu, zainteresovani će biti u prilici da se kroz edukativni materijal, kao i putem aktivacija korišćenjem tzv. „pijanih naočara”, koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola i uz pomoć kojih je moguće jasno uočiti razliku između vožnje u treznom i vožnje u alkoholisanom stanju, upoznaju sa tim koliko je važno da se zbog sebe, ali i drugih učesnika, odgovorno ponašaju u saobraćaju. 

Kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji:  Pokrenuta kampanja „Kad ide tura, ne ide gas”

Milan Nikolić, generalni sekretar Auto-moto saveza Srbije, izrazio je uverenje da je ovo početak dugoročnog partnerstva koje će biti od koristi svim učesnicima u saobraćaju. „Poznato je da alkohol i vožnja ne idu zajedno i ovom kampanjom želimo da ukažemo na značaj odgovornog ponašanja u saobraćaju, posebno imajući u vidu da pojedinci neretko sednu za volan pod uticajem alkohola, što može imati nesagledive posledice. Vožnja pod uticajem alkohola utiče na nastanak skoro svake šeste saobraćajne nezgode sa nastradalim licima, a preventiva je nabolji način da usadimo odgovoran pristup i unapredimo saobraćajnu kulturu u Srbiji. Saradnja sa kompanijom Heineken Srbija i ovaj projekat su još jedna u nizu aktivnosti, koje će nam u tome pomoći“, izjavio je Nikolić.

„Pivo je prirodni proizvod u kojem uživa na stotine miliona ljudi širom sveta. Za većinu, ono predstavlja deo zdravog izbalansiranog životnog stila ukoliko se konzumira odgovorno. HEINEKEN podržava i promoviše odgovornu konzumaciju u svakoj aktivnosti i u svakom vidu komunikacije i ovu ulogu shvatamo veoma ozbiljno. Za nas, cilj je da odgovornu komunikaciju učinimo poželjnim vidom ponašanja uz istraživanje novih i inovativnih pristupa, kako bismo na pravi način preneli poruku o odgovornosti ka svim našim potrošačima. Ponosni smo na početak saradnje sa AMSS-om i verujemo da ćemo partnerskim odnosom i kvalitetnom saradnjom zajednički uspešno raditi na razvoju i unapređenju odgovornosti u saobraćaju”, rekla je ovom prilikom Neda Đokić, direktorka kompanije HEINEKEN Srbija.


Ovo je istovremeno i prvo partnerstvo u Srbiji između nacionalnog udruženja vozača i jednog od globalnih lidera u proizvodnji piva i predstavlja veliki inovativni iskorak u sprovođenju brojnih aktivnosti na temu odgovornosti u saobraćaju i preventivno-bezbednosnih akcija namenjenih različitim ciljnim grupama.


PR

Milion Toyota C-HR na evropskim putevima

Milion Toyota C-HR na evropskim putevima

Inovativna Toyota C-HR beleži još jedan značajan rezultat i do kraja godine će dostići broj od milion prodatih vozila u Evropi, potvrđujući svoju poziciju jednog od najprodavanijih automobila i legende Toyote širom kontinenta…

Izabran novi predsednik ACEA

Izabran novi predsednik ACEA

Upravni odbor Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) izabrao je Ola Kalleniusa, predsednika Upravnog odbora Mercedes-Benz grupe, za svog novog predsednika, koji će ovu funkciju preuzeti od 1. januara 2025...

Automobilska industrija pokreće svet

Automobilska industrija pokreće svet

Do 1769. kada je Francuz Nikolas Žoze Kunjo za potrebe francuske armije konstruisao vozilo koje se uz pomoć vodene pare, samostalno kretalo drumom (oko 3,3 km/h) raznorazna kola, kočije, dvokolice, trokolice, vukle su razne domaće životinje, a bogami i ljudi…

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje