Ford Focus CC facelift - porodica je opet na okupu

Ford nam je otkrio i poslednjeg člana modernizovane porodice Focus. Na štandu kompanije Ford, na predstojećem sajmu automobila u Ženevi, biće predstavljen modernizovani model Focus CC, koji će dopuniti hatcback, sedan i karavan facelift verzije Focusa...

Ford Focus CC ostao je četvorosed koji nastavlja Kinetic Design oblikovanja Fordovih automobila. Focus CC ima elektro-hidrauličko podizanje i spuštanje čvrstog krova, koji se i dalje pravi u fabrici Pininfarina. Izmene osveženog Focusa najviše se uočavaju po markantnoj masci hladnjaka sa hromiranim elementima i optički nešto nižoj karoseriji. Dinamički dizajnirane prednje svetlosne grupe zadiru duboko u bokove automobila, što ga čini agresivnijim.

U unutrašnjosti primećujemo nove instrumente i redizajniranu centralnu konzolu. Instrumenti su opremljeni crvenim osvetljenjem, a uz doplatu kupci će moći da dobiju i Bluetooth uređaj za komunikaciju sa telefonom i USB port za eksterne uređaje. Novina je i navigacioni sistem sa 7-inčnim LCD displejom. Facelift Ford Focus CC imaće dva paketa opreme. Paket Trend (na zahtev dostupan i kao Trend-X) ima 16" felne i zaštitu od vetra. Top verzija, Titanium ima felne prečnika 17" i sistem za praćenje pritiska u pneumaticima. U ponudi će biti i ograničena serija, "Black magic", koja će biti proizvedena u samo 600 komada i biće potpuno obojena u crnu boju, a ispod haube će disati 2.0 TDCi i benzinski Duratec 2-litarski motor.

I osveženi Ford Focus CC pokretaće dva benzinska i jedan turbodizel motor. Osnovna motorizacija je 1.6-litarski benzinski motor snage 100 konjskih snaga, dok će snažnija verzija iz 2 litra zapremine izvlačiti 145 konjskih snaga. Oba pomenuta agregata dostupna su u kombinaciji sa petostepenim manuelnim nenjačem, ali će snažnija verzija biti dostupna i sa automatskim FN menjačem. Čast dizelaša u Focusu CC braniće 2.0 TDCi motor najveće snage 136 KS i maksimalnog Obrtnog momenta od 320 Nm. Goran Sarić - Automagazin