AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mazda izvestila o snažnom rastu prodaje u prvom tromesečju

Mazda izvestila o snažnom rastu prodaje u prvom tromesečju

Mazda Motor Corporation je danas objavila finansijske i prodajne rezultate za prvo tromesečje, izveštavajući o globalnoj prodaji od 309.000 vozila u razdoblju od 1. aprila do 30. juna 2023., što je za 32% više u odnosu na prethodnu godinu...

U Evropi je prodaja u prvom tromesečju porasla za 46 posto u odnosu na prethodnu godinu odnosno na 44.000 vozila, što predstavlja tržišni udeo od 1,1 posto, odnosno porast od 0,3 posto u poređenju sa prvim tromesečjem prethodne godine. Mazdin obim prodaje u Severnoj Americi je porastao je za 58 posto na 95.000 jedinica. Na Mazdinom matičnom tržištu, Japanu, prodaja je dosegla 42.000 jedinica, što je porast od 70 posto u odnosu na prethodnu godinu.


Za prvo tromesečje ove fiskalne godine, Mazda je izvestila o neto prodaji od 1 091 milijarde ¥ (7,3 milijarde eura*), što je povećanje od 77 posto u odnosu na prethodnu godinu, i operativnoj dobiti od 30 milijardi ¥ (200 miliona eura*). Neto prihod iznosio je 37,2 milijarde ¥ (248 miliona eura*).


Pozitivan uticaj velikih modela, uključujući Mazdu CX-60 u Evropi i Mazdu CX-90 u Severnoj Americi, rezultirao je time da Mazda predviđa globalnu prodaju za celu fiskalnu godinu od 1,3 miliona jedinica, sa prodajom od 189.000 jedinica u Evropi. Mazda takođe predviđa neto prodaju od 4 500 milijardi ¥ (32,4 milijarde eura*), operativni prihod od 180 milijardi ¥ (1,3 milijarde eura) i neto prihod od 130 milijardi ¥ (935 miliona eura*) za ovu fiskalnu godinu.


Mazda će nastaviti da razvija svoju strategiju elektrifikacije kako bi se uskladila sa brzim promenama propisa o zaštiti okoline i postojano se kretala prema ugljeničnoj neutralnosti. To uključuje i novi model MX-30 R-EV, koji će biti predstavljen kasnije ove godine na evropskim tržištima kao jedno od Mazdinih višenamenskih rešenja za elektrifikaciju, kao i Mazdin nedavni angažman sa Panasonic Energy u vezi srednjoročnog do dugoročnog partnerstva za snabdevanje cilindričnih litijum-jonskih baterija u skladu sa Mazdinom politikom upravljanja do 2030. godine.


PR

Opel Experimental jasno prikazuje budućnost brenda

Opel Experimental jasno prikazuje budućnost brenda

Opel pokazuje kako će se približiti budućnosti svojim zapanjujućim novim Opel Experimental konceptom. Sa ultramodernim dizajnom eksterijera, Opel Experimental daje jasnu viziju kuda će Opel brend krenuti u narednim godinama...

Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje